Zoiets, met kant zonder kant you name it.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

heb wel een paar schoenen die aan de achterkant open zijn maar heb wel wat eelt op m'n hielen... baal ik van maar kan het niet weghalen omdat m'n hiel na een operatie echt hypergevoelig is. Een sok aantrekken of afdrogen met een handdoek is vaak al pijnlijk, laat staan eelt weghalen
Fenrir schreef:Frummels schreef:Ik heb gewoon andere beha's voor als ik zo een shirtje draag
[ [url=m/lBBy5x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk, maar ben al blij als ik een normale bh kan vinden in mijn maat
germie schreef:Wat is het verschil tussen nepnagels en kunstnagels? Bij kunstnagels lak je kunstwerkje op je echte nagels?
Opplakken goedkoop en duur, plastic of acryl is toch altijd nep? Wel heel kunstig.

. Heb korte teentjes met korte nageltjes dus het was me een crime!
Fenrir schreef:Frummels schreef:Ik heb gewoon andere beha's voor als ik zo een shirtje draag
[ [url=m/lBBy5x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk, maar ben al blij als ik een normale bh kan vinden in mijn maat
) laatst een plaatje van een mintgroene bh met een racerback van kant gekocht voor een paar euro. 85E. Het is even oefenen met aantrekken, maar het ding zit prachtig en stevig! 
Anoniem schreef:Fenrir schreef:Leuk, maar ben al blij als ik een normale bh kan vinden in mijn maat
Ik heb bij zeeman () laatst een plaatje van een mintgroene bh met een racerback van kant gekocht voor een paar euro. 85E. Het is even oefenen met aantrekken, maar het ding zit prachtig en stevig!
maar weten dat ik een mooi lingerie set aanheb voel ik me toch altijd net even stukje vrouwelijker
(wat ben ik toch simpel) Fenrir schreef:Lieshorses schreef:Germie, pas je geen bh? Hoe kan dat er is cup AA tot F/G
Nog wel hoger dan G zelfs, bh's vinden kan een regelrechte ramp zijn maar volgens mij is er voor iedereen een passende bh te vinden...