Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimbers schreef:Best lang michelle hoor! Sowieso voor naar buiten aangezien je de koude periode ingaat. Die kleintjes kunnen echt niet zonder mutsje.
In huis is het ook een beetje afhankelijk van hoe snel de baby zijn eigen temperatuur op peil weet te houden. Een week of 2?

Proficiat met jullie derde! Wat een mannenhuishouden 
maar van de winter ontkom je er niet aan idd. Mijn Uk heeft een redelijk bescheiden hoofdomtrek, dus vrijwel alle mutsjes waren te groot, die uit het ziekenhuis paste nog het best. Dus die heb ik maar gauw uitgewassen, zodat ie die weer op kon, maar echt charmant (of matchend met wat dan ook) was dat roze-blauw gestreepte niet 
Ook heb ik een setje van Oma Meijel Breit, zij doneren bij ieder verkocht setje ook een setje aan het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Deze hebben een vetertje in de enkel, tegen het afzakken/uittrekken.
maar wel heel gezellig hoor, al die mannen
was 39 graden toen hij geboren was 

was er nog wat over voor de rest? 
worden ze zo propperig van en beperkt ze in hun beweging.
Liselot schreef:T is ook van november en had in huis het mutsje een weekje op. Daarna naar buiten wel de hele winter een muts opgehad.
Gevoerde capuchon van een voetenzak zit niet dicht genoeg op het hoofdje dus dan zou ik nog wel een (wat dunner) mutsje op doen

Denk dat ik ook zoeits ga zoeken voor in de maxi cosi.
Mooie basis denk ik idd!
Michelle77 schreef:Kimbers schreef:Best lang michelle hoor! Sowieso voor naar buiten aangezien je de koude periode ingaat. Die kleintjes kunnen echt niet zonder mutsje.
In huis is het ook een beetje afhankelijk van hoe snel de baby zijn eigen temperatuur op peil weet te houden. Een week of 2?
In huis zijn echt die newborn dingen denk ik?
Buiten zijn ander soort meer denk ik, dat zijn denk ik 'modieuze' mutsjes?
Heb sowieso voetenzakken met gevoerde capuchon.