Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:12

Ik leef ook niet om te werken, maar ik werk wel om te leven. Mijn twee dure hobby's en mijn huis eisen dat ik zeker toch wel 40 uur werken moet, maar dat heb ik er voor over. Mijn werk is opzich wel leuk dus dat maakt het geen straf :)

Iemand die veel werkt of veel uren maakt vind ik ook niet erg, dat moet ie zelf weten. Ik zit prima thuis op de bank met een boek hoor :Y)

Edit: Mensen die voor hun 35e miljonair zijn, gefeliciteerd. Heb respect voor hun doorzettingsvermogen en hun koppiekoppie, maar zou het zelf niet willen, zo'n grote bankrekening. Dan heeft geld totaal geen waarde meer, lijkt me. Nu ben ik blij met mijn spaargeld en als ik eens iets leuks kan doen of kopen. Als ik dat allemaal maar 'makkelijk' kan kopen gaat de lol er voor mij af.
Laatst bijgewerkt door Minimus op 27-02-17 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:13

Ailill schreef:
En als ik nu zeg dat ik iemand ken die door 8 jaar lang 70+ uur per week te werken, zichzelf vrijwel geen salaris uit betaald en max. 2 keer per jaar 1 week op vakantie gaat (mét laptop en 2 telefoons). Nu na 8 jaar zijn bedrijf gaat verkopen voor een behoorlijk getal voor 6 nullen (hij moet nog 32 worden).

Willen jullie het dan ook niet?

Klinkt leuk, maar nee. Ik leef nu, ik wil nu genieten. Ik wil niet nu 8 jaar lang mijn priveleven op halt zetten, ben ik in 1x 8 jaar ouder als ik pas ga genieten. Wie zegt me trouwens dat ik over 8 jaar nog leef.
Nee hoor, nu genieten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:13

Ailill schreef:
En als ik nu zeg dat ik iemand ken die door 8 jaar lang 70+ uur per week te werken, zichzelf vrijwel geen salaris uit betaald en max. 2 keer per jaar 1 week op vakantie gaat (mét laptop en 2 telefoons). Nu na 8 jaar zijn bedrijf gaat verkopen voor een behoorlijk getal voor 6 nullen (hij moet nog 32 worden).

Als diegene daar gelukkig van wordt
:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:14

Ailill schreef:
MarlindeRooz schreef:
10/20 uur is net even die paar uur wat leuks doen / samen op de bank hangen waar ik veel waarde aan hecht. Ik ben opgegroeid met een vader die super veel werkt en van huis is. Dat wil ik zelf echt niet. :n
Of ik nu om half 9 naar kantoor rij of 1,5/2 uur eerder, dat maakt toch niet veel uit? En werken allemaal wel eens een avond over, ik structureel iedere week :Y)

Ik heb het over om 7:15 weg gaan, elke dag tot minimaal 19:00 van huis zijn. Dan snel eten, en verder thuiswerken thuis tot een uur of half 11, als je tenminste geen vergadering of een etentje hebt. Elke dag... Ook op vrijdagavond gewoon werken. En vaak op zondag ook nog minimaal een dagdeel werken.

Met zo iemand samen leven hoef ik niet hoor. :n

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:17

Ik leef eigenlijk zowel om te werken als dat ik werk om te leven. Gelukkig maar, want anders zouden coschappen wel erg zwaar worden... 60 uur per week werken en niets uitbetaald krijgen :') alles om mijn droom baan te bereiken :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:18

Ailill schreef:

Nope, geef mij maar een vent waar ik wat aan heb ipv iemand die er niet is en veel geld heeft :Y)
Met geld knuffelen is nou niet echt leuk ofzo :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:40

Ailill schreef:

Mijn vriend is manager, we kunnen van zijn salaris ruim leven dus nee, meer uren zijn niet nodig. Ik heb hem liever als aanwezige vader en partner met wie ik dingen onderneem.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:42

Ailill schreef:

Nee want ik wil een partner waar ik sociaal gezien wat aan heb. En zou het zelf ook niet willen want levensjaren zijn onbetaalbaar. ;)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:49

Ik moet er ook niet aan denken zoveel te werken. Maak nu aardig wat uur met stage school en dan nog mn bijbaantje. Ik zou dit niet altijd vol kunnen houden!
Zou het ook niet fijn vinden als je met je vriend bijna geen tijd samen hebt omdat hij zo veel werkt. Maarja dat is mijn mening haha.
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 27-02-17 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:53

nee zoveel geld zegt mij ook helemaal niks, als je morgen dood gaat kun je het toch niet meenemen in je kist :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:57

Ik vind het ook niet erg om zoveel te werken. Heb gelukkig hele flexibele uren, en deel mijn eigen agenda in. Dat scheelt al een hoop. Werkte hiervoor 40 uur per week maar had toen minder vrije tijd dan wat ik nu heb. Bedoeling is wel dat het minder wordt (zo'n 40 uur per week) maar ja... Werk in de buitendienst, alleen al aan reistijd ben ik per week een parttime baan kwijt :P En appen in de auto, dat mag officieel niet :D Ik ben er ook heel eerlijk over tegenover matches/dates. Genoeg die er geen moeite mee hebben/zelf ook veel werken. En heb absoluut geen kinderwens, dus daarvoor hoef ik het ook niet te laten.

Huis en twee paarden (met de nodige mankementen dus prijzige supplementen) plus Poes etc etc moeten toch ergens van betaald worden. Ach, en ik heb nu niemand op de bank zitten die me thuis verwacht. Ja, Poes. Maar die slaapt ook als ik er wel ben :') Dus waarom zou ik het niet doen, kan nu mooi aan mijn carrière werken.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:59

Ik denk dat er wel iets voor de te zeggen valt, vanaf je 20e tot ong. je 35e echt alles geven om daarna volop te kunnen leven zonder grenzen qua mogelijkheden.

Uiteraard zijn gezondheid en andere zaken niet te sturen.

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:00

Ik meld mij hier ook!
Hebben jullie ook zo vaak dat jullie naar links aan het swipen zijn.... NEE , NEE, NEE, NEE, JA, o oliebol. ik swipte naar links. Daar ging mijn soulmate :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:06

Qua drukte, ik zou 70 uur per week echt niet trekken, ik heb mijn rust nodig :+ Nu werk ik soms 20 uur naar mijn full time studie en ik mer toch wel dat ik dat niet te lang achter elkaar moet doen.

Orthos schreef:
Ik meld mij hier ook!
Hebben jullie ook zo vaak dat jullie naar links aan het swipen zijn.... NEE , NEE, NEE, NEE, JA, o oliebol. ik swipte naar links. Daar ging mijn soulmate :')

Ja, zo vaak -O-

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:08

Orthos schreef:
Ik meld mij hier ook!

Ja echt te vaak.. en dan vervolgens hopen dat hij toch nog een keer voorbij komt :+

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:10

Bon_ita schreef:
Orthos schreef:
Ik meld mij hier ook!

Ja echt te vaak.. en dan vervolgens hopen dat hij toch nog een keer voorbij komt :+

Gebeurt dat dan nog wel?
Of perongeluk naar rechts swipen.....echt irritant!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:13

Ik werk zo'n 35 uur per week, in het onderwijs. Ik zou niet 70 uur willen maken. Ik wil van het nu genieten. Ik heb nu twee super leuke paarden waarvan ik kan genieten. Ik heb een leuke vriend en we samen leuke dingen kunnen ondernemen. Ik zou dat niet willen ruilen voor zes nullen. Want van die zes nullen word ik vast geen gelukkiger mens.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:14

Orthos schreef:
Bon_ita schreef:

Gebeurt dat dan nog wel?
Of perongeluk naar rechts swipen.....echt irritant!

Ik krijg de hele tijd dezelfde, ook als ik ze al naar links heb gedaan. :+ Maar volgens mij is mijn app gewoon raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:14

Ik werk heel wisselend dus hele drukke weken maar ook hele rustige weke, Super fijn. Wel altijd rare tijdstippen maar ook regelmatig doordeweeks vrij dus. Ideaal!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:27

Ailill schreef:

Haha ik zou t prima vinden om t nu om te zetten, ben 33 dus zou makkie zijn :')

Zonder gekheid, ik werk 5 dagen per week en zou er liever 4 werken. Heb een chronische aandoening waardoor ik soms wat moeier ben dan ik zou willen.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:52

Ik werk officieel 32 uur per week. Maar op jaarbasis. De ene maand maak ik meer uren dan de ander. Deze maand maak ik dik 40 uur per week, maar dat levert me volgende maand weer anderhalve week vakantie op. Ik heb geen paard meer, dus dat scheelt een hoop kosten :D

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 00:24

@orthos, ja ik kom regelmatig dezelfde mannen tegen, alleen nooit degene die ik perongeluk de verkeerde kant op heb geswipet :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 00:28

Bon_ita schreef:
@orthos, ja ik kom regelmatig dezelfde mannen tegen, alleen nooit degene die ik perongeluk de verkeerde kant op heb geswipet :')

Dat is zo waar _O- heb regelmatig dar ik in mijn enthousiaste keuringsblik bekende weg swype.... en achteraf pas besef dat ik ze ken en profiel beter had willen bekijken _O-

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 01:56

Jeetje.. ik ga nooit meer "even" swipen voor ik ga slapen :')

5 matches en 3 berichten verder haha. Zo kom ik nooit aan slaap toe.
Waarom is Tinder zo actief om 1 uur snachts :')

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 02:31

Ik werk zelf meestal rond de 45 a 50 per week. vind het zelf niet vervelend ;) maar voor iedereen anders