Bank en steul dan kin se murge stoppele sjiete..
In NL:
Banken en stoelen dat kun je morgen stoppeltjes poepen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Nog zoiets waarbij het muntje pas jaren later viel.
Mijn oma heeft een fotoboek uit de Victoriaanse tijd. Daar staan dus ook aparte familiekiekjes in (niet van haar eigen familie, maar als voorbeelden uit die tijd)
Dat ziet er dus ongeveer zo uit:
[ Afbeelding ]
Leuke familiefoto zou je denken, totdat je weet dat het meest linkerkindje al dood was tijdens het maken van deze foto, maar ze in die tijd juist foto's maakten wanneer iemand overleden was. Die werd netjes aangekleed, overeind gehouden door een speciale standaard en de rest van de familie ging ermee op de foto terwijl de overledene zo was afgebeeld dat het leek alsof hij of zij nog leefde. Soms werden er zelfs ogen op de gesloten oogleden geschilderd.
En zo zijn er nog tal van foto's online te vinden. Ik vind het bizar!
Dit is er ook nog een:
[ Afbeelding ]
Mijn oma heeft een fotoboek uit de Victoriaanse tijd. Daar staan dus ook aparte familiekiekjes in (niet van haar eigen familie, maar als voorbeelden uit die tijd)
[ Afbeelding ]
Leuke familiefoto zou je denken, totdat je weet dat het meest linkerkindje al dood was tijdens het maken van deze foto, maar ze in die tijd juist foto's maakten wanneer iemand overleden was. Die werd netjes aangekleed, overeind gehouden door een speciale standaard en de rest van de familie ging ermee op de foto terwijl de overledene zo was afgebeeld dat het leek alsof hij of zij nog leefde. Soms werden er zelfs ogen op de gesloten oogleden geschilderd.
Dit is er ook nog een:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit is er ook nog een:
[ Afbeelding ]
jorika1986 schreef:goldenarrow schreef:Hier was het altijd "Eten". Ik denk dat ik mijn droge humor van mijn vader heb
Net zoals met je partner een gezellig restaurant inlopen en die vraagt :'' waar wil je zitten schat?''
waarop je antwoord: ''aan tafel..."
Joliieeenn schreef:jorika1986 schreef:Net zoals met je partner een gezellig restaurant inlopen en die vraagt :'' waar wil je zitten schat?''
waarop je antwoord: ''aan tafel..."
Diegene ben ik dus altijd. En dit doe ik bij heel veel.. Ik vind het hilarisch, blijkbaar ben ik de enige![]()
Joliieeenn schreef:Diegene ben ik dus altijd. En dit doe ik bij heel veel.. Ik vind het hilarisch, blijkbaar ben ik de enige![]()
Dat met die kg veren en ijzer. Ik snap het ondertussen wel maar ik wil toch nog geloven dat de veren lichter zijn hahaha
goeroe schreef:Herkenbaar. Mijn vriend vraagt voordat we gaan slapen regelmatig hoe laat hij de wekker moet zetten. Ik kan het dan nooit laten om te zeggen dat hij dat het beste maar gelijk kan doen. Na 100 keer vind ik het nog steeds leuk, hij zucht alleen maar.
goeroe schreef:Herkenbaar. Mijn vriend vraagt voordat we gaan slapen regelmatig hoe laat hij de wekker moet zetten. Ik kan het dan nooit laten om te zeggen dat hij dat het beste maar gelijk kan doen. Na 100 keer vind ik het nog steeds leuk, hij zucht alleen maar.