door alle machines hoor je t niet. maar als k t nii laat gaan krijg ik zown buikpijn. Hoop altijd dat niemand t door heeft hahaha. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
door alle machines hoor je t niet. maar als k t nii laat gaan krijg ik zown buikpijn. Hoop altijd dat niemand t door heeft hahaha. Twilight schreef:confession van grappiger aard: Op t werk laat ik met enige regelmaat nog wel eens een scheetdoor alle machines hoor je t niet. maar als k t nii laat gaan krijg ik zown buikpijn. Hoop altijd dat niemand t door heeft hahaha.
)
martine0503 schreef:__YSB__ schreef:Ik biecht op: Mijn huis is een poedersuiker en ik heb geen poetsdrang vandaag....
Hahaha dat heb ik altijd. Ik moet me er echt toe zetten. Terwijl mijn moeder volop bezeten was vn schoonmaak genen is er geen 1 gen naar mij toe gegaan. Ik haat het om schoon te maken.
martine0503 schreef:__YSB__ schreef:Ik biecht op: Mijn huis is een poedersuiker en ik heb geen poetsdrang vandaag....
Hahaha dat heb ik altijd. Ik moet me er echt toe zetten. Terwijl mijn moeder volop bezeten was vn schoonmaak genen is er geen 1 gen naar mij toe gegaan. Ik haat het om schoon te maken.
[/quote]
Heb dat diertje al vanaf 6 maanden oud.
)

Cayenne schreef:Confession: Ik heb een soort van belfobie, maar alleen bij bekende mensen. Heel vervelend, want ik ben hippisch journalist en moet dus nog weleens bekende ruiters/amazones bellen. Inmiddels gaat het steeds beter, maar sommige personen durf ik gewoon echt nog niet aanGelukkig weet mijn baas dit en begrijpt hij het ook. Ik werk er wel echt aan om over die angst heen te komen en vind ook dat ik mezelf dan aanstel, maar het zweet loopt me na afloop serieus over de rug
En ik durf niet meer op een openbaar toilet sinds ik op station Leiden eens vast zat in zo'n kreng