tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 08:57

Ik ga vanavond de laatste dingen regelen en heb voor mezelf ook echt de knoop doorgehakt. Hele opluchting.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:09

SplashIsLief schreef:
De eigenwijze kant in mij vraagt zich af of dat altijd zo is in elk geval. Ik denk dat het ook afhankelijk is van de situatie... Maar wat niet weg neemt dat even afstand voor beide partijen goed is.

Verschil in situatie? Het blijft hoe dan ook fcked up. Als je nog een huis hebt dan ga je zakelijk met elkaar verder.

Er is geen verschil in situatie. Wel hoe eigenwijs of sterk je zelf bent.

Maar ik ben blij dat ik geen bonje heb met mijn ex. Dat zou het pas lastig maken. En ben dan ook heel blij dat zowel ik of hij elkaar niet gestalkt hebben.
Mijn vorige ex deed dat wel en ooh wat een haat heb ik voor die kerel.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:29

Oke ik heb een mega baal moment weer -O-
Bij mij duurt het regelen nog zeker 5 weken, omdat hij het huis moet overkopen enzo..

Ik wou dat ik het ook allemaal snel kon regelen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:34

nou ik vind 5 weken aardig snel...
ik ben al sinds eind juni weg bij mijn vriend en we hebben nog samen een huis :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:41

Is dat niet iets voor in de toekomst om het anders te regelen?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:43

Knuffel voor iedereen die het hard nodig heeft.

Hier worden de buien schaarser en veel minder. Er is ergens een knop om gegaan afgelopen weken geloof ik. Maar ik heb nog steeds veel boosheid en vraag me af of ik ooit nog iemand genoeg ga vertrouwen voor een relatie. Er is heel heel heel erg veel schade aangedaan door hoe alles gegaan is en de leugens en het verzwijgen van dingen. ;( Een ding zal ik nooit meer mee accoord gaan een vriendschap met iemand van een ander geslacht. -:(- hoe goedbedoeld en onderlegd ook.

Nancy jemig wat snel zeg. :oo

Alleen afgelopen zondag een onaangename verrassing. Daardoor was dinsdag bij de mediator niet zo leuk.geen voorlopig convenant tekenen maar verdere uitstel. Ben enigszins uit mijn plaat gegaan omdat me iets behoorlijk dwars zit al maanden. Maar ja dat is eruit zullen we maar zeggen. :+

Ik moet nog minstens geduld hebben tot 1 mei maar mogelijk nog langer voor scheiding rond is. Tot die tijd kan ik niks kwa huizen en blijf ik in een soort luchtledig rondhangen. Ik kan niks oobouwen hier omdat ik niet weet hoe lang ik hier nog woon in de regio. Dat voelt erg naar moet ik zeggen.

Ik kan hier wel blijven wonen de komende 12 jaar maar dat wordt financieel erg krap en over 12 jaar volgt dan uitzetting en schuldsanering omdat ik hypotheek niet kan betalen dan van bijstandsnivo wao. Dat is dus geen optie.

Iets huren sociale woningbouw kan niet want teveel allimentatie, vrije sector wil me niet hebben en betekend hoe dan ook weer verhuizen na 12 jaar. En een aangepaste huurwoning krijg ik niet want ik laat een aangepaste koopwoning achter. Alleen kopen is een optie dan. Maar dat is pas kunnen zoeken over twee maanden. Dat terwijl het idee was eind 2015 alles afgerond.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:39

Karuna, wat is snel??

Sterkte met jouw situatie, lijkt mij echt zo erg om het zo te moeten doen.. :( :(:)
Dat gevoel van niet kunnen opbouwen herken ik wel..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 08:55

Dat dat alles binnen 5 welen bij jou lijkt geregeld. Dat is heel erg snel

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 09:15

Lijkt inderdaad :P
Eerst zien..

Zou heel fijn zijn in ieder geval!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 20:05

Ik wil me hier ook melden. Mijn vriend heeft het vanavond uitgemaakt.Hij heeft het al eens eerder uitgemaakt, bijna een jaar terug, maar toen zijn we toch weer samen gekomen. Nu werkte het alleen niet meer, omdat we veel ruzie hadden. Kwam door gebrek aan vertrouwen van mijn kant. Heb er nu nog niet zoveel moeite mee (logisch is nog heel vers), maar ik ga het wel heel lastig krijgen omdat ik m op school echt elke dag zie en ik het er niet heel erg mee eens was dat hij het weer uitmaakte. Voelde zelf ook wel dat het niet voor altijd meer zou duren, maar ik had het nog gewoon leuk met hem en ik vond het zo zonde om wat we hebben dan weg te gooien.
Vorig jaar heeft ie het uitgemaakt vlak voor we op vakantie gingen en was ik dus mijn geld kwijt. Deze keer heeft hij het weer uitgemaakt nadat we vakantie geboekt hebben, maar zijn gelukkig alleen de aanbetaling kwijt.
Nouja, goed om even hier wat kwijt te kunnen..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 21:35

Sterkte Amira dat is niet leuk....

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 22:38

Hoi allemaal, ik meld mij hier ook. Sinds gister is het uit met mijn ex-vriend... Zijn samen tot de conclusie gekomen dat het niet meer werkt. Vandaag meteen alle spullen ingepakt en voor zover als mogelijk van alles geregeld. Net naar zijn ouders geweest om het daar te vertellen en meteen alle spullen meegebracht. Heb het er flink moeilijk mee de hele dag al. Ben gek op die jongen, maar als relatie werkt het helaas niet..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 00:43

beide meiden sterkte gewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 00:45

Sterkte...

Ik had vandaag weer een slechte dag. Denk de voorweeen voor morgen.
Maar goed deze dagen mogen er ook zijn.

Positieve noot. Er is inmiddels 15 kg af en lijk nu redelijk stabiel te zijn nu ik weer kan eten.

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 00:52

Ik ben al een jaar met een jongen aan het daten die heel veel moeite heeft met het zetten van de stap naar een echte relatie. Allemaal heel legitieme redenen en hij bedoelt alles goed, gelukkig. Ik heb altijd geprobeerd om hem hier zo goed mogelijk in te steunen maar we zijn tot de conclusie gekomen dat het voor ons beiden beter is om 'de knoop door te hakken'. Aanstaande zondag hebben we afgesproken, hij neemt deze week nog eens goed de tijd om alles te overwegen en dan wordt de keuze gemaakt...

Ik ben echt ontzettend zenuwachtig, gevoelsmatig zit het van beide kanten heel erg goed maar hij heeft een aantal rationele blokkades waardoor ik lastig in kan schatten welke kant het op gaat vallen. Ik probeer er deze week zo positief mogelijk in te staan, maar voor het geval dat meld ik me alvast aan in dit topic... :\

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 01:54

Karuna: jeetje die situatie is niet mis en brengt een hoop onzekerheid mee.
Hopelijk heb je in mei dan snel meer duidelijkheid.
Niets zo erg als onzekerheid en niet verder kunnen opbouwen aan je eigen leven.
Amira: wat flauw om dat 2x voor een vakantie te doen.
Sterkte in ieder geval!
Jordy: soms werkt iets gewoon echt niet en hoe rot ook dan is het beter om je eigen leven weer op te pakken en proberen te kijken naar de toekomst, sterkte in ieder geval.
Robijntjah: :(:)
Ann1992: begrijp ik goed dat het voor jou wel duidelijk is maar voor hem niet?
Hopelijk valt zijn keuze dan de positieve kant op.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 08:07

Sterkte ook Jordy_ en Ann1992 ook.. :(:)
Heb een hele lastige nacht gehad, kwam moeilijk in slaap en werd vaak wakker. Het besef kwam toch steeds een beetje meer dat het nu echt over is en wat doet dat pijn..

Wat veel kg's eraf Robijntjah! Gelukkig dat je nu weer kan eten, mij lukt dat ook nog niet.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 08:21

Amira :(:) dat heb ik ook nog steeds.. Het is nu 1,5 week en mog steeds denk ik iedere dag aan hem..

Wat zou hij doen? Met wie is hij? Hoe voelt hij zich?
Pff.. T doet zeer als ik er aan denk en het maakt me gek..

Hier nu ook weer een baal moment.. ;( ;(
Zo gek op hem geweest en dit kwam zo onverwacht..

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 08:40

Lastig he! Heb zoveel mooie jaren met hem gehad en het was de laatste tijd ook wel iets minder, maar voor mij geen reden geweest om het daarom uit te maken. Ben nu ook echt mn allerbeste maatje kwijt en dat doet misschien nog wel het meest pijn. Plus het feit dat het nu echt definitief over is.

Gelukkig whatsappte hij mij gister dat ie 'best veel' moest huilen, doet me stiekem wel goed :o

1.5 week is ook nog heel vers, dus erg begrijpelijk dat je nog zoveel aan m denkt.. Gelukkig komt er een moment dat dat over is :(:)

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 13:46

Bedankt allemaal, jullie ook sterkte!!

Amira_ schreef:
Lastig he! Heb zoveel mooie jaren met hem gehad en het was de laatste tijd ook wel iets minder, maar voor mij geen reden geweest om het daarom uit te maken. Ben nu ook echt mn allerbeste maatje kwijt en dat doet misschien nog wel het meest pijn. Plus het feit dat het nu echt definitief over is.

Gelukkig whatsappte hij mij gister dat ie 'best veel' moest huilen, doet me stiekem wel goed :o

1.5 week is ook nog heel vers, dus erg begrijpelijk dat je nog zoveel aan m denkt.. Gelukkig komt er een moment dat dat over is :(:)

Dat heb ik ook, dat ik m'n maatje kwijt ben. Dat vind ik het allerergste.. Gelukkig wel een redelijk goede nacht gemaakt vannacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 14:20

Denk dat het bij mij meer een illusie was die ik niet op wou geven.

Vandaag een pittige dag. Paard verhuizen. Stukje afsluiting maar ook een nieuw begin.

Kimmetjee07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 14:21

In november is mijn relatie stuk gelopen. Naar 1,5 maand zijn we weer bij elkaar gekomen. Helaas heeft hij 5 weken terug de stekker er weer uitgetrokken.

Inmiddels vecht ik me door 5 ellendige weken heen, heb er zelfs grootste tijd nachtmerries van.
Maak me zelf ook gek door af te vragen: Wat hij doet, met wie hij is, of hij aan me denkt etc.
Valentijnsdag heb ik me echt zwaar ellendig gevoelt, oh wat miste ik hem toen enorm en dan te bedenken dat ik niks om die commerciƫle geef. De 16de ook een hele zware dag gehad, zouden we relatie jubileum hebben.

Ik voel me eigenlijk gewoon zwaar ellendig en leef echt in een sleur

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:13

Autsj.. Ik kom het topic tegen over trouwen 2016.. ;( ;(

Vandaag een mindere dag, voel me zo raar...
Ex vandaag ook weer gezien, hij kwam even mijn post brengen op t werk..

Ik weet dat het goed is om veel dingen te ondernemen, maar ik ben gewoon zo.. leeg? down? dat ik gewoon nergens zin in heb..

Ik zie de toekomst momenteel zwaar in, bang voor het opnieuw gaan daten, bang dat ik straks niemand mee ga vinden waar ik zo gek op ben..
Ben even helemaal negatief nu :(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:51

Voel me gelukkig nu wel wat beter..
T gevoel is gezakt, mannnn wat wil ik graag een doorspoelknop hebben :=

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:53

_Nancy schreef:
Voel me gelukkig nu wel wat beter..
T gevoel is gezakt, mannnn wat wil ik graag een doorspoelknop hebben :=

Komt goed!

Heb me ook zo gevoeld en gedacht dat ik nooit meer iemand zou leren kennen en zo leuk zou vinden maar ondertussen alweer bijna 8 maanden gelukkig met mijn nieuwe vriend