Secret Santa Surprise

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:30

Ik heb iig gekregen: 2 zakjes hondensnacks, werthers Original, chocoladelolly om in de melk te hangen en zo chocolademelk mee te maken, droste chocola'tjes, gezichtsmasker, waxinelichtjeshouder waar iets bovenop kan en geurtabletten... :)

Dank je wel lieve SS! Cinna en Ronja gaan de snacks vast lekker vinden... en de rest komt ook wel op... ik hou van chocolade :D Het masker gaat lachen worden... heb nog nooit een masker gebruikt... en nee.. ik ga geen foto op bokt plaatsen van mij met het masker :P

Ik heb 3 hints kunnen vinden... maar met die 3 hints denk ik wel te weten wie mijn SS is: Rink :D
(de Koe zag ik later pas, toen mijn phone alweer onderin mn zak zat, dus daar geen foto van :P )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mira283

Re: Secret Santa Surprise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:48

Leuk pakket Banjer!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:51

Jaaaaa ben er echt superblij mee... :D

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:01

Koekeroekus schreef:
Ja, nou als ik nu vraag of ruitje het is voel ik me echt dom haha. En nog dommer als ruitje het toch niet is. Als is dat wel de enige die nog over is. :+

Wel vet flauw dat ze dan smorgens nog postte dat ze het pakketje net pas op de bus had gedaan. :')
Hoezo misleidend haha

Maargoed vier keer is scheepsrecht dus is het toch ruitje?

Als dat zo is snap ik nog steeds de hint van het jokken niet -O-

Oké.... Ik ben echt zooooo slecht in hints {:)-:(

Oke hier mijn logica: Er bleven na mijn gedicht een aantal mogelijke bokkers over, alle bokkers waar de hints op sloegen waren het niet. Want ik jok graag :') , dat stond in mijn gedicht. En dat was ook nogmaals de laatste hint :)

Misschien heb ik het te moeilijk gemaakt :o

Vond je de cadeau's wel leuk?

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:05

ruitje schreef:
Koekeroekus schreef:
Ja, nou als ik nu vraag of ruitje het is voel ik me echt dom haha. En nog dommer als ruitje het toch niet is. Als is dat wel de enige die nog over is. :+

Wel vet flauw dat ze dan smorgens nog postte dat ze het pakketje net pas op de bus had gedaan. :')
Hoezo misleidend haha

Maargoed vier keer is scheepsrecht dus is het toch ruitje?

Als dat zo is snap ik nog steeds de hint van het jokken niet -O-

Oké.... Ik ben echt zooooo slecht in hints {:)-:(

Oke hier mijn logica: Er bleven na mijn gedicht een aantal mogelijke bokkers over, alle bokkers waar de hints op sloegen waren het niet. Want ik jok graag :') , dat stond in mijn gedicht. En dat was ook nogmaals de laatste hint :)

Misschien heb ik het te moeilijk gemaakt :o

Vond je de cadeau's wel leuk?

Dus jij was het toch? Haha, te moeilijk denk ik ook niet haha. Ik kan gewoon niet logisch nadenken en ik had al wel eerder gepost dat alle hint niet waar waren jij over bleef haha.
Maar omdat je pakketje zogenaamd net op de post was gegaan snapte ik er helemaal niks meer van haha.

Vind je cadoos echt heel leuk hoor! Ook allemaal in de goed genre ! *\o/*
Vond wel erg leuk om te puzzelen hoor! Haha wel een hoop lol gehad!

Dank je wel !!!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:30

Haha, ik jok gewoon graag :') ! Fijn dat je er blij mee ben! Leken mij ook leuke boeken, hoopte maar dat je niet van chickflicks hield :+

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:30

Oh, ik heb nog niks binnen trouwens ;( :D

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:37

ruitje schreef:

Mwehh.... :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:39

Afbeelding

Ik had last van een hongerig vriendje die heel slim opmerkte 'hey, sinaasappelchocolaatjes!' Dus een deel van de inhoud ontbreekt al :') maar dankjewel lieve secret santa! <3

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:44

leuke cadeaus allemaal!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:48

EngeltjeS schreef:
ruitje schreef:

Mwehh.... :p

>;)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:49

EngeltjeS was mijn secret santa ruitje... dus van haar ben je niet aan het wachten op een pakketje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:50

Is lijst dan alweer aangevuld?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:05

ynskek schreef:
EngeltjeS was mijn secret santa ruitje... dus van haar ben je niet aan het wachten op een pakketje

Omdat ik zo lief ben verwacht ik dat meerdere mensen mijn adres hebben opgezocht en ook een pakket naar mij versturen.

*\o/*

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:08

Yeeeah, de doos opengemaakt en ik ben superblij met de kadootjes van mijn 'secret' Santa.
Stephanie, echt supergoed gedaan. Heel erg knap, want ik ben een ontzettend lastig iemand met kadootjes. Zelfs voor mensen die mij ontzettend goed kennen is het moeilijk om kadootjes te verzinnen die ik leuk vind. Ik had er dus rekening mee gehouden dat ik het misschien niet zo leuk zou vinden wat ik zou krijgen, maar vond het gewoon super om mee te doen maaaaaaaaaaaar ik vind echt ALLES wat je voor me gekocht hebt leuk!!! :D :D :D Je bent helderziend ofzo denk ik!! :))

Allereerst, de doos. Doordat ik de gegevens heb afgeschermd is ook niet te zien dat er ontzettend veel betaald is voor de verzendkosten. Jammer dat dat zo mis is gelopen, want dit was natuurlijk niet de bedoeling, maar ik vind het wel héél lief van je Stephanie en ben blij dat mijn pakketje geheel onverwachts vandaag al binnen was. Had hem nu zeker nog niet verwacht, dus toen ik terug kwam van hondje uitlaten was het een grote verrassing dat deze voor mij bezorgd was :D
Afbeelding

Even de plakbandjes doorknippen, en toen was hij open :D En zag ik allemaal pakjes :D
En een heel lief kaartje waar mijn Secret Santa vreselijk haar best op had gedaan :)
Afbeelding

Het kaartje beloofde dat ook mijn hondje niet vergeten was, en dat bleek bij het eerste pakje. Super, deze dingen zijn hartstikke handig en deze is een mooi kleurtje!
Afbeelding

En toen pakje 2. Hoewel we niet om dingen mochten vragen had ik dat stiekem toch gedaan, alleen was ik het zelf alweer vergeten. Dus was het een geweldige verrassing toen ik deze fles muntsiroop uitpakte :D En Stephanie, merk maakt me totaal niets uit, deze is zoals gevraagd vrij van zoetstoffen, dus hij is super!!!
Afbeelding

Het kaartje beloofde ook Belgische lekkernijen en die vond ik in pakje nummer 3!
Ze zien er erg lekker uit en zuslief vond meteen dat ik ze maar bij het kerstdiner moest doen, maar ik denk dat ik er lekker alleen zelf van ga genieten :P
Afbeelding

Pakje 4 en 5 voelden hetzelfde aan, maar bleken toch verschillend te zijn. Twee mooie waxinelichthouders. Super! Ik ben er gek op en de kleuren en typen zijn helemaal mijn ding :j
Afbeelding

In pakje 6 bleek een hele kerstige nagellak te zitten. Echt heel grappig want ik heb afgelopen tijd regelmatig in de winkel staan twijfelen of ik nog een nieuw glitterlakje zou kopen voor de kerst en oud en nieuw maar had het (nog) niet gedaan. Dus top!!
Afbeelding

In pakje 7 zat een mooie kerstbeker. Super, want ook een erg fijne maat/model.
Afbeelding

En in pakje 8, het laatste pakje (wat zijn het er veel he??!!) zat nog meer lekkers. Wat ziet dit er spannend uit. Zuslief liet meteen weten dat zij ook graag wil proeven haha. Maar ik heb hem nog lekker even dicht gelaten :P
Afbeelding

En nog een foto van al mijn pakjes samen:
Afbeelding

Bhriseis ik ben echt overal hartstikke blij mee, je hebt het super gedaan. Dankjewel!!! :D

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:13

Ik wordt steeds weer blij van dit topic, zo leuk dat een grote groep 'onbekenden' zoiets voor elkaar doet en dat iedereen zo dankbaar is :D
Echt voor herhaling vatbaar lijkt me! En dan is het nog niet eens helemaal afgelopen :)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:22

Ik heb ook nog steeds niets.... Wacht wel af pakketjes komen hier sowieso laat aan

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:32

Ik vind t ook voor herhaling vatbaar. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:34

Tot over een jaar dus :P ?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:35

Ik wil het volgend jaar weer opnieuw opzetten :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:38

Kan ik me vast aanmelden voor volgend jaar? :P

Puck94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:42

Ik heb ook nog niks ontvangen, maar ook nog niks gehoord van degene waar ik mijn pakketje naar heb gestuurd... Track en trace zei al een tijdje geleden dat het was aangekomen, dus ga er van uit dat het wel goed is aangekomen :P Waarschijnlijk gewoon druk of weekendje weg of zo

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:58

*\o/* Dan wil ik me ook alvast weer aanmelden! Bedankt voor het organiseren dott en ynskek, het is allemaal heel goed verlopen!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 21:04

Heb ik ze nu allemaal ?

obelix schreef:
Gebruiker is Secret Santa van: (= al geraden door de ontvanger)
1. : Takkie_Muis/Rebecca - Quartel
2. : Maureen95 / Maureen -
3. : Murthul - _black_rose_
4. : Beaversrun -
5. : Ynskek/ Ynske - Rubber_Duck
6 : Corelli, - saaaash
7. : Puck94 - n
8. : Rubber_Duck/Simone -
9. : chelle_dora/Rachelle - mars
10.: Suuskipje/Suzanne - _suus19_
11: Bhriseis - Alwiene
12: Britt - takkie_muis
13: FLOVE / Lian - dott
14: Saaaash / Saskia - Corelli
15: _black_rose_/ Hanne -
16: Quartel - Reusje0504
17: Banjer/Vera -
18: Mars/Marcha -
19: Dott/Lianne -
20: xZiva_/Jerney -
21: Rhyddid / Robin -
22: _suus19_ / Susanna -
23: Blinnii / Belinda -
24: reusje0504 - Maureen95
25. nuvel/Jamie - dott
26. Obelix/ Sandra - Rink
27. Mira283 / Selda -
28. Mariett -
29. Cinderella -
30. Alwiene - Bhriseis
31. Femke_L/Femke - Obelix
32. Koekeroekus/Bertina - xZiva_
33. Letsdunit - Britt
34. Rink - Banjes
35. EngeltjeS / Devica - ynskek
35. Choce - Femke_L
36. Ruitje - Koekeroekus
[/quote]
Laatst bijgewerkt door Letsdunit op 20-12-14 21:15, in het totaal 3 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 21:06

Missen er dan toch nog aardig wat!