Ook één van mijn doelen: Elk jaar een EJL-ITP maken voor Guus. Dus aan doel #16 wordt ook gewerkt.
Nu omkleden en dan maar sporten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Klinkt wel handig! 
Dat helpt zoeken
(Er zijn er allebei, maar ik gok zomaar dat ze niet hetzelfde zijn…
)

Heb gewoon een stapel banen in huis zodat ik evt. 's ochtends met banaan/mueslie/yoghurt kan ontbijten, mits ik daarvoor tijd heb. En dan nog een mandarijn en/of lading druiven in mijn net nieuwe lunchboxen. Die maak ik dan zondagavond voor ma/di/wo en woensdagavond voor do/vrij klaar met een hele berg pastasalade en dat is echt zo lekker
Dat motiveert gelukkig
(Mag ook, want ik heb het ook 's avonds vrij druk en ik moet er echt de tijd voor vinden, maar tegelijkertijd is het wel heel fijn om als je zo'n hele dag op college zit ergens even zo'n momentje voor jezelf hebt met een goeie lunch
) TE5 schreef:Ik zit morgen inmiddels alweer aan mijn eerste week van 'drie weken geen lunch naar school nemen tijdens een fulltime (= dagelijks 9.00-17.00 college) vak' en aan mijn eerste vijf dagen van 'eet drie weken twee stuks fruit per dag'!
En makkelijker dan ik gedacht had ookHeb gewoon een stapel banen in huis zodat ik evt. 's ochtends met banaan/mueslie/yoghurt kan ontbijten, mits ik daarvoor tijd heb. En dan nog een mandarijn en/of lading druiven in mijn net nieuwe lunchboxen. Die maak ik dan zondagavond voor ma/di/wo en woensdagavond voor do/vrij klaar met een hele berg pastasalade en dat is echt zo lekker
Dat motiveert gelukkig
(Mag ook, want ik heb het ook 's avonds vrij druk en ik moet er echt de tijd voor vinden, maar tegelijkertijd is het wel heel fijn om als je zo'n hele dag op college zit ergens even zo'n momentje voor jezelf hebt met een goeie lunch
)

Was mijn droom vannacht maar echt.. Dan had ik het doel 'ga met een politieagent op de foto' gehaald 

maar zoals iemand hier al zei '1x vaker opstaan dan dat je valt'. Mizora schreef:Het is gelukt! Het is gelukt! Ik dans een dansje van blijdschap, want doel #17 is gelukt. Ik heb mijn moed bij elkaar geraapt toen het moment daar was, en het is gelukt. Het is nogal een blog geworden, maar daar staat het gehele verhaal (met onderaan *tromgeroffel* de foto) ik ben zo blij!

Joaltijd schreef:Mijn doel 'krijg een bijbaan' gaat misschien lukken!
Morgen mijn eerste sollicitatie-gesprek ooit
Bij de supermarkt in de buurt!
*danst nog een extra rondje!*
) en nog een ander doel: maak de 101 leukste liedjes lijst!