Sans fijn dat alles goed is gegaan, jullie hebben super weer gehad !
Anoniem
Geplaatst: 27-04-14 20:47
Gefeliciteerd Sans, ik ben benieuwd naar de foto's!! Iemand die in mei gaat trouwen?
Ik heb een sluier gekocht.
Jojoju
Geplaatst: 28-04-14 19:11
mooie sluier!
Ik heb een vraag aan jullie aanstaande bruiden..
Op onze grote dag draag ik de haar accessoire die mijn stiefmoeder ook droeg, 20 jaar geleden, toen ze met mijn vader trouwde. Deze heeft 20 jaar lang aan een verwarmingsbuis gehangen in hun slaapkamer... na een vanish badje was hij weer zo goed als nieuw! *vanish is dus écht vanishshsh*
Nu mijn vraag: Ik wil dit haarstukje zoals op de foto dragen, dus aan de zijkant en mijn haren los met grove krullen erin *die krullen zitten er op deze even snel gemaakte foto niet in hoor , en de panter print maakt het helemaal af natuurlijk
Zoals jullie kunnen zien is mijn haar redelijk lang en één lengte (jaja, speciaal gespaard) Toch vind ik mijn haar niet lang genoeg voor het best wel grote haarstukje en grove krullen. Dusssss wie o wie kan mij het verschil uitleggen tussen: -extentions -een weave -clip extententions
het hoeft echt maar voor een dag te zijn
Ps. We zijn niet zo heel rijk! Andere suggesties zijn ook welkom!
Sammie
Geplaatst: 28-04-14 19:57
Ik zou voor dat haarstukje eigenlijk wel kiezen voor een grote grove krul en misschien iets meer opzij/ naar achteren?
clip in extentions is een haarclip die je in je haar kunt doen, of in de vorm van een diadeem creëer je extra haar. Je haakt het er echt in op een bepaalde manier.
Nee, helaas. Durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er wel over gedacht om een clip in er een keer te bestellen. Gewoon voor de leuk, maar dat is er nog niet van gekomen.
Dan kan je beter eens in een stad binnenlopen bij een chinese en surinaamse winkels. Daar hebben ze vaak eel veel voor weinig geld en kan je het voelen en passen.
Een nieuwe nepstukje kan eigenlijk niet pluizig zijn, dan moet je het subiet terugsturen. En als ik de ingezonden foto's bekijk lijkt dát ook zelden tot nooit het geval te zijn.
Extentions heb ik ook aan gedacht, maar ik denk dat dat niet zo bij me past. Ik heb ze nooit gedragen, dus denk dat ik t dan ook op mn bruiloft niet doe.
Btw zit ik echt in over wat ik nou moet doen mbt mn trouwjurk Ik heb over 2 weken een eerste afspraak om een jurk uit te kiezen en heb dan nog bijna 6 maanden voor mn trouwen. Maarrr ik ben gigantisch aan het afvallen, ik ben al bijna 15 kg kwijt en het gaat nog steeds behoorlijk hard. Gemiddeld een kilo per week haal ik met gemak. Langer wachten met jurk kiezen gaat hem niet worden ivm levertijd die meestal wel minimaal 3 maanden bedraagt. Maar stoppen met afvallen wil ik ook niet, het gaat zo lekker en ik voel me er zo goed bij. Daarbij wil ik er op mijn best uit zien op mijn huwelijk en daar horen overtollige kilo's natuurlijk niet bij.
Nu zit ik te bedenken of ik de gok zal nemen om de jurk een maat kleiner te bestellen dan waar ik nu in pas. 5-6 maanden daarna zou ik er dan in gekrompen moeten zijn, anders kan hij wellicht nog een beetje uitgelegd worden. Maar zou dat een realistisch plan zijn? Is het model nog wel mooi als het nog passend gemaakt moet worden? Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik wil nog zeker 10 kg kwijt.