Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:50

xSaarSaar schreef:
Leuk dat jullie het over advertorials hebben, want ik heb er net vandaag eentje geschreven voor 1001 extensions! :D

Het bedrijf had mij benaderd, ik vond het echt super leuk, zeker omdat ik pas 50 volgers op bloglovin heb.
http://this-is-not-another-blog.blogspo ... -hair.html

Goed geschreven advertorial ook! Gewoon als een blogpost en niet als een overdreven reclamepraatje! Daar houd ik van. :D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:56

RianC schreef:
xSaarSaar schreef:
Leuk dat jullie het over advertorials hebben, want ik heb er net vandaag eentje geschreven voor 1001 extensions! :D

Het bedrijf had mij benaderd, ik vond het echt super leuk, zeker omdat ik pas 50 volgers op bloglovin heb.
http://this-is-not-another-blog.blogspo ... -hair.html

Goed geschreven advertorial ook! Gewoon als een blogpost en niet als een overdreven reclamepraatje! Daar houd ik van. :D

Oeh goed dat je het zegt, want dat was precies mijn bedoeling! Ik vind het altijd zo verschrikkelijk als het er té dik bovenop ligt. Je moet al blogger wel achter de producten blijven staan waar je over schrijft, gewoon omdat je het leuk vind en niet omdat je een wandelende marktkraam bent. :+

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:10

xSaarSaar schreef:
RianC schreef:

Oeh goed dat je het zegt, want dat was precies mijn bedoeling! Ik vind het altijd zo verschrikkelijk als het er té dik bovenop ligt. Je moet al blogger wel achter de producten blijven staan waar je over schrijft, gewoon omdat je het leuk vind en niet omdat je een wandelende marktkraam bent. :+

Nooit snel iets op je mobiel typen want dan staat het krom van de spelfouten. :=
Al moet als zijn en de tweede vind is met dt, oeps...

Regelmatig bloggen helpt trouwens echt! Toen ik op vakantie was en onregelmatig blogde waren de bezoekersaantallen laag, maar nu er vaker posts online staan merk je dat mensen toch vaak even een kijkje nemen om te zien of er al iets nieuws staat. :)

geerte

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:32

Wat is er weel veel bij gekletst.
Ik heb nu net weer een nieuwe post gemaakt want ik ben ingeloot dus dat moest ik even vertellen.

http://geerteprocee.blogspot.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:49

Ik probeer elke dag een nieuwe post te schrijven.
Tot nu toe gaat dat prima, maar in de toekomst zal het wel iets minder worden.

Om nou elk jaar 365 lakjes te kopen wordt zelfs mij iets te gortig...
:')

Vandaag op mijn blog:
Man Hunt

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:12

Nou dan moeten we het einde van de week maar even afwachten. Gelukkig is dat al snel :D
Leuk Geerte. Ik ga lezen!!

Mijn nieuwste blogpost van vandaag: Wie helpt mij??? :)GEZOCHT

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:20

Gefeliciteerd Geerte!
Spannend :D

Helaas TIM, ik kan je niet helpen, ik sport alleen binnen en ik denk dat Piloxing ook niet zo interessant is _O-

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:20

Gefeliciteerd Geerte!

Ik moet nodig bloggen maar ik heb gewoon geen tijd -O- van het weekend maar eens even voor gaan zitten. Ik vind het zo knap dat sommige van jullie zo vaak kunnen posten, ik zou willen dat ik dat kon!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:26

Ik moet zeggen dat het elke dat posten ook makkelijker is als je over lak of make up post.
Reviews zijn vaak sneller geschreven en je hebt er minder inspiratie voor nodig, je kiest gewoon uit je stash waar je over wilt bloggen.

Of je koopt wat nieuws... altijd goed...
:')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:18

Gefeliciteerd Geerke!

Ik ook niet This_Is_Me, ben sinds kort met Insanity Workout bezig, maar dat wíl je niet op de foto hebben :'). En ik ook neit trouwens _O-. Misschien eens bij een vereniging vragen oid?

Leuk die review over dat nephaar! Ik mis alleen persoonlijk een before foto, vind het zelf altijd leuk om te zien hoe het was en heo het is :).

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:08

Weten jullie hoe je volgers krijgt op bloglovin?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:17

Leuke blogposten schrijven met een pakkende titel ;)

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:19

Maar ze moeten toch van je bestaan weten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:23

Dat gebeurt alleen als je zelf actief bent in de blogcommunitie.
Veel blogs lezen, reageren, youtube, instagram, etc.

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:29

Ik heb zelf een paardenblog , daar zijn er niet zo heel veel van.
Facebook en Twitter heb ik en heb zelfs pinterest.
Maar misschien moet ik meer opzoek naar andere paardenblogs. Thanks.

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:25

Je kan ook gewoon reageren op andere (niet-paarden)blogs :) Het mij persoonlijk weinig uit of een commenter nou wel of geen boeken blog heeft, ik reageer altijd wel even terug. Daarnaast kun je mensen inderdaad niet dwingen om je blog te lezen: als ze iets leuk vinden komen ze vanzelf wel terug. Als je wilt dat je blog meer gezien wordt is het inderdaad handig om ook op andere blogs te reageren.

Morrow_Less: Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt met je aanbieding om te schrijven voor een andere blog! Volgens mij bestaat er geen persoon die aan al die criteria voldoet, dus dan kan jij net zo goed een guest schrijver/coblogger worden, toch? :+ Ik hoop dat er iets uitkomt!

Reviews zijn inderdaad makkelijker om te schrijven! Maar aan de andere kant is het ook wel lastig: ik heb de laatste tijd een beetje in een leesdip gezeten en kan dan dus ook geen reviews posten. Oude boeken reviewen werkt niet zo goed omdat ik daar alweer te veel van ben vergeten om het een eerlijke review te geven. Maar ik ben ondertussen Throne of Glass aan het lezen, dus daar zal binnenkort wel een review van verschijnen :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:53

Ik zit te twijfelen over een onderwerp... Ben sinds een weekje bezig met Insanity Workout en de blog heeft ook wel een heeeeeeel klein vleugje lifestyle (welgeteld 1 of 2 posts nu :') ) maar weet nou niet zo goed of het er tussen past... Gaat me niet of het onderwerp wel of niet boeiend is, want dat maakt me niet zo uit, mijn blog en als ze het niet leuk of boeiend vinden, moeten ze de dag erna maar terugkomen, even grof gezegd zeg maar :P. Maar of dat onderwerp wel tussen de reviews enzo past... het zal ook wel een review worden, over de workout, dus in dat opzicht kan het wel.. Maar sport en nagellak/make-up... Ik weet het niet...

Dat is inderdaad wel lastig ProudHorse! Als wij van de nagel/beauty even geen zin hebben om te lakken ofzo, kunnen we altijd nog een oude foto ergens vandaan halen, dat is met boeken natuurlijk wel wat lastiger. Lees je ook alleen de engelstalige boeken?

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 21:11

ProudHorse: je kunt natuurlijk ook een poll openen met een bepaalde vraag.. Of een oude serie onder de loep nemen. Of blog over een van je favo schrijvers... Daag je lezers uit door een vraag of stelling te verzinnen... Wat ook leuk is: zoek de mooiste quotes uit een boek en plaats deze in een blog.. Het hoeven toch niet altijd reviews te zijn?? Er is zoveel mogelijk met een blog dat is er zo leuk aan :P

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 22:09

Aan mijn statistieken kan ik zien dat veel mensen via andere blogs, waar ik zelf een berichtje achter heb gelaten, bij mijn blog terecht komen. Zelf actief reageren heeft dus echt effect op je bezoekersaantal. ;)

Spanning en Sensatie bij mij in de straat!

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 08:58

Ik lees alleen Engelstalige boeken, ja :j

This_is_me: Klopt! Ik heb dan ook een wekelijkse feature waarin ik iets bespreek of doe wat geen review is (zoals een bepaalde survey, 15 quotes doe ik heel mooi vind, etc.) Maar omdat ik dat al 1x per week doe (op zondag), wil ik liever niet door de week ook dat soort dingen doen, dan wordt het voor mijn gevoel toch een beetje 'spammen', in het kader van 'ik heb niets te zeggen dus dan maar zo'. (Daarbij heb ik dinsdag eigenlijk al gecheat en een 'Would You Rather..' geplaatst :+ ) Maar ik heb alweer bijna Throne of Glass uit, dus ik heb binnenkort weer nieuw blogmateriaal. En morgen komt er een cover reveal op de blog :j

Chanen: klopt helemaal! Vaak laten die mensen ook even een berichtje achter :j

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 09:01

Hebben veel van jullie trouwens ook een facebook pagina? En reageren daar veel mensen op?
Ik heb namelijk wel een facebook pagina voor mijn blog maar heb nu niet echt het idee dat veel mensen het zien aangezien hij via bloglovin gaat en soms pas een paar uur later erop komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 09:06

Ik heb ook een FB pagina en ik heb niet het idee dat daar veel mensen naar kijken, maar toch krijg ik nu en dan een nieuwe like van totaal onbekende mensen.
Wordt dus toch wel gelezen blijkbaar.

Mijn post voor vandaag, een lak met een rubber finish :D
Faux Pas

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 09:06

Ik heb geen Facebook pagina, dus ik zou het niet weten!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 09:38

Ik heb alleen een FB pagina voor mijn sportfotografie. Maar dat had je al gezien :)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 09:40

Ja klopt, die had ik gezien :)