[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Birgit__

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:24

Dat allerlaatste rokje/jurkje <3

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:28

Ik duik morgen maar eens even de stad in. Hopelijk is de sale zo goed als weg en kan ik weer eens goed slagen :)

Wat een leuke plaatjes komen voorbij zeg, die met dat wijde hempje en rode rokje <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:39

Camee schreef:
[ Afbeelding ]

Dit rokje <3 Iemand enig idee waar je zoiets kan krijgen?

Zo'n rokje maar dan met bruin/blauw tinten was bij de Bershka, 5 eurie. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:17

Evony schreef:
Zara Mango en Bershka zijn dan ook spaanse winkels en die meiden zijn gewoon veel kleiner!

Precies, ideaal voor meisjes van mijn lengte, 1.58, voel me in landen als Spanje of Italië dan ook echt ge-wel-dig als ik op straat loop; ik kijk ineens tegen mensen aan in plaats van ruggen. *\o/*

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:47

Davinia_ schreef:
Ik vind van die losvallende topjes ook zo leuk, maar zou niet weten waar je dit kan kopen, alles is zo aangesloten. Dat rokje vond ik ook al geweldig idd!

Die zijn inderdaad echt heel leuk!

Oké dan ga ik eens kijken bij de bershka! Thanks :))

Edit; online hebben ze ze iig niet meer jammer genoeg

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:54

Ben met die losvallende topjes altijd zo bang gelijk een dik propje te lijken... Ik vind het vaak wel super leuk en casual staan.

Gisteren nog hele gave enkellaarsjes gekocht van fred de la bretoniere. Ben er helemaal happy mee :D
http://www.marjonsniedersshop.nl/media/ ... 1_01_2.jpg

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:05

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:06

[quote="Davinia_"]
Om eventjes zin te krijgen in het voorjaar/zomer :D

Afbeelding

Heeft zij te veel worteltjes gegeten :')? Ze lijkt wel oranje in plaats van mooi natuurlijk bruin haha :')

Verder qua zomer schoenen nog niks gevonden, ik denk sleehakken met touwtjes (of hoe heten die schoenen). Die zie ik vrij veel in tijdschriften, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ze zo tijdloos zijn.

Ik ga vrijdag shoppen bij de Primark, helemaal zin in! Stiekem al een hele wish list aan het maken haha
Laatst bijgewerkt door Lady_xx op 26-02-13 19:08, in het totaal 2 keer bewerkt

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:07

__Rianne schreef:
Oeh ik sta op het punt om nu nog naar enschede te crossen :o
die uggs die ik laatst liet zien :
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=ug ... B440%3B360
Heeft een meisje uit mijn klas voor 40!! euro gehaald. Duimen dat ze er morgen nog zijn :o

Vriendin van me heeft die, zijn echt leuke schoenen!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:07

_lautje_ schreef:
Ben met die losvallende topjes altijd zo bang gelijk een dik propje te lijken... Ik vind het vaak wel super leuk en casual staan.

Gisteren nog hele gave enkellaarsjes gekocht van fred de la bretoniere. Ben er helemaal happy mee :D
http://www.marjonsniedersshop.nl/media/ ... 1_01_2.jpg

Gave laarsjes!

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:08

Zo, ik heb ook gewoon echt te weinig tijd gehad om hier te kunnen lezen en reageren.
Er zitten echt veel leuke rokjes tussen, bij de post op de vorige pagina! Ik wil zomerrrrr! (Lente ben ik ook al tevreden mee ;) ).
Ik heb pas nog even een gecoate zwarte skinny aangeschaft en een heeeeele leuke gebreide trui achtig iets van de vero moda, met een mintgroen kleurtje, krijg je altijd zo'n lekker bruin kleurtje in <3
Ik merk wel dat ik weer een beetje van stijl aan het veranderen ben. Droeg eerst echt heel veel jasjes/colberts. Heel mijn kast hangt er ook vol mee, maar de laatste tijd draag ik juist veel meer off-shouldertops en wat meer los vallende shirts met een skinny en bikerboots eronder. Echt ook veel van die leuke tops kunnen scoren de laatste tijd, dus dat speelt ook wel mee natuurlijk.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:11

AnniekSolana schreef:
Zo, ik heb ook gewoon echt te weinig tijd gehad om hier te kunnen lezen en reageren.
Er zitten echt veel leuke rokjes tussen, bij de post op de vorige pagina! Ik wil zomerrrrr! (Lente ben ik ook al tevreden mee ;) ).
Ik heb pas nog even een gecoate zwarte skinny aangeschaft en een heeeeele leuke gebreide trui achtig iets van de vero moda, met een mintgroen kleurtje, krijg je altijd zo'n lekker bruin kleurtje in <3
Ik merk wel dat ik weer een beetje van stijl aan het veranderen ben. Droeg eerst echt heel veel jasjes/colberts. Heel mijn kast hangt er ook vol mee, maar de laatste tijd draag ik juist veel meer off-shouldertops en wat meer los vallende shirts met een skinny en bikerboots eronder. Echt ook veel van die leuke tops kunnen scoren de laatste tijd, dus dat speelt ook wel mee natuurlijk.

Ik heb ook superveel jasjes enzo maar ben idd ook op zoek naar off shoulder tops en wat losse shirts, waar haal je die?! Ik kan nergens leuke vinden. -O-

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:20

Ik heb altijd dat die wat wijdere blousjes en truien me echt zo'n hobbezak gevoel geven. Ze staan mij dus echt niet. Terwijl als ik anderen ermee zie ik lopen het super leuk vind.
En studs vind ik ook verschrikkelijk, dus dat komt de kast ook niet in :P

Maargoed, daarom heb ik ook de hele week bijna hetzelfde aan. Een wit/zwart hempje met een vestje of blazertje.

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:22

Ik heb heel veel bij Vero Moda vandaan. Maar moet zeggen, veel van die shirts die ik heb zijn niet speciaal gemaakt als off shoulder top ofzo, maar veel hebben gewoon een wijde hals, waardoor je het zelf heel nonchalant off shoulder kan dragen zonder dat het er geforceerd uit ziet.
En ik heb er één van Supertrash, die thousand and waysdress, die kun je ook heel leuk offshoulder dragen.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:50

Oeh even showen hoor, ondanks dat ik toch errug weinig tijd heb, wilde deze laarsjes heel graag:
http://www.newyorkfashion.nl/Webwinkel- ... rt-(05NA06).html
En zag ze vandaag in een duits winkeltje staan, maat 39 was er nog en pastte :D Morgen krijgen jullie de hele outfit te zien!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:10

Die laarsjes zijn leuk! :D Ik ben ook op zoek naar zoiets, maar dan zonder veter. Beetje wijde bikerbootsachtig met studs ofzo. :j

Dat rokje van de vorige pagina is ook leuk. Op Ebay zag ik deze, die lijkt er wel op:
http://www.ebay.com/itm/320906741942?va ... 1438.l2649

Verder heb ik een foto gemaakt van mijn leggingcollectie:
Afbeelding
Niet zo heel duidelijk, maar met de beschrijving komen jullie denk ik wel een eind:
- Wolkjes
- Paarse met een soort "werkje" van Aztekenprint
- Verloop van bloemen naar zee naar nog meer toffe dingen naar donkerblauw van de H&M
- Noors printje met rood, gebreid
- Zwart met grijs met een heel tof printje van de H&M
- Groen, blauw & rood (wil ik eigentlich nog met bleek mee aan de slag)
- Rode luipaardprint
- Amerikaanse vlag
En dan mist nog mijn cartoonprintlegging. :P

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:06

Afgelopen week flink wat leuke dingen geshopt, gisteren uitverkoop bij de berskha, had een hele outfit voor 18 euro. Een superleuk jasje van 40 euro naar 6 euro, een spijkerbroek van 25 naar 6 euro en 2 hempjes voor 6 euro bij elkaar. Schade was dus maar 18 euro, geweldig!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:08

nnicolex schreef:
Afgelopen week flink wat leuke dingen geshopt, gisteren uitverkoop bij de berskha, had een hele outfit voor 18 euro. Een superleuk jasje van 40 euro naar 6 euro, een spijkerbroek van 25 naar 6 euro en 2 hempjes voor 6 euro bij elkaar. Schade was dus maar 18 euro, geweldig!

Wauw. Das nog eens sale shoppen! Jaloeersss :~

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:52

nnicolex das mooi goedkoop shoppen!

Whaa ik ben helemaal blij, was nog 1 paar en ook nog eens in maat 39!!
Afbeelding

Ben er echt super blij mee, ook nog een simpele donkerblauwe broek gekocht met ritsjes onderaan.

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:53

Normaal lees ik alleen mee, maar dit nieuws wilde ik toch even mededelen :)
The sting heeft vandaag hun webshop geopend!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:54

Ze zijn super leuk! En voor 40 euro dus? Topaankoop!

Ik heb zin om te shoppen! Misschien binnenkort Primark Almere maar eens een bezoekje brengen, zijn jullie er al geweest?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:19

Happiness schreef:

En ik was net zo goed aan het sparen! Hoe kunnen ze me dit aan doen.. Hou me tegen! :')

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:34

LETS schreef:

Ik heb zin om te shoppen! Misschien binnenkort Primark Almere maar eens een bezoekje brengen, zijn jullie er al geweest?

ben vorige week bij de primark in almere geweest, jeeetje wat was het daar druk! gok dat je ongeveer 1,5 uur moest wachten als je wilde passen..
was er al om 10 uur, daarna werd het steeds drukker..
misschien heb jij meer geluk! ze hadden verder wel leuke dingen opzich

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:43

xchanel01 schreef:
LETS schreef:

ben vorige week bij de primark in almere geweest, jeeetje wat was het daar druk! gok dat je ongeveer 1,5 uur moest wachten als je wilde passen..
was er al om 10 uur, daarna werd het steeds drukker..
misschien heb jij meer geluk! ze hadden verder wel leuke dingen opzich

ik loop er elke dag langs want zit daarnaast op school maar ik raad je aan eind vd dag te gaan, dan is het veel rustiger dan 'sochtends vroeg!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 14:48

Jildau schreef:
Happiness schreef:

En ik was net zo goed aan het sparen! Hoe kunnen ze me dit aan doen.. Hou me tegen! :')

Laten we elkaar tegen houden! :')