Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Davinia_ schreef:Ik vind van die losvallende topjes ook zo leuk, maar zou niet weten waar je dit kan kopen, alles is zo aangesloten. Dat rokje vond ik ook al geweldig idd!
__Rianne schreef:Oeh ik sta op het punt om nu nog naar enschede te crossen![]()
die uggs die ik laatst liet zien :
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=ug ... B440%3B360
Heeft een meisje uit mijn klas voor 40!! euro gehaald. Duimen dat ze er morgen nog zijn
_lautje_ schreef:Ben met die losvallende topjes altijd zo bang gelijk een dik propje te lijken... Ik vind het vaak wel super leuk en casual staan.
Gisteren nog hele gave enkellaarsjes gekocht van fred de la bretoniere. Ben er helemaal happy mee
http://www.marjonsniedersshop.nl/media/ ... 1_01_2.jpg
AnniekSolana schreef:Zo, ik heb ook gewoon echt te weinig tijd gehad om hier te kunnen lezen en reageren.
Er zitten echt veel leuke rokjes tussen, bij de post op de vorige pagina! Ik wil zomerrrrr! (Lente ben ik ook al tevreden mee).
Ik heb pas nog even een gecoate zwarte skinny aangeschaft en een heeeeele leuke gebreide trui achtig iets van de vero moda, met een mintgroen kleurtje, krijg je altijd zo'n lekker bruin kleurtje in![]()
Ik merk wel dat ik weer een beetje van stijl aan het veranderen ben. Droeg eerst echt heel veel jasjes/colberts. Heel mijn kast hangt er ook vol mee, maar de laatste tijd draag ik juist veel meer off-shouldertops en wat meer los vallende shirts met een skinny en bikerboots eronder. Echt ook veel van die leuke tops kunnen scoren de laatste tijd, dus dat speelt ook wel mee natuurlijk.
nnicolex schreef:Afgelopen week flink wat leuke dingen geshopt, gisteren uitverkoop bij de berskha, had een hele outfit voor 18 euro. Een superleuk jasje van 40 euro naar 6 euro, een spijkerbroek van 25 naar 6 euro en 2 hempjes voor 6 euro bij elkaar. Schade was dus maar 18 euro, geweldig!
LETS schreef:Ze zijn super leuk! En voor 40 euro dus? Topaankoop!
Ik heb zin om te shoppen! Misschien binnenkort Primark Almere maar eens een bezoekje brengen, zijn jullie er al geweest?
xchanel01 schreef:LETS schreef:Ze zijn super leuk! En voor 40 euro dus? Topaankoop!
Ik heb zin om te shoppen! Misschien binnenkort Primark Almere maar eens een bezoekje brengen, zijn jullie er al geweest?
ben vorige week bij de primark in almere geweest, jeeetje wat was het daar druk! gok dat je ongeveer 1,5 uur moest wachten als je wilde passen..
was er al om 10 uur, daarna werd het steeds drukker..
misschien heb jij meer geluk! ze hadden verder wel leuke dingen opzich