Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Een aantal van jullie vinden die dooi zo lekker, maar die gaat gepaard met regen regen regen... Het begint vannacht al. Doordat de vorst nog in de grond zit, wordt het één natte zeikzooi. Lekker hoor, dooi...![]()
Van mij had het nog langer ècht winter mogen blijven, maar als er dan dooi komt, doe dan alsjeblieft met zoveel regen en harde wind...
Nagano schreef:Agossie schreef:Een aantal van jullie vinden die dooi zo lekker, maar die gaat gepaard met regen regen regen... Het begint vannacht al. Doordat de vorst nog in de grond zit, wordt het één natte zeikzooi. Lekker hoor, dooi...![]()
Van mij had het nog langer ècht winter mogen blijven, maar als er dan dooi komt, doe dan alsjeblieft NIET met zoveel regen en harde wind...
nou neemje dan mijn kranten wijk over 18 km per dag ?
Agossie schreef:Daar ontkom je niet aan, maar het is nu wel heel erg, met vanaf vannacht tot en met donderdag (en wie weet nog daarna) regen, regen, regen en harde wind. Dat is gewoon heel extreem. En ja, dan heb ik het veel liever eind maart in plaats van nu al. Maar, er komt nog een mooie vorst en sneeuw periode aan, dus dat komt wel goed.
gohya schreef:Agossie schreef:Daar ontkom je niet aan, maar het is nu wel heel erg, met vanaf vannacht tot en met donderdag (en wie weet nog daarna) regen, regen, regen en harde wind. Dat is gewoon heel extreem. En ja, dan heb ik het veel liever eind maart in plaats van nu al. Maar, er komt nog een mooie vorst en sneeuw periode aan, dus dat komt wel goed.
Maar voor morgenmiddag geven ze geen regen op hoor,maar sneeuw.
Hier nog steeds droog.