Ik denk eerder dat een maximizer er nep uitziet omdat er zó veel vulling in zit.. Maar goed, als dat zo is zie je dat met passen meteen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandy517 schreef:nOukjee schreef:Ik kom hier even binnenvallen met een vraagje over de Primark in Essen. Klopt het dat je een of andere Umweltzone sticker nodig hebt op je auto, voordat je Essen in mag?
Wij gaan namelijk morgen, & hebben ons daar flink op verheugd, maar hebben niet zo'n sticker..
Klopt, deze moet je hebben! Je kunt het proberen zonder, maar als je gepakt wordt, word je niet blij van de bekeuring
Anoniem schreef:Gister naar de Primark geweest, in Almere.
Het was heel druk.. Echt heel druk.![]()
Een uur in de rij voor de kassa gestaan. Passen hebben we heel sneaky gedaan, de rij voor de paskamers was ook enorm. Toen wij eruit kwamen was er zelfs een rij om naar binnen te kunnen.
Heb voor 30 euro ingeslagen, best geslaagd.Ze hadden er niet echt leuke broekjes, en ook leuke jurkjes zagen we niet hangen.
Volgende keer nog wat eerder gaan, we waren er nu rond 12 uur.
showteam schreef:Anoniem schreef:Gister naar de Primark geweest, in Almere.
Het was heel druk.. Echt heel druk.![]()
Een uur in de rij voor de kassa gestaan. Passen hebben we heel sneaky gedaan, de rij voor de paskamers was ook enorm. Toen wij eruit kwamen was er zelfs een rij om naar binnen te kunnen.
Heb voor 30 euro ingeslagen, best geslaagd.Ze hadden er niet echt leuke broekjes, en ook leuke jurkjes zagen we niet hangen.
Volgende keer nog wat eerder gaan, we waren er nu rond 12 uur.
Dat beloofd veel goedsik ga zo naar Almere haha.
Eddy_Rocks schreef:http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Eco ... taan.dhtml
Als de EU het gaat verbieden ga ik echt huilen.