Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 03:05

Denise1984 schreef:
Leuk zeg haha meteen maar 3..

Yeah eindelijk opgehaald. Wel wat laat maar goed. Ik had er nog netjes nieuwe batterijen in gedaan.

Dus in totaal waren ze 15 minuten te laat? Zo verschrikkelijk veel is dat toch niet? Ik was laatst ook 15 minuten te laat omdat ik de weg kwijt was geraakt vanaf de bushalte :P Een half uur ok, maar 15 minuten daar zou ik me echt nog niet druk over kunnen maken, laat staan 8 minuten.. Maar fijn dat ze zijn gekomen!

Denise1984

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 08:57

Ja joh valt reuze mee. Hij stoorde me niet tijdens GTST haha.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 12:04

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 12:15

handig die site, als je het niet helemaal vertrouwd kun je het tenminste even na kijken

Gr. Marjolein

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 12:47

Ik heb ook wat spullen op marktplaats, speurders en bokt gezet. Tuig en een wagen :) Ben benieuwd hoe dat gaat.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 12:49

Mayflower_ schreef:
Ik had een tijdje geleden een bod gedaan op een bitloos hoofdstel. Tijdje niks van gehoord, toen maar een mailtje gestuurd met de vraag wat haar vraagprijs was. Krijg ik terug:

Zij: Ik vraag 90 euro + 6.75 verzendkosten, dus 96.75 euro.
Ik: Sorry dat is mij iets teveel, nieuw kan ik deze voor 65 euro krijgen.
Zij: Ja maar deze is ook nieuw!

:')

_O-

Had er net weer een, voor laarzen met oranje lak jachtkap met nederlandse vlag.
Vraagt ze of ik die in maat 41 heb.
Nee mevrouw dit is een maat 39.
'Ja maar kun je dat niet laten maken zo'n kapje'
_O-

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 13:05

Wat denken mensen nou?! Ik bied laarzen aan die nieuw 280 euro kosten, heb ze 1x aangehad, denken ze nou echt dat ik die laarzen dan voor 35 euro verkoop?!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 13:10

Ja dat denken sommige mensen echt... zo irritant vind ik dat.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 13:11

Ik heb nog geen foto's van mijn laarzen ontvangen (laarzen staat niet hier), maar ik heb ze vorig jaar voor 180 euro gekocht, als ik nu 90 euro vraag (10x gedragen) dan is dat heel netjes toch?

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 13:12

Heb nou iemand die is nijdig hoor..

Eergister een advertentie erop gezet met bouwmateriaal.
Koper 1 mailt dat de vraagrpijs hoog is en vraagt wat de uiterste prijs is.
Die kreeg netje's antwoord en mailt daarop terug dat hij akkoord gaat en vraagt om adres+telnr.

Op dat moment kreeg ik een mail van koper 2 die ook interesse had en vroeg of machine X bepaalde werkzaamheden kon doen en ze bood een prijs (ook lager als mijn vraagprijs)

Ik antwoord dat die machine dat niet kan doen en dat er ondertussen ook een koper was en wenste ze veel succes met verder zoeken.

Krijg ik nou een nijdig mailtje met de vraag of die andere soms wel de vraagprijs had geboden!!!!??!!!!
_______
:? Dat gaat jou niks aan koper2.
Heb hem een mail gestuurd met oa daarin dat die machine toch al niet aan hun wens kon voldoen dus ze hebben er toch niks aan.
Verkopen prima maar graag wel waar iedereen wat aan heeft.

Ben benieuwd of ik nog een reactie krijg.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 13:15

Serendip90 schreef:
Ik heb nog geen foto's van mijn laarzen ontvangen (laarzen staat niet hier), maar ik heb ze vorig jaar voor 180 euro gekocht, als ik nu 90 euro vraag (10x gedragen) dan is dat heel netjes toch?

Vind ik wel veel.. In de opruiming gaan laarzen ook voor 50% weg en dan zijn ze nieuw..

Voor mijn laarzen wil ik 100 a 125 euro hebben

Dav, :roll:

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 13:16

Ja idd,schijnbaar betaalt hij graag een paar honderd euro voor iets waar hij niks aan heeft dan dat het aan zijn neus voorbij gaat..

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 13:25

SuSem schreef:
Serendip90 schreef:

Vind ik wel veel.. In de opruiming gaan laarzen ook voor 50% weg en dan zijn ze nieuw..

Voor mijn laarzen wil ik 100 a 125 euro hebben

Dav, :roll:

Das ook weer zo... Nu ga ik ze dus toch maar weer niet wegdoen via MP omdat nog goedkoper het gewoon zonde is om via MP er moeite te voor doen :$ Ik ga wel kijken of ik iemand ken die ze wil hebben... Ben ik er ook vanaf :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:33

birte schreef:
handig die site, als je het niet helemaal vertrouwd kun je het tenminste even na kijken

Gr. Marjolein

Handig, als die site up to date was.
Heb daarover met de politie gebeld, bij een melding (zelfs al is die opgelost) kom je daarop te staan en de Nederlandse politie kan je dan niet meer van die site afhalen.
Ook niet als de klager zijn melding intrekt.
Er staat ook geen verjaringstermijn op.
En je hebt dus alleen weet van een melding, dat kan gaan van echte oplichting tot iemand die krijst dat zijn pakket 24 u te laat geleverd is.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:35

Als iemand slechte bedoelingen heeft, of iemand graag in een donker daglicht wil stellen, kan hij of zij gewoon zomaar de gegevens van iemand hierop zetten en verkondigen dat dit een oplichter is?
Hm, tricky...

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:39

Nou ik heb ook 3 advertenties aangemaakt op Marktplaats. En ook een aantal op bokt,
Pff die onzinbiedingen zijn het ergst.. Ik reageer er niet eens op.. Ik denk maar zo: als ze écht interesse hebben dan mailen ze wel!

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:41

WiskyBokjes schreef:
Nou ik heb ook 3 advertenties aangemaakt op Marktplaats. En ook een aantal op bokt,
Pff die onzinbiedingen zijn het ergst.. Ik reageer er niet eens op.. Ik denk maar zo: als ze écht interesse hebben dan mailen ze wel!

Werkt het beste.. had een bod van 15 euro, daarna een bod van 16, maar diegene mailde ook "wat wil je er voor hebben?" dus toen meteen wat afgesproken.. Maar toch proberen mensen het!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:44

Jolien87 schreef:
Als iemand slechte bedoelingen heeft, of iemand graag in een donker daglicht wil stellen, kan hij of zij gewoon zomaar de gegevens van iemand hierop zetten en verkondigen dat dit een oplichter is?
Hm, tricky...

Je moet wel officieel een melding maken bij de politie, maar dat kan ook online, en met het lage kookpunt van sommige mensen is dat dus zo gebeurd.
Die agent die ik sprak zei letterlijk: "mensen maken er soms een sport van om overdreven te reageren... wat doe je eraan hé!"
Ze weten dus zelf dat sommige klachten gewoon van de pot gerukt zijn, hoe rechtsgeldig ook.

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:29

Al heel wat reacties gehad voor mijn tuig en recreatiewagen. Ik denk dat ik mijn tuig eerder kwijt ben als mijn wagen :) Gelukkig nog geen rare..

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:32

Grr zaterdag zou iemand komen voor mijn veulen. Andere mensen voor afgezegd of uitgesteld omdat ze echt zeker was.. is papa ziek mailt ze om erg laat de avond ervoor.. daarna nooit meer iets gehoord. Toch een penny waar ik al bang voor was :( Zondag nieuwe kans. Vind dat handelen wel leuk zeg maar sommige mensen pfoe wat word je daar moe van!

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:36

Iemand vroeg me of ze een deel voor het verzenden kon betalen en een deel na het verzenden kon betalen. Heb haar gemaild dat ik dat niet zag zitten, wat zouden jullie doen?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:36

NIET!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:38

Ik had voor mijn zoontje leren laarzen gevonden niet duur (omdat hij nog in de groei is) helemaal zijn maat nou ja 1 maat groter. Ze ging akkoord met mijn bod. Ik gevraagd of ze ze op wil sturen. Maar dat wil ze niet omdat het te omslachtig is...goed dan houdt het op. Ik ga geen 448 km rijden om een paar laarzen op te halen.

Verder is me openhaard hout opgehaald vandaag.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:39

Da's inderdaad een eind !
Geen vriendelijke Bokker die in de buurt woont en ze kan ophalen voor je ?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:40

Wat apart?! Had ze ook in haar advertentie aangegeven alleen ophalen??
(is er heel misschien niet een bokker daar in de buurt die ze op wil halen en naar je op wil sturen??)