[HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: [HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 08:41

Eskimo! gaaaf nu al sneeuw!! Maar ik begrijp dus goed als ik zeg dat jij samen met je mama naar Vancouver bent geemigreerd?

das handig Jiwa!! en heel logisch eigenlijk!

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 08:42

Ja hé?
Maar je moet het maar net verzinnen.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 09:01

Jiwa schreef:
Ladybird schreef:
IS dat zo? ik heb ze nog nooit open gemaakt hoor, maar een oom van mij is ooit eens 2 uur bezig geweest met poetsen van de keuken :')

http://mandyderoo.blogspot.nl/2012/10/h ... nates.html

Eskimo ik wil foto's! :D

maar is de smaak dan niet weg van het vlees , door het water? :) Weet het niet hoor, ik hou sowieso niet van granaatappels, vind ze alleen mooi

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 09:13

Graanaatappels vlees? t zijn toch pitjes

ik vind granaatappels sws niet lekker :')

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 09:15

Nu heb ik wel foto's... linkje staat in mijn onderschrift ;)

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 09:19

rocymax schreef:
maar is de smaak dan niet weg van het vlees , door het water? :) Weet het niet hoor, ik hou sowieso niet van granaatappels, vind ze alleen mooi

:= Zit een vliesje omheen. Alleen breek je die niet op deze manier waardoor je keuken geen slachtveld lijkt en er meer van de appel overblijft. :j

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 09:57

Weet iemand van jullie ook of er hier Dierenartsen op bokt zitten??

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 10:02

Vast wel :j Da-in wording zijn iig meerdere topics van :j Heb je een vraag oid?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 10:04

:j ja moet voor school even wat aan een DA vragen, maar ik zie die mensen nooit, en bellen heb ik spuughekel aan :P

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 10:05

Haha jij ook al....

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 10:06

Opzich is dat een heel goed teken dat je ze nooit ziet! :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 10:18

Dais, tja bij gebrek aan dier hoef je ook niet zo vaak naar de DA he :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 10:25

:+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 11:44

Eskimo schreef:
Hahaha ja sommige hebben daar heel erg last van en ik had het juist niet zo snel :+ Maar goed, na 3 maanden mis ik mijn broer, zus en vader met wie ik altijd zo close was toch echt wel.. En het is niet leuk om toe te geven maar voel me soms ook best eenzaam hier omdat ik zo weinig mensen ken.. Het is nu ff doorzetten. Rook net een steengril of gourmet, en wist gelijk wat we hier gaan doen met kerst.. Lekker gourmetten of steengrillen.. :9 Ook zo gezellig altijd in de winter!

Wat ben jij trouwens laat, of juist vroeg wakker! :oo

Ik ben een nachtbraker pur sang :D

Ik werk in de zorg en mijn ritme is verkloot door het onregelmatige werk :j

Dus ik lig soms behoorlijk laat op bed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:06

Half 10 ben ik meestal vertrokken :P , doe geen reet maar met dit donkere weer vindt ik het heerlijk :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:11

Het wisselt bij mij heel erg hoe laat ik op bed lig, de ene keer voreg de andere keer laat...ik ehb geen vast ritme..de ene keer moet ik om 05:00 mijn bed uit een andere keer kom ik er pas om 10:00 van af, nu vandaag heeft mijn knollie een dagje vrij dus heb ik wat langer geslapen...mijn knollie is altijd vrij op maandag...kan ik de week rustig beginnen :j

Heb zin in de winter nog ff dan gaat de wintertijd weer in!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:15

Ik las net dat ze zaterdag winterse buien geven....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:21

Wintertijd <3 nog langer in bed :+

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:22

Het wordt eindelijker kouder! Vandaag is het hier eindelijk zon en droog. Weekend alleen maar regen gehad en niks geen zon.

Winterse buien?? :oo Zal wel veel regen zijn met een klein beetje hagel/sneeuw. :')

Heimwee had ik vroeger wel heel erg last van. 4 jaar geleden ben ik naar Amerika geweest voor 3 maanden, maar toen had ik er eigenlijk totaal geen last van. Denk ook omdat je weet dat je na 3 maanden weer naar huis gaat. En sprak m'n moeder vrijwel iedere dag :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:30

Ik wordt wel gek btw -O-

Vorig jaar konijnenhok gekocht , na 5 maanden viel hij uit elkaar. Na wat mail verkeer een nieuw hok gratis gekregen , in de beits gezet en nu gvd zit er oranjeachtige schimmel in 8)7 .
De dakdeksel sluit slecht , en ik vermoed dat dit flink tochten gaat -:(-

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 16:55

rocymax schreef:
Ik begrijp je heimwee helemaal hoor Es, de eerste 3 jaar hier had ik in gedachten mijn koffers ingepakt en wel bij de deur staan. Heimwee is een raar iets, je kunt er zo beroerd van zijn :=
Ik heb het zelfs nu nog wel eens als ik van die typische nederlandse sfeerplaatjes zie op de tv, en dan zit ik vergeleken met jou superdichtbij.
wel gaaf de sneeuw! Hoop op een fotootje? :D
TM, ai, nog een aantal keren, gelukkig is de tandarts iemand met humor *D
Silence, topicje gemaakt?? Vind de Veluwe zo mooi, zoveel prachtige jeugdherinneringen daar (over heiwee gesproken.... }> )
Hier is het nu 's morgens wel kouder, maar overdag nog steeds regen en wind. Bij mijn schoonouders is het alweer een stuk kouder, ik hoop dat het daar binnenkort gaat sneeuwen, heerlijk!(op 45 km van Madrid , in een natuurreservaat)

Ja gek he! Normaal ben ik niet zo van de heimwee maar als ik nu al een product van de Albert Heijn zie denk ik.. Ahhhhh de appie, ik mis de boodschappen daar! Hihi, zo gek.. Op m'n werk hangt een grote poster van de grachten van Amsterdam, en ik kan daar echt minuten lang naar kijken met gemixte gevoelens.. En dan helpen mijn Nederlandse klanten ook niet echt met dat ze Nederland na 30 jaar nog steeds zo missen :') .. Maar goed, ik kan altijd nog terug, wil het alleen wel tot een succes brengen, daarom ga ik ook een opleiding hier doen en kijken voor een teamsport om meer mensen te leren kennen. Bovendien.. Het is prachtig hier, dus dat maakt ook al veel goed! Toen ik in Spanje woonde had ik daar niet zo last van, maar toen was ik ook nog wat jonger en had ik al snel Engelse vriendjes en vriendinnetjes. Kom je eigenlijk nog wel eens in Nederland Astrid?

Ik zal kijken of ik vandaag foto's kan maken van de besneeuwde bergen.. Ga m'n best doen :j

En nog antwoord op de vraag of ik hier alleen met m'n moeder ben heen geemigreerd: Ja, en mijn stiefvader, die was de hoofdaanvrager van het visum. Hij werkt alleen nog in Nl tijdelijk, is nu even hier op vakantie en komt zsm helemaal over.

Zo, nu weer even bijlezen!

@ NatasJa: Ja ik denk omdat je weet dat je na 3 maanden toch wel weer terug gaat. Dan heb ik ook geen heimwee.. Maar nu zit ik hier met een tegenstrijdige gedachte om hier mijn leven op te bouwen, maar als ik dat doe, mis ik dan niet alles van mijn familie in Nederland? Wil ik dan nog wel terug over 2 jaar hier, want dan heb ik hier ook mijn vrienden en vriendinnen die ik moet verlaten. Maar ik heb nog een opa en oma in Nederland, een vader, een hele lieve broer en zus die vast nog wel kinderen zullen krijgen die ik wil leren kennen natuurlijk. Dus dat is het meer. Maar goed, genoeg over Canada :D..

Ik zag net op de Telegraaf dat het ik geloof 22 graden was.... :oo :oo Jeetje hé.. Weg wintergevoel! Wel heerlijk terrasjes weer.. Alleen moeten de meeste natuurlijk werken/school op Maandag

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:37

ik zou ook heel graag willen verhuizen naar de andere kant van de zee!!
we zouden bijna naar de usa gaan, maar helaas ging dat niet door (creditcrisis) al zou ik nog steeds die kant op willen, maar dan wel naar canada.. als het goed is kan ik daar ook makkelijk werken en alles(dubbele nationaliteit) maja die heimwee lijkt me zo erg!!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:41

Gaaf, USA lijkt mij ook super stoer! Ben 1 keer over de grens geweest naar Seattle, maar niet veel van Amerika kunnen zien. Wil zeker nog eens naar plaatsen zoals Florida, Miami, New York.. Ben je wel eens naar Canada geweest? Je kan hier prachtige vakanties plannen, als je met de camper gaat, door de Rocky's.. Dat vergeet je nooit meer! De heimwee daar vergissen vele zich in, ik ook! Maar dat is iets waar je je overheen moet zetten.. Emigreren is eenmaal een hele grote stap..

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:21

Goedemorgen Eskimo :+

haha wat een verhaal zeg! ik vind het heel dapper van je om de beslissing te nemen om me te gaan naar Canada! lijkt me wel onwijs gaaf om daar een kee rop vakantie te zijn, maar voor eerst blijf ik nog mar gewoon even lekker in dit mooie kikkerlandje wonen <3

ik las ergens in het weekend winters weer?? dat word interessant *\o/*

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:32

Goedeavond Ladybird :+

Dankjewel :D.. Ja, het koudekikkerlandje Nederland kan ook best mooi zijn <3 Als ik Canadese klanten hoor zeggen hoe geweldig ze Nederland vinden ben ik altijd wel een beetje trots.. *\o/*

Winters weer dit weekend? Spannend!! Ik ga zo naar de stad, zal met de camera in de aanslag zitten om de witte bergen te fotograferen!