Ik kan ze wel op een nagelwiel doen en dan foto's maken? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kan ze wel op een nagelwiel doen en dan foto's maken?
Maar ze doen het wel!! 

)
de bedoeling is eigenlijk dat ik niet zoveel ga bestellen. Mama wordt echt helemaal knetter gek van mij en mn koop gedrag , en (ben ik wel mee eens
) vindt dat ik eerst dingen weg moet doen als ik wat nieuws wil bestellen..
2 kasten puilen uit... helllpp
Kan ze alleen even niet vinden voor je haha lifaya schreef:iemand hier eerder geld overgemaakt door middel van Express?
Hoe ging dat in zijn werk betreft bankrekening? ik las in de helpdesk dat je die van de verkoper krijgt, maar ik heb dus niks gekregen. Vind het allemaal wat lang duren. Kunnen ze het ook veranderen naar paypal? Wat is hun voordeel met overschrijving?
Maar je hebt gisteren toch contact gehad met de verkoper? Ik zou het nog even afwachten, als er niet betaald wordt trekt ie vanzelf wel aan de bel (of doet ebay dat voor hem) en dan kun je aangeven dat je dat express gedoe niet begrijpt maar het hoofdstel wel graag wil hebben 
die is nu heel zielig na sterilisatie en heeft een petshirt aan, ik weet zeker dat ze me terug pakt daarvoor
goed uitmesten zodat je weer weet wat je nou eigenlijk allemaal hebt. Dan kun je de dingen die je niet meer wil/draagt op Marktplaats/Bokt zetten en dan kun je van dat geld weer nieuwe dingetjes bestellen op Ebay. Zo doe ik het in ieder geval

StillAngel schreef:Een voor thuis, een voor op mijn werk en een voor mijn man zijn werk
http://www.ebay.nl/itm/300736262623?ssP ... 1497.l2649
Voor Deedee19: Is dat echt een handig systeem of weet je nog niet of het een prul is? Moet voor stage ook veel fruit schillen dus is dit wel een ideale oplossing..!

Had er zo langzamer hand wel wat verwacht...
lifaya schreef:hmmmm ze heeft geen paypal
dus maar gestuurd of ze me kan uitleggen hoe het werkt, van die uitleg op ebay word ik niet veel wijzer![]()
Is het moeilijk om van ING naar een duitse rekeningnummer geld over te maken?

ik heb gewoon internetbankieren
Die nummers moet je van de verkoper hebben zodat je het geld kunt overmaken. Die zien er zo uit:_Micha_ schreef:Tot nu toe heb ik alleen nog maar de hoge timberlands gezien, die zien er vanaf de foto wel super leuk uit
Ik wou de link zoeken maar ik zie er niet meer bij staan van die seller. Iemand hier heeft ze besteld, kun die persoon ze nog wel vinden? Ik wou ze ook
ik hoop dat de seller ze nog opnieuw gaat aanbieden
)
Nouka schreef:Ik ookDie nummers moet je van de verkoper hebben zodat je het geld kunt overmaken. Die zien er zo uit:
BIC: ABNANL2A (is het nummer van de bank zegmaar)
IBAN number: NL96ABNA0461863847 (is jouw rekeningnummer voor het buitenland)
man ik heb er zo geen ervaring mee
geef mij maar paypal lifaya schreef:Nouka schreef:Ik ookDie nummers moet je van de verkoper hebben zodat je het geld kunt overmaken. Die zien er zo uit:
BIC: ABNANL2A (is het nummer van de bank zegmaar)
IBAN number: NL96ABNA0461863847 (is jouw rekeningnummer voor het buitenland)
Zijn dat de letterlijke codes of varieren die?man ik heb er zo geen ervaring mee
geef mij maar paypal
schiet niet op als je het naar mij over maakt haha (mag wel hoor als je daar blij van wordt
) Je moet die seller vragen om die codes en dan kun je het overmaken. Paypal is inderdaad veel makkelijker, maar die seller is misschien gewend om alleen binnen Duitsland te verkopen