Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:iemand hier eerder geld overgemaakt door middel van Express?
Hoe ging dat in zijn werk betreft bankrekening? ik las in de helpdesk dat je die van de verkoper krijgt, maar ik heb dus niks gekregen. Vind het allemaal wat lang duren. Kunnen ze het ook veranderen naar paypal? Wat is hun voordeel met overschrijving?
StillAngel schreef:Een voor thuis, een voor op mijn werk en een voor mijn man zijn werk
http://www.ebay.nl/itm/300736262623?ssP ... 1497.l2649
Voor Deedee19: Is dat echt een handig systeem of weet je nog niet of het een prul is? Moet voor stage ook veel fruit schillen dus is dit wel een ideale oplossing..!
lifaya schreef:hmmmm ze heeft geen paypal
dus maar gestuurd of ze me kan uitleggen hoe het werkt, van die uitleg op ebay word ik niet veel wijzer![]()
Is het moeilijk om van ING naar een duitse rekeningnummer geld over te maken?
_Micha_ schreef:Tot nu toe heb ik alleen nog maar de hoge timberlands gezien, die zien er vanaf de foto wel super leuk uit
Ik wou de link zoeken maar ik zie er niet meer bij staan van die seller. Iemand hier heeft ze besteld, kun die persoon ze nog wel vinden? Ik wou ze ook
Nouka schreef:Ik ookDie nummers moet je van de verkoper hebben zodat je het geld kunt overmaken. Die zien er zo uit:
BIC: ABNANL2A (is het nummer van de bank zegmaar)
IBAN number: NL96ABNA0461863847 (is jouw rekeningnummer voor het buitenland)
lifaya schreef:Nouka schreef:Ik ookDie nummers moet je van de verkoper hebben zodat je het geld kunt overmaken. Die zien er zo uit:
BIC: ABNANL2A (is het nummer van de bank zegmaar)
IBAN number: NL96ABNA0461863847 (is jouw rekeningnummer voor het buitenland)
Zijn dat de letterlijke codes of varieren die?man ik heb er zo geen ervaring mee
geef mij maar paypal