[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 09:23

*skup*

Mijn moeder is over een paar weken jarig en liet zich dit weekend ontvallen dat ze gek is op varen. Dus nu zit ik te kijken naar een cadeaubon of voucher voor een middagje varen door een mooi natuurgebied, maar ik kan nog niet echt iets leuks vinden wat er ook betrouwbaar uitziet :+ Ze wonen in Groningen, Lauwersoog en de Wadden kennen ze dus op zich wel. Maar iets in Friesland of randje IJsselmeer zou denk ik wel leuk zijn, als iemand iets weet? Er is wel wat budget, als het ook echt leuk is :D

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 15:01

Wat fijn, ik schop dit topic even flink omhoog!

Wat geef je aan je vriend als je 1 jaar samen bent? Uit eten doen we al regelmatig en we koken ook uitgebreid voor elkaar. Hij houdt niet van plastic ''prulletjes'', wel van ecologische producten, pure, duurzame en onbewerkte producten of dingen waar hij wat aan heeft. Hij is bijvoorbeeld gek op de schapenwollen sokken die ik hem ooit eens heb gegeven, hij is praktisch, goede wandel schoenen zijn favoriet! Ik vind dat echter te tricky om voor hem te gaan uitzoeken. Dingen doen vind hij ook leuk maar zijn een tijdje terug al naar de Efteling/apenheul etc geweest. Hij had het laatst ook over een horloge maar ik zou het echt niet weten, hij is erg specifiek. Wie o wie?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 15:03

Middagje klimbos?

Kaitlyn

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 08:35

Mijn vader gaat binnenkort hertrouwen, en ik loop gigantisch vast op een cadeau voor hem en zijn toekomstige vrouw. Iemand hier nog inspiratie?