Hier word het ook behoorlijk donker, begint iets te spetteren. Buitje is niet erg, als het maar geen stortbui word met onweer, de paarden staan allemaal buiten en daar heb ik het niet zo op met onweer.
Bewolkt met hier en daar een beetje blauw. Temperatuur heb ik geen idee van, ik zit binnen en ons bedrijf was vanochtend veel te koud. Mensen liepen met truien aan.
Ik hoop dat het vanavond, als ik ga rijden nog even droog blijft, maar daarna mag het van mij even gaan hozen! Lekker!
Nayomie
Geplaatst: 13-08-12 14:08
lenaa_tje schreef:
Hier (ook groningen) is het heerlijk weer, lekker warm alleen wel een flinke wind
Hier ook benauwd,lucht zit pot dicht.Hier en daar voel ik een licht spettertje. Nou die 34 graden laten we dus mooi echt niet doorgaan.De rest van deze zomer is 25 graden meer dan genoeg.
Wauw we hebben wat druppels regen gehad,het was al verdampt voor het de grond raakte.
Marcella
Geplaatst: 13-08-12 18:19
Vanmorgen toen ik net wakker was (Alblasserdam) helemaal dicht met bewolking. Later op de ochtend (Dordrecht) een flinke bui gehad, maar tegen de tijd dat ik klaar was en bij mijn auto kwam zaten er nog maar een paar druppels op. En nu wolken en zon en vies warm plakkerig weer.
En heb nu al geen zin om te werken morgen. Eerste 2 uur vallen nog mee, maar daarna (2x3 uur) bij mensen thuis werken in een snikheet huis en als ik pech heb met verwarming aan.
Heerlijk dit weer! Gisteren hele dag op het strand gelegen. Vandaag had ik het wel de hele dag koud, maar dat ligt vooral aan mezelf, kan me niet voorstellen dat het ook echt koud was namelijk.
mieske
Geplaatst: 13-08-12 21:06
Vanmorgen een buitje gehad, was wel fijn voor de bak en wei.. 's Middags nog 3 spetters en verder erg drukkend benauwd weer....
Oh Marcella, dat ken ik helaas ook.. Mensen douchen met dat warme weer is ook erg blegh