Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 6!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daniellejody

Re: Verslaafde Ebay bokkers gaan verder in deel 6!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 08:47

@Ashleytjuhh probleem is dat ik nu nog te donkerblond haar heb, maar ga het vandaag verven en dan moet als goed moet zijn juiste kleur zijn. Dus dan maak ik wel even een foto.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 08:57

Anthea schreef:
Vraag me af wat jullie hier van vinden, heb dit gekocht
[ Afbeelding ]

Ding kun je opladen door in de zon te leggen of 1-2 uur aan de usb kabel te hangen, en dan zou ie 1-2 uur je iPod op moeten kunnen laden. Dat opladen doet ie dus niet :') Heb een berichtje gestuurd, meneer wou me eerst een nieuwe sturen. Geen zin in aangezien ik verwacht dat die nieuwe ook prut is.. En omdat ik over 2 weken op vakantie ga, dikke kans dat ik 'm dus niet meer op tijd binnen krijg en daarvoor was ie dus bedoeld. Nu wilt ie 60% refunden.. Eerlijk gezegd ook weinig zin in, ding doet het gewoon niet, waarom dan maar 60%? Hij gaat er maar over door dat ik 'm dan wel mag houden. Fijn, maar heb er zo weinig aan want hij doet het toch niet. :+ Zouden jullie akkoord gaan met die 60% of gewoon een full refund? Gaat om $6.79.

Ik zou akkoord gaan met die 60% refund. In Nederland krijg je ook je geld pas terug als je het artikel retour brengt naar de winkel of opstuurt. Dus ik zou al blij zijn dat je 60% refund krijgt, terwijl de verkoper het zelf niet terug heeft en jou op je woord moet geloven. Daarnaast is die $2.72 ook de moeite niet, het is jammer maar anders gaan die mannetjes in Hong Kong/China/Zuid-Korea etc. ook nog eens failliet.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 08:59

Wil het best retour sturen, zolang hij de verzendkosten maar betaald. Hij levert namelijk een product wat niet werkt, toch? :P

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 09:08

Maar ik heb ook echte extensions, kan wel foto maken wat het verschil is met de ebay kwaliteit

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 09:36

Ja graag daniellejody! Ben ik wel benieuwd na!

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:00

Ik ook daniellejody! Die van mij moeten nog steeds komen.. Grr uitgestelde betalingen zijn prut..

ik ben weg van dit ''vestje'' <3

http://www.ebay.com/itm/270964111121?va ... 1423.l2649

Helaas is het one-size en zou die om mijn ''waist'' en ''bust'' net niet passen. Zou het dan passen als ik 'm gewoon open laat?

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:18

Vannacht de veiing gewonnen van een mooie nieuwe cameratas! :D
Den ah, die win i weer niet, was a paar eer op het nipperte overboden op dezefde tas maar dan andere advertentie, en had nu een bod gedaan voor i ging sapen duurde nog we paar uur, maar heb dus toch gewonnen! *\o/*

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:25

Yinthee schreef:
Vannacht de veiing gewonnen van een mooie nieuwe cameratas! :D
Den ah, die win i weer niet, was a paar eer op het nipperte overboden op dezefde tas maar dan andere advertentie, en had nu een bod gedaan voor i ging sapen duurde nog we paar uur, maar heb dus toch gewonnen! *\o/*

Bokt via mobiel? }:0

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:31

nee, 3 toetsen van men toetsenbord stu! Haha! :o

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:40

@Yinthee bwhahaa ik dacht dat het chinees was :p

Foto's van de extensions zal ik vanmiddag plaatsen.
Er zit wel degelijk verschil in met de echte extensions, hopelijk kun je dat op de foto ook zien.
Mijn echte extensions kun je verven, stijlen, fohnen etc. Durf ik met die van ebay niet.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:52

Foto van de fototas? :D

Ik zou trouwens niet akkoord gaan met 60% refund iedere keer dat er bij mij wat stuk was kreeg ik gewoon het gehele bedrag terug :n Of indd opsturen en dat hij de verzendkosten betaald is toch een soort service.

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 11:00

@ShannonnJuul, nee je moet het lijfje eraf halen. Dan heb je het deel van de usb die je in de computer moet stoppen. Maar ik trok dus ineens het hoofd eraf, waardoor hij dus helemaal nergens meer in zit, maar je alleen de usb hebt. Ik trok dus het hoofd en het lichaam eraf. Heel raar.
Maar heb er een bericht achteraan gestuurd dus wacht het bericht van de seller af.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 11:07

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 11:21

Karin_Mylo schreef:
@ShannonnJuul, nee je moet het lijfje eraf halen. Dan heb je het deel van de usb die je in de computer moet stoppen. Maar ik trok dus ineens het hoofd eraf, waardoor hij dus helemaal nergens meer in zit, maar je alleen de usb hebt. Ik trok dus het hoofd en het lichaam eraf. Heel raar.
Maar heb er een bericht achteraan gestuurd dus wacht het bericht van de seller af.

Hmm das idd wel vreemd. Ik zal de mijne nog even afwachten dan.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 12:30

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 12:40

ShannonJuul schreef:
Ik ook daniellejody! Die van mij moeten nog steeds komen.. Grr uitgestelde betalingen zijn prut..

Helaas is het one-size en zou die om mijn ''waist'' en ''bust'' net niet passen. Zou het dan passen als ik 'm gewoon open laat?

ooh die is erg leuk !!....
ik vind het ook moeilijk... qua maat.. ik heb aan shirtjes/vesten maat M en soms ook wel maat s..

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 13:23

Gisteren 3 pakketjes ontvangen :)

Nagelvijlen super blij mee!
Doosjes met alle kraaltjes en dingetjes, ook blij mee.
En 24 glitters kleurtjes. 4 potjes zijn open gegaan waardoor alles onder de glitters zat.
Berichtje gestuurd en krijg 2pond terug! Dus wel aardig! Weer tevreden!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 13:29

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 13:48

@SimoneDV eerste ..
Doe gewoon beide xd

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 13:54

sloffiee schreef:
ShannonJuul schreef:

ooh die is erg leuk !!....
ik vind het ook moeilijk... qua maat.. ik heb aan shirtjes/vesten maat M en soms ook wel maat s..

Ik ook soms s en soms m.. Hier staat alleen bij dat ie valt als xs/s en tsjaa :+ dat wordt wel heel krap haha

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 14:21

upendo schreef:
Iris, een feedback geven is niet zozeer enkel om het product.
Als je niet tevreden bent over het product kan je de seller dit melden, inderdaad eventueel met een google translate mailtje.

Die mensen doen alles voor een positieve feedback, vind het een beetje kort door de bocht om dan een neutrale feedback te geven.. Is net zoiets als een docent die jou een 4 geeft voor een onverwachte presentatie die je moet geven.

Ja ik snap het ;)
Maar dat wist ik dus eerst niet en bedoelde het ook helemaal niet gemeen voor die verkopers, maar had geen idee dat het zo'n waarde was voor hun. En ik wist dus ook echt al helemaal niet dat ze alles ervoor deden voor een postieve feedback. En ik meen het serieus.., ik had echt geen idee! En wou ook niet kort om de bocht komen. :)

Ik ben uiteindelijk met mijn mailtje gestopt, want ik wist dus echt niet hoe ik het moest verwoorden. Ook heb ik al een positieve feedback gegeven en de tas is nou van een vriendin van mij. :D Dus alles is opgelost.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 14:54

Ik vind die eerste armband mooier :)

Grmbl waarom bezorgen ze nou niet ook gewoon post op zondag? :') Ik wil mijn pakketjes!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 15:06

Jorinda__ schreef:
Ik vind die eerste armband mooier :)

Grmbl waarom bezorgen ze nou niet ook gewoon post op zondag? :') Ik wil mijn pakketjes!

haha, ik wil ook pakketjes, misschien morgen :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:11

Ik heb heel stiekem en heel fout een Pikachu achterkantje besteld voor mijn mobiel _O-

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:41

Jorinda__ schreef:
Ik heb heel stiekem en heel fout een Pikachu achterkantje besteld voor mijn mobiel _O-

whhahaa dat men je niet :')