[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:40

In Groningen zeker niet te chique gaan, zijn toch veel studenten en die lopen er vrij casual bij. Ik doe vaak een jeans met mooi shirtje, of een leuk openhangend blousje met shirtje eronder, blazertje met mooi shirt.. Dat soort dingen. Ik stap nooit in iets heel uitbundigs, valt me wel op dat dat in andere steden wel meer zo is.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:44

in groningen is het verschil in kleding stijl enorm groot. Iedereen loopt er anders bij. Ik zelf zoek nog leuke stud laarsjes.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:46

Trek gewoon aan waar je morgen zin in hebt :) je bent het leukste in iets waar je je fijn in voelt en de ene dag is dat een mooie jurk en andere keer is dat een simpele outfit.
Vorige week ging ik lekker opgetut de stad in maar ik ga ook net zo goed lekker make-up loos in een jeans met hempje.
Wacht gewoon lekker af wat je stemming morgen is en kies dan wat leuks :)

Een fijne broek met platte schoenen en een leuke/mooie/feestelijke top is altijd goed! Wat ik wel vind is dat je haar gewoon goed moet zitten :P als dat niet zit dan valt je hele outfit hoe leuk die ook is in het niet.

En als je het echt niet weet trek je gewoon alles bij elkaar aan en kom je naar Arnhem, met de mode academie hier lopen de mafste figuren rond (die ik overigens wel heel leuk vind!).

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:48

Ik doe ook de gekste dingen aan tijdens het stappen hoor. Ook gewoon roze broeken enzo. Hier ligt het er heel erg aan waar je heen gaat. Ga je naar de kroeg, zitten enorm veel kakkers, dus dan kan je beter een mooi casual shirt aan doen met een blazer. Ga je naar de club, dan kan het wel wat gekker. Mijn vriendinnen lopen er trouwens altijd heel simpel bij, maar ik vind het wel leuk om me beetje feestelijk te kleden :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 23:14

Haha ja normaal heb ik nooit problemen om een outfit te vinden, maar ik wil nu gewoon even wat tofs. Iets hips maar niet te chique en niet te saai, en op een of andere manier is dan elk shirt in mijn kast stom en oud :') argh! Morgen maar even de stad in haha, da's dan weer het voordeel van in Amsterdam wonen!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 08:51

LETS schreef:
Heb ik ook Davinia, zelfs superskinny is bij mij nog niet heel strak bij m'n kuiten.

Ja, superskinny zit bij mij nog los :+ Ik heb wel 1 broek die echt heel mooi om m'n benen zit (maar dan nog niet zo mooi zoals ze bij anderen zitten), maar die is aan vervanging toe.
Om over hoge laarzen kopen maar te zwijgen, dat is helemaal een drama! Heb nog nooit aansluitende gevonden.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:22

Heb ik ook altijd. Maar met enkellaarsjes vind ik het nooit zo erg dat ze niet echt aansluiten. Hoge laarzen is wel lastig.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:24

Nee precies. Daarom heb ik ook maar besloten om maar eens op zoek te gaan naar enkellaarsjes en de hoge laarzen maar te laten voor wat het is.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:36

Lijkt me balen zeg als je zulke smalle kuiten hebt dat het niet aansluit..
Ik heb ook smalle kuiten, 34 cm rondom, dus aangepaste leren paardrijlaarzen :+
Maar heb zelf geen last met de meeste skinny's of laarzen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 10:51

Ahw, ik krijg binnenkort een shirt met dit erop. Let niet op de slechte kwaliteit, maar heb even uit filmpjes geprintscreend. :))

Afbeelding

Vind ik leuk! :)

Zag nog wat over broek-struggles.. ik herken het. Heb hele dunne onderbenen, maar wel redelijke bovenbenen (gespierd) en dan wel weer dikke heupen. Lastig! -O- Super skinny broeken zitten bij mij dus ook niet skinny aan de onderkant..

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 11:36

LETS schreef:
Dan had je denk ik een andere. Ik hoop dat TNT een beetje snel is.. :D
Edit, deze:
http://www.hm.com/nl/product/01536?article=01536-A

Deze heb ik vorige week binnen gekregen! Hij is tussen paars en rood in, iig wat donkerder dan de 'gemiddelde' bordeaux rode broeken!
Maar de stof is geweldig en zit heerlijk! alleen n beetje jammer dat mijn benen er dikker door lijken :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 11:38

Marije__ schreef:
LETS schreef:
Dan had je denk ik een andere. Ik hoop dat TNT een beetje snel is.. :D
Edit, deze:
http://www.hm.com/nl/product/01536?article=01536-A

Deze heb ik vorige week binnen gekregen! Hij is tussen paars en rood in, iig wat donkerder dan de 'gemiddelde' bordeaux rode broeken!
Maar de stof is geweldig en zit heerlijk! alleen n beetje jammer dat mijn benen er dikker door lijken :')

LETS, ik heb deze wel, heb even gekeken.
Hij is een stukje donkerder dan op de foto. Ik vind het een mooie kleur.

Stuur 'm weer terug, te klein :P Lijk wel een rollade.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 11:53

Hmm nou ik ben benieuwd! Hoop niet dat 'ie bij mij erg klein valt, heb meestal wel 29 van broeken bij H&M maar ze kunnen soms raar vallen.
Ik ben wel heel blij, want ik kreeg net bericht dat mijn hele bestelling opeens onderweg is, zelf het shirt wat 12 oktober pas zou komen. Een broek, shirt en schoentjes voor 26 euro, terwijl broek en shirt niet eens in de sale zijn. Leve de kortingscodes! ;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:15

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:47

Zo'n Scandinavisch printje op legging óf shirt/vest (met een beetje blauw erin) en een zwarte maillot.
Ik vind het altijd lastig combineren met blauw. Misschien heeft iemand een beter idee.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:05

Altijd lastig inderdaad, blauwe rokjes. Eigenlijk wel gek, dat zo'n neutrale kleur toch moeilijk kan zijn.

Qua shirt/ trui kan opzich alles er wel op, als het maar niet fel is. Wit, grijs, creme, donkerrood.. Ik vind creme altijd mooi staan op blauw. Heb je zo'n doorschijnende blouse in creme? Denk dat dat wel leuk kan staan als het rokje in je taille valt. Met zwarte panty. Of zo'n helderblauwe top, dat staat misschien ook wel mooi.
Laatst bijgewerkt door Spruit op 21-09-12 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:09

Als je durft, zou je er ook een rode legging/maillot onder kunnen doen (dan een beetje vaalrood). En dan met zo'n Scandinavisch vestje/truitje. Mits daar ook rood in zit, op een wat minder opvallende manier.

Wat LETS zegt is ook leuk, vooral donkerrood!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:05

Je vindt nu vooral broeken en leggings met print. Wat vinden jullie daar eigenlijk van? :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:18

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:20

Jildau schreef:
Wie weet waar ik zoiets kan kopen? Gisteren zoiets bij Dolcis gezien maar niet in mijn maat en bijbestellen kon niet meer. Nu deze van de foto gevonden maar weer alleen kleine maten. Wil ze zo graag!

http://www.shoemixx.nl/schoendetail/h3s ... -8277.html

diee zijn leuk :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:20

Ik weet ook niet hoe ik blauw moet combineren. Ik heb ook geen blauw behalve een mooie jas.

Wbt de broeken en leggings met print.. Ik heb niet al te slanke benen dus ik denk dat ik die trend oversla :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:22

Ik vind broeken/leggings met print echt fantastisch! Heb het alleen nog niet geprobeerd hoe dat staat op mijn benen. Heb ook niet echt slanke benen namelijk.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:23

Broeken met prints zijn leuk als je mooie dunne benen hebt inderdaad! Ik heb er nog nooit een gepast, heb opzich geen dikke pootjes, maar meestal staan dat soort dingen me niet echt. Maar vind ze zeker leuk!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:55

Marijee schreef:
Zo'n model vind ik leuk, maar niet voor me zelf.. Ik zoek echt het trendcoat idee, maar dan niet zo lang omdat ik zelf ook niet heel groot ben. Dat snijdt echt de boel heel raar af... Houwtje touwtje jassen vind ik daarintegen wel heel leuk!

Ik heb deze vandaag binnen gekregen:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K01_1554_115R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.55]&set=key[width],value[3491]&set=key[height],value[4082]&set=key[x],value[160]&set=key[y],value[1391]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Vind 'm erg mooi! Was een beetje bang dat het een badjas model zou zijn :Y) maar hij staat erg leuk :j
Er is nu een kortingscode van H&M voor 25% korting op het duurste kledingstuk dat je besteld, dus ik heb deze voor 52 ipv 70 euro gescoord :)

Edit: zie dat de afbeelding erg moeilijk aan het doen is, kan geen plaatje erbi doen dus helaas..
Laatst bijgewerkt door Aranel op 21-09-12 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:56

Jildau schreef:
Wie weet waar ik zoiets kan kopen? Gisteren zoiets bij Dolcis gezien maar niet in mijn maat en bijbestellen kon niet meer. Nu deze van de foto gevonden maar weer alleen kleine maten. Wil ze zo graag!

http://www.shoemixx.nl/schoendetail/h3s ... -8277.html

Moet het echt precies hetzelfde zijn? :)