Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unoo schreef:Ik lees al vanaf het begin mee in dit topic. Ik wil in de toekomst (als ik in de 20 ben) ook gaan schrijven mits ik een gevangene vind die me aanspreekt. Ik wilde toch even melden dat ik enorm veel respect voor je heb Isegrim! Hoe jij klaar staat voor Jamie, hoe je met hem omgaat en hoe sterk je bent: respect!Ik vind het ook heel interessant om je blog telkens te lezen.
En Shilady: ik vroeg me af waarom je eigenlijk een mobiele telefoon hebt geregeld voor een gevangene terwijl dat illegaal is? Want nu werk je zelf mee aan illegale praktijken, waarom zou je dat doen? Ik snap ook niet waarom je een meisje van 12 'aanmoedigt' om te gaan schrijven terwijl jijzelf weet wat voor mensen er tussen zitten (gangsters etc)
Dit is niet aanvallend of wat dan ook bedoeld maar ik vroeg het me gewoon heel erg af
XEefjuhX schreef:Waarom zou je het niet doen op je 18e?
Het is inspirerend voor jezelf, en je steunt mensen die het moeilijk hebben.
Enne: je helpt de mensen die voor de gevangenen ''zorgen'' ook, want mensen die post krijgen
doen denk ik veel minder moeilijk ofzo.
XEefjuhX schreef:Hoezo moedigt zij mij aan?
Ik wil het toch graag doen, maar zij zegt alleen hoe ik het dan moet doen, als ik het echt wil.
ENne, ja, ik ga nog wel w88 dan, want het is wel illegaal.
Zijn er geen ''kinder-gevangenissen'' waar ik wél naartoe kan schrijven?
XEefjuhX schreef:Ja, maar daarna zei ik:Citaat:Sorry, idd verkeerd gelezen. Ik dacht dat er ''je'' stond ipv ''ik''.
Sorry!