Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus maar een nieuwe afspraak gemaakt... Goed begin ^^ Century schreef:Ik heb nog tot 18 juli. Het schiet op... En ik heb nog zoveel te doen!
. Althans het lijkt niet veel, maar al die kleine dingen nog even doen is veel werk. En dan werkt het weer ook niet echt mee om dagen binnen te tikken
Het eerste semester had ik fulltime stage en toen heb ik amper wat gedaan. Vooral bronnen zoeken en series kijken (mijn thesis ging over tv-series). Tweede semester heb ik heeeeeel lang uitgesteld en uiteindelijk heb ik mijn 100 pagina's zo ongeveer op 3 weekends geschreven. Maar ik kende op dat moment wel mijn onderwerp door en door en wist ook exact wat ik ging schrijven, welke bronnen ik ging citeren enz. 
Rowdine schreef:Oke! En binnen wat voor tijdsbestek heb je de scriptie dan af/wil je m afhebben met 2/3 dagen in de week fulltime?
zap schreef:Dat ligt er maar net aan hoe het loopt natuurlijk. Je bent afhankelijk van zoveel factoren (docent, begeleider, tweede lezer, eigen motiviatie, respondenten etc etc)

zap schreef:Dat ligt er maar net aan hoe het loopt natuurlijk. Je bent afhankelijk van zoveel factoren (docent, begeleider, tweede lezer, eigen motiviatie, respondenten etc etc)
Gelukkig was mijn begeleider heel geduldig
- op mijn scriptiecijfer.