Hier helemaal geen regen . Lekker zonnetje, wel een windje.
Marnixx
Geplaatst: 22-04-12 17:10
Weiland het zijn nodige voeding weer gehad! Wat een regen/hagel vanmiddag... Stond mijn paard te longeren toen het vlak bij ons insloeg door onweer. Paardje was vrij snel binnen
Het begint in Assen helemaal op te klaren! Zon komt erdoor en blauwe lucht.. Dan moet ik toch nog maar een rondje hardlopen.. Vond het weer wel een goed excuus om niet te gaan, maar nu ziet het er toch nog wel mooi uit!
quartel
Geplaatst: 22-04-12 19:07
kom op naath.....gympies aan en gaan met die banaan....... het gaat toch pas hozen als je ver van huis bent en er nergens een schuilpek te vinden is
Hier zijn het steeds buiten was gisteren ook zo. wat zijn betrouwbare weer sites? Ik ga a.s zondag 29 april strandrit doen wil graag weten moet ik het afzeggen of gewoon gaan in schoorl.
kom op naath.....gympies aan en gaan met die banaan....... het gaat toch pas hozen als je ver van huis bent en er nergens een schuilpek te vinden is
Ik heb mijn rondje er net op zitten en het is idd droog gebleven! Wel de hele tijd een dreigende lucht, maar best lekker weer verder! En niet zoveel wind, dat vind ik met hardlopen eigenlijk nog erger dan regen!
quartel
Geplaatst: 22-04-12 20:06
bofkont
Erna_
Geplaatst: 22-04-12 20:09
De hele dag is het hier prima geweest: zonnetje, af en toe een donkere wolk die gewoon overtrok zonder los te gaan , alleen de wind was een beetje stevig