wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annenas

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 07:36

gisteren met longeren trapte mn paard naar de longeerlijn dus ik riep kei hard: eeeej rotzak!
kwam er net een collega langsgefietst en hij keeek me raar aan, ik heb wat uit te leggen denk ik :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 08:31

Mews schreef:
DAMWolf schreef:
Ik klim dus zo omhoog en ga bovenop die kluisjes zitten. Lampje aan in de doucheruimte, dus ik kijk uit nieuwsgierigheid, en wat zie ik daar.. Raad maar :')

En zag(en) hij/zij/ze jou ook? :=

Haha, gelukkig niet :D Dan had ik waarschijnlijk de wind van voren gekregen, en dat vond ik niet zo leuk want het was die onwijs knappe gymleraar (cliché) :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 08:38

annnepannne schreef:
gisteren met longeren trapte mn paard naar de longeerlijn dus ik riep kei hard: eeeej rotzak!
kwam er net een collega langsgefietst en hij keeek me raar aan, ik heb wat uit te leggen denk ik :')

Haha, die zal wel denken :')

DAMwolf: ook lekker bezig haha! En die angst voor dat soort beesten, dan kan ik ook gillen :Y)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:42

annnepannne schreef:

_O-
Prachtig dit. :')

Ik liep vanmorgen volle bak tegen een glazen deur aan op het werk, ik ging iets te snel met m'n elektronische sleutel langs het kastje, dus hij pakte niet. :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:50

Ik zag afgelopen week iemand die ik best wel leuk vind, ging vervolgens keihard op mijn snufferd op het station. En nog voor zijn neus ook... kreeg vervolgens te horen dat hij wist dat ie voor me viel...

En dan voel je je aardig stom...

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:52

Ah dan schaam je je wel even ja :P

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:53

purny schreef:
Ik zag afgelopen week iemand die ik best wel leuk vind, ging vervolgens keihard op mijn snufferd op het station. En nog voor zijn neus ook... kreeg vervolgens te horen dat hij wist dat ie voor me viel...

En dan voel je je aardig stom...

Je had je kans moeten grijpen :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 03:59

Vanmiddag.. We hadden een nieuwe longeerlijn nodig, dus op naar de welkoop. Bij de kassa wou ik pinnen, dus wil de pas erin doen; ''Hij moet andersom'' -O- Typ m'n pincode, maar er stonden maar 2 sterretjes dus ik druk op het rode knopje, moest ik m'n pas er weer uit halen... Wachten tot hij er weer in mocht, leek wel een uur te duren, erg ongemakkelijk :o Pas er in... Wachten... Doet het niet? :?
Bleek ik de pas er niet ver genoeg in gestopt te hebben... :')

Wat was ik blij toen ik naar buiten kon... Wil niet weten wat degene achter de kassa en de mensen achter me in de rij dachten :=

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 11:09

Daphne__ schreef:
Vanmiddag.. We hadden een nieuwe longeerlijn nodig, dus op naar de welkoop. Bij de kassa wou ik pinnen, dus wil de pas erin doen; ''Hij moet andersom'' -O- Typ m'n pincode, maar er stonden maar 2 sterretjes dus ik druk op het rode knopje, moest ik m'n pas er weer uit halen... Wachten tot hij er weer in mocht, leek wel een uur te duren, erg ongemakkelijk :o Pas er in... Wachten... Doet het niet? :?
Bleek ik de pas er niet ver genoeg in gestopt te hebben... :')

Wat was ik blij toen ik naar buiten kon... Wil niet weten wat degene achter de kassa en de mensen achter me in de rij dachten :=

Gisteren hadden 2 klanten hetzelfde toen ik achter de kassa zat.
Gebeurt vaker dan je denkt hoor, denk niet dat een cassiere daar nog van staat te kijken!

Gisteren had ik nog een domme opmerking, ik bleef stug volhouden dat er Niemand nieuws kwam werken maar ik bedoelde eigenlijk iemand. duurde lang voordat ik doorhad dat ik steeds niemand zei ipv iemand :')

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:32

Aangezien ik altijd helemaal stuk ga door dit topic, nu ook een genant moment van mijn kant uit!
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf nog elke keer stuk ga als ik eraan terug denk XD
Vorrige week was ik op het station samen met een vriend.
Hij heeft een engelse stafford teef, die net voor het eerst loops is geweest.
Ze loopt trouwens altijd los en luisterd perfect.
Doordat ze net pas loops is geweest heeft ze nogal last van jeuk oid aan haar achterste.
Nou, wij stonden dus wat te praten met elkaar, en letten even niet op Chica.
Verderop stonden 3 oudere mensen met elkaar te praten.
Ging ze een aantal meter verderop in het midden van dat groepje mensen zitten, kijkt omhoog en begint als een gek met dr achterste over de grond te schuren, achterpootjes in de lucht, en vooruit schuivend met dr voorpootjes. Had t eerst niet in de gaten, en zocht naar Chica, toen ik dr ontdekte hoorde ik de oudere man nog zeggen "goh, volgens mij heeft dat beessie last van aambeien!"
Nou, toen kon je me al opvegen, lachend Chica terug geroepen, en dat ze zich toch moest gedragen!
Vervolgens gingen 2 van de 3 mensen weg, loopt Chica naar de vrouw die er nog stond, en gaat met dr doos bovenop haar voet zitten, haar schuursessie nog even afmaken :+ de mevrouw keek me vervolgens heel hulpzoekend aan, durfde de hond niet van zich af te duwen, hahaha

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:37

Luisa schreef:
Aangezien ik altijd helemaal stuk ga door dit topic, nu ook een genant moment van mijn kant uit!
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf nog elke keer stuk ga als ik eraan terug denk XD
Doordat ze net pas loops is geweest heeft ze nogal last van jeuk oid aan haar achterste.
Ging ze een aantal meter verderop in het midden van dat groepje mensen zitten, kijkt omhoog en begint als een gek met dr achterste over de grond te schuren, achterpootjes in de lucht, en vooruit schuivend met dr voorpootjes. Had t eerst niet in de gaten, en zocht naar Chica, toen ik dr ontdekte hoorde ik de oudere man nog zeggen "goh, volgens mij heeft dat beessie last van aambeien!"
Nou, toen kon je me al opvegen, lachend Chica terug geroepen, en dat ze zich toch moest gedragen!
Vervolgens gingen 2 van de 3 mensen weg, loopt Chica naar de vrouw die er nog stond, en gaat met dr doos bovenop haar voet zitten, haar schuursessie nog even afmaken :+ de mevrouw keek me vervolgens heel hulpzoekend aan, durfde de hond niet van zich af te duwen, hahaha

_O-

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:26

Luisa schreef:

_/-\o_ :')

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 03:09

Oh, en als we dan toch al bezig zijn.
Tijdje geleden, samen met een vriendin. Zei moest voor haar telefoon naar de HI winkel. Dus wij komen aan bij de winkel, gaan naar binnen, en zitten nog rond te kijken van "goh, ze hebben het opnieuw ingericht, apart!" Vervolgens verteld mijn vriendin het hele verhaal tegen de juffrouw achter de balie, dat haar telefoon raar doet, dit en dat en sus en zo, heel verhaal voorgelegd, maar de juffrouww keek haar al die tijd alleenmaar raar aan. Toen ze klaar was met dr verhaal zei de dame heel subtiel "ehm... De HI winkel is direct hiernaast, misschien kunnen zei je verder helpen, maar als ik jullie zo zie en hoor zijn jullie hier anders ook wel aan het juiste adres" bleek dat we dus de winkel naast de HI winkel binnen waren gestormd, wat een opticien winkel is, een brillenzaak dus.. Juist ja...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:05

Toch onbewust de juiste zaak ingelopen dus, zo te lezen :))

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:17

_O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:04

Agossie arme hond _O-

Zijn dat dan geen anaalklieren of zo? :')

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:47

Haha! Ik dacht even dat je het over onze hond had! Onze Chica schuurt ook regelmatig haar achterste. Komt, zoals degene boven mij zei, bij haar door anaalklieren. Als ze dit gedrag vertoont is het weer tijd ze uit te knijpen ;)

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:47

Haha nee, bij haar kwam het doordat ze voor het eerst loops was, ze vond het maar raar dat er telkens iets kriebelde aan dr doos, hihi.
Het is nu gelukkig ook weer over :)

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:38

Whahaha, die laatste zijn echt hilarisch :') ik heb niet echt supergenante dingen meegemaakt, anders post ik ze wel :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:01

Typische sleetje rijden inderdaad, haha volle anaalkliertjes :P

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:54

Zondagmorgen moest ik werken om 07:00. Iemand maakte de deur open voor me en ik viel naar binnen. _O- Was nog niet echt wakker. :')

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 01:01

Mijn gebroken middenhandsbotje onder mijn pink.
Die heb ik heel vakkundig door de midden weten te slaan op een muur toen ik boos was op mijn broertje. (ruzie was binnen 10 minuten bijgelegd, maar mijn hand bleef wel zeer doen.)
Werd op de SEH al een beetje vreemd aangekeken aangezien het een typische boksersfractuur is. Iets wat meestal bij jongens voor komt werd me verteld.
Vandaag moest ik heen voor een mooi gekleurd nieuw gipsje. De chirurg die even de foto's moest bekijken kwam binnen, keek naar mij, keek naar het scherm, vervolgens weer naar mij en zei met het meest verbaasde gezicht ooit: "Huh?! Een boksersbreuk?! Bij een meisje?"
Dankjewel beste man, alsof het nog niet gênant genoeg voor me was.
Gênant, en natuurlijk compleet mijn eigen schuld maar daarom nog steeds niet minder gênant

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 01:14

Luisa schreef:

Omg.. Ik helemaal stuk hier! Geweldig! :') _/-\o_

Me moeder zit me aan te kijken van; gaat het wel goed met je? Moet je naar een gesticht? :')

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 01:15

hahahaha ik heb nog 3 dagen lang elke keer als ik dr weer zag schuren in een deuk gelegen, alleen al als ik eraan terug denk lig ik weer helemaal stuk XD

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:02

Moon schreef:
Mijn gebroken middenhandsbotje onder mijn pink.
Die heb ik heel vakkundig door de midden weten te slaan op een muur toen ik boos was op mijn broertje. (ruzie was binnen 10 minuten bijgelegd, maar mijn hand bleef wel zeer doen.)
Werd op de SEH al een beetje vreemd aangekeken aangezien het een typische boksersfractuur is. Iets wat meestal bij jongens voor komt werd me verteld.
Vandaag moest ik heen voor een mooi gekleurd nieuw gipsje. De chirurg die even de foto's moest bekijken kwam binnen, keek naar mij, keek naar het scherm, vervolgens weer naar mij en zei met het meest verbaasde gezicht ooit: "Huh?! Een boksersbreuk?! Bij een meisje?"
Dankjewel beste man, alsof het nog niet gênant genoeg voor me was.
Gênant, en natuurlijk compleet mijn eigen schuld maar daarom nog steeds niet minder gênant

Vage reactie, hier zitten zoveel dames op boksen, kickboksen, streetfighting etc. Heel populair en het gaat er nog best hard aan toe, geen watjes!