kwam er net een collega langsgefietst en hij keeek me raar aan, ik heb wat uit te leggen denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mews schreef:DAMWolf schreef:Ik klim dus zo omhoog en ga bovenop die kluisjes zitten. Lampje aan in de doucheruimte, dus ik kijk uit nieuwsgierigheid, en wat zie ik daar.. Raad maar
En zag(en) hij/zij/ze jou ook?
annnepannne schreef:gisteren met longeren trapte mn paard naar de longeerlijn dus ik riep kei hard: eeeej rotzak!
kwam er net een collega langsgefietst en hij keeek me raar aan, ik heb wat uit te leggen denk ik
annnepannne schreef:gisteren met longeren trapte mn paard naar de longeerlijn dus ik riep kei hard: eeeej rotzak!
Daphne__ schreef:Vanmiddag.. We hadden een nieuwe longeerlijn nodig, dus op naar de welkoop. Bij de kassa wou ik pinnen, dus wil de pas erin doen; ''Hij moet andersom''Typ m'n pincode, maar er stonden maar 2 sterretjes dus ik druk op het rode knopje, moest ik m'n pas er weer uit halen... Wachten tot hij er weer in mocht, leek wel een uur te duren, erg ongemakkelijk
Pas er in... Wachten... Doet het niet?
Bleek ik de pas er niet ver genoeg in gestopt te hebben...![]()
Wat was ik blij toen ik naar buiten kon... Wil niet weten wat degene achter de kassa en de mensen achter me in de rij dachten
Luisa schreef:Aangezien ik altijd helemaal stuk ga door dit topic, nu ook een genant moment van mijn kant uit!
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf nog elke keer stuk ga als ik eraan terug denk XD
Vorrige week was ik op het station samen met een vriend.
Hij heeft een engelse stafford teef, die net voor het eerst loops is geweest.
Ze loopt trouwens altijd los en luisterd perfect.
Doordat ze net pas loops is geweest heeft ze nogal last van jeuk oid aan haar achterste.
Nou, wij stonden dus wat te praten met elkaar, en letten even niet op Chica.
Verderop stonden 3 oudere mensen met elkaar te praten.
Ging ze een aantal meter verderop in het midden van dat groepje mensen zitten, kijkt omhoog en begint als een gek met dr achterste over de grond te schuren, achterpootjes in de lucht, en vooruit schuivend met dr voorpootjes. Had t eerst niet in de gaten, en zocht naar Chica, toen ik dr ontdekte hoorde ik de oudere man nog zeggen "goh, volgens mij heeft dat beessie last van aambeien!"
Nou, toen kon je me al opvegen, lachend Chica terug geroepen, en dat ze zich toch moest gedragen!
Vervolgens gingen 2 van de 3 mensen weg, loopt Chica naar de vrouw die er nog stond, en gaat met dr doos bovenop haar voet zitten, haar schuursessie nog even afmakende mevrouw keek me vervolgens heel hulpzoekend aan, durfde de hond niet van zich af te duwen, hahaha
Luisa schreef:Aangezien ik altijd helemaal stuk ga door dit topic, nu ook een genant moment van mijn kant uit!
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf nog elke keer stuk ga als ik eraan terug denk XD
Doordat ze net pas loops is geweest heeft ze nogal last van jeuk oid aan haar achterste.
Ging ze een aantal meter verderop in het midden van dat groepje mensen zitten, kijkt omhoog en begint als een gek met dr achterste over de grond te schuren, achterpootjes in de lucht, en vooruit schuivend met dr voorpootjes. Had t eerst niet in de gaten, en zocht naar Chica, toen ik dr ontdekte hoorde ik de oudere man nog zeggen "goh, volgens mij heeft dat beessie last van aambeien!"
Nou, toen kon je me al opvegen, lachend Chica terug geroepen, en dat ze zich toch moest gedragen!
Vervolgens gingen 2 van de 3 mensen weg, loopt Chica naar de vrouw die er nog stond, en gaat met dr doos bovenop haar voet zitten, haar schuursessie nog even afmakende mevrouw keek me vervolgens heel hulpzoekend aan, durfde de hond niet van zich af te duwen, hahaha
Moon schreef:Mijn gebroken middenhandsbotje onder mijn pink.
Die heb ik heel vakkundig door de midden weten te slaan op een muur toen ik boos was op mijn broertje. (ruzie was binnen 10 minuten bijgelegd, maar mijn hand bleef wel zeer doen.)
Werd op de SEH al een beetje vreemd aangekeken aangezien het een typische boksersfractuur is. Iets wat meestal bij jongens voor komt werd me verteld.
Vandaag moest ik heen voor een mooi gekleurd nieuw gipsje. De chirurg die even de foto's moest bekijken kwam binnen, keek naar mij, keek naar het scherm, vervolgens weer naar mij en zei met het meest verbaasde gezicht ooit: "Huh?! Een boksersbreuk?! Bij een meisje?"
Dankjewel beste man, alsof het nog niet gênant genoeg voor me was.
Gênant, en natuurlijk compleet mijn eigen schuld maar daarom nog steeds niet minder gênant