Daisyree schreef:Ah owke, voelde ik het wel goed. Was idd wel een grappig gevoel, misschien deed ze ook wel met Arie mee. Who knows?ze deed met mij mee??
El75 schreef:Meet S.yrah (zodat jullie 'bewijs' hebbben dat het geen grapje is)[ Afbeelding ]meesterlijk it is
Ariebombarie schreef:*hik*Ja kijk maar. Vlak daarna las ik Konstantines berichtje en schoot ik in de lach waarna ze dus de hik kreeg.
Sunneva schreef:clint eastwood...?Ja die kent iedereen wel, maar kinderen die nu geboren worden heb ik de naam nog niet bij gehoord. (ik zei al tegen mijn vriend het ligt in een couveuse en het schiet. )
Bijzondere namen komen hier weer voorbij.Dat meiske met die wijnfles is briljant Ik zag van de week een K.ick voorbij komen...
Het was eigenlijk een drieling (vruchtje afgestorven) en ik was altijd heel benieuwd hoe die zou geheten hebben..
renskep schreef:Haha bij de Jumbo hebben ze allerlei sausjes van een merk dat Y.ildiz heet!Daar dacht ik ook meteen aan. Care_friesje nee geen baby's maar wel lekkere sausjes.
Gisteren gespot op het werk:R.ozerinR.ezanneT.alinaIk denk alle drie meisjes, die laatste twee sowieso. Die eerste vond ik echt absoluut niet mooi.