Ik vind het zo jammer dat die modellen "altijd" in zo'n rare houding staan Laatst zag ik een site ( denk Serenity? ) waar ook normale modellen met een normale houding op stonden, erg mooi!!
da's altijd bij high fasion ik vind het juist mooi
Nu alleen nog gevraagd worden! Geen idee of dat op de planning staat voor binnenkort, zie het wel! Hoewel mijn lief net zei 'Zet de tv eens op stil?' en hij zakte op 1 knie Wilde ie even laten horen dat zijn knie knakte Pfft
Hoi! ik kom even binnenvallen hoor.. zit al een poosje mee te lezen.. en mijn mannetje WAS millitair en toen zat ik voor de grap eens te zoeken wat als we ooit gaan trouwen.. en opzich.. ik vind het nog wel mooi ook!
bwhahahaha Lesilla maar nee, ik vind het niets (voor mij). Ben wel beetje traditioneel geloof ik, witte/creme jurk hihi eventueel met een zachtroze accent vind ik al heel wat!
Arie, mooie jurken zitten er weer tussen! Ik ben ook verliefd op sommige Vera Wang jurken *zucht* zou nog liever willen dat ze er eentje voor mij maakt met mijn wensen.... maar dan mag ik wel even flink wat in de staatsloterij gaan investeren
secricible wat is de feest locatie geworden. zie heel veel jurken voorbij komen waar ik in eerste instantie ook op viel veel zwart met wit. hihi het is een ivoorkleurige met donker rood geworden totaal anders maar o zo super gaaf. zie mijn eerdere foto's