Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ENOMIS schreef:Denk dat ik hier wel even mag melden dat ik 3 grote stevige boodschappentassen vol heb met dames en (enkele) heren kleding. In goede staat maar te weinig of nooit gedragen.
Deze tassen zijn gratis af te halen voor mensen die weinig te besteden hebben
Anders gaan ze in de kledingbak maar misschien weten jullie wel iemand die dit goed kan gebruiken. Het gaat om de maten xs-s-m en herenkleding m-l.
Optiwolk schreef:ENOMIS schreef:Denk dat ik hier wel even mag melden dat ik 3 grote stevige boodschappentassen vol heb met dames en (enkele) heren kleding. In goede staat maar te weinig of nooit gedragen.
Deze tassen zijn gratis af te halen voor mensen die weinig te besteden hebben
Anders gaan ze in de kledingbak maar misschien weten jullie wel iemand die dit goed kan gebruiken. Het gaat om de maten xs-s-m en herenkleding m-l.
Ik ben wel geïnteresseerd (zou wel verzenden zijn vrees ik), maar is er een mogelijkheid om te zien wat er in de zakken zit?
Tessaaa schreef:Ik heb me weer misdragen deze maand. Shopdieet is niet voor mij weggelegt, zie ik namelijk weer allemaal mooie aanbiedingen enzo.
Vandaag mooi suede jasje van de Hema gehaald, die uit de folder.
Verder nog via marktplaats een broek en 2 vintage armbanden, dus foei foei.
Nooor_ schreef:dees20 schreef:
Dankje!
Het is niet helemaal de kleur die ik wil (alleen bruin nog in mijn maat) dus als iemand iets anders heeft, graag! Maar sowieso bedankt
Davinia_ schreef:Ik ga vandaag eerst eens m'n kledingkast in duiken en kijken wat ik nog precies heb en wat ik nog nodig heb en dan wat dingen opschrijven die ik wil hebben. Anders koop ik straks weer veel te veel