Ja heerlijk toch! Even je ei kwijt!
Ow en ik word er ook niet blij van dat ik geen stalmaatje kan vinden voor mijn paard..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieveranders schreef:SpikkelFire schreef:Gelukkig pas in juni.. na 3 keer klantenservice aan de telefoon te hebben gehad is het eindelijk gelukt. Beetje jammer dat ik het bedrag wat ik had ingewisseld voor Air Miles, alsnog moet betalen omdat de Air Miles bij hun niet was aangekomen.
Oke fijn dat het gelukt is! Maar is het niet zo dat je een week van tevoren pas je tickets krijgt? Of is dat nu anders.. ik kan me herinneren dat dat bij ons wel zo was.. Balen van je Air Miles!
Ik werd er niet blij van dat mijn paardje misschien nog een behandeling nodig heeft van de osteopaat. Aan de andere kant zag ze wel veel verbetering ten opzichte van vorige keer, dus dat is mooi! Maar pff je hebt wat te stellen als je een paard van de hoefijzers af haalt..
xJolien schreef:Plien91 schreef:Tandartsbezoekje. Dat zaligmakende geluid van de tandsteenboor..... Ieks.
Jakkk! Zo'n hekel aan!
Trauma aan tandarts
Van Bonprix, waar ik nog steeds geld van krijg!Echt hoor, ik bestel daar nooit meer wat!
Yviertje schreef:Dat er van muggen olifanten gemaakt zijn en dat die olifanten nu hele hoop mensen hun plezier hebben gesloopt. Ga me er bijna schuldig over voelen, maar dit is niet mijn keus geweest.