Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:45

Mannen.. :r

suikermeisje

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:53

idd mannen, bah!

Zo'n jaloers maak mannetje is die van ijn ook hoor. Hij smste ooit (toen ik niet mee kon gaan zwemmen) dat z;n ex er was en dat die niet wist wat die moest doen, ik terug gestuurd: pak haar op der bek dan, en snel! toen kreeg ik niets meer terug, kom op man doe niet zo zielig. Helemaal omdat die eerst zei dat die haar nog leuker vond dan toen die net met mij had, terwijl het al een half jaar uit was ;( heeft me best wel pijn gedaan..

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:59

Hebben wij met dezelfde jongen gehad? Zoiets heeft mijn ex ook een keer gezegd, dat ie nog niet over zijn ex heen was toen wij wat kregen en dat ie nog een tijd iets voor haar heeft gevoeld. Gelukkig voelde ik op dat moment al steeds minder voor 'm, en was dat nog een reden erbij om nog minder te gaan voelen *maar het steekt op zo'n moment wel*

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:02

pfff volgens mij heb ik hem ook gehad :+
En ook dingen zeggen in de trant van: Lotte (zijn ex dus) kon het tenminste wel goed vinden met mijn vrienden en die praatte wel veel, die was veel spontaner!

Was dan bij haar gebleven! Ow ja w8, die wou jou ook niet meer :+

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:02

JA! Hahaha!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:37

Kirstenn schreef:
Hebben wij met dezelfde jongen gehad? Zoiets heeft mijn ex ook een keer gezegd, dat ie nog niet over zijn ex heen was toen wij wat kregen en dat ie nog een tijd iets voor haar heeft gevoeld. Gelukkig voelde ik op dat moment al steeds minder voor 'm, en was dat nog een reden erbij om nog minder te gaan voelen *maar het steekt op zo'n moment wel*

het stak echt heel erg hard bij mij, had net een maand met hem, hij was net 2 weken op vakantie geweest met zn ouders

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 22:39

Best wel erge blunders hier!!

Mijn ex wilde me ook raken met zelfverminking en alcoholgebruik; tevens was ie erg vermagerd
Helaas voor hem lachte ik hem in zijn gezicht uit; hoe zielig kan je zijn!!

Nuja, hij was toch al te dik :') vrat zo 4borden spaghetti weg

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:03

Haha, dan is het alleen maar voordelig Armaris ;). Gelukkig kon hij het hebben. Als mijn ex dat had geroepen was ie ook wel ff bezig geweest voor ik me zorgen zou gaan maken, die kon het ook wel hebben :)) .

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:41

Zoooo al 62 pagina's.
Ik sta nog op de beginpagina's met een poepbroek-ex... ;)

Maar dit keer geen verhaal over mijn ex maar mijn vriend. Ik vond het zelf nogal grappig.

Mijn vriend moet voor zijn studie 5 maanden naar Amerika en dat wisten we ook al heel lang maar ineens kwam de tijd toch wel dichtbij! Hij is doorgaans een stoere, hardwerkende man. Hij kijkt nog net geen voetbal maar het is wel een echte vent ;) -hou dat even in gedachten!-
Afijn, de laatste week naderde en ik had het er best moeilijk mee, het ging wel maar leuk vond ik het niet! Hij, koele vent dat hij is troostte me en zei dingen als; ah joh, ik ben zo terug! 5 maanden is niks!
Tot de dag van vertrek. Hij veranderde in een doetje!
Het grappigst waar ik nog steeds om moet lachen; hij ging opeens bij alles zeggen; dit is de laatste keer dat.... ik de hond uit laat (bijvoorbeeld)
En nu komt ie; "Dit was de laatste keer dat ik moest poepen op je wc!"
Tranen van het lachen!! Vooral het zielige hoofd dat hij er bij trok.
Eind van de middag; 'Oh nee, net was niet de laatste keer... nú ga ik echt voor de aller allerlaatste keer poepen op je wc!'
_/-\o_
Toen ik zei; jeetje, had ik hem voor je moeten bewaren? zei hij; 'Ja dat was wel zo mooi geweest!'
-O- uhh....

Van zijn mannelijkheid is niks meer over, we zouden bv ook niet elke dag gaan Skypen en dat is inmiddels ook nog elke dag gebeurd. 10 minuten nadat hij was vertrokken naar Schiphol smste hij al dat hij me miste.

Ik heb geloof ik iets met mannen en poep ofzo. Óf ze poepen zich in hun broek, of ze willen dat ik hun wc-product 5 maanden lang ga bewaren....

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:59

Hahahahaahaha omg... :')
Danku, u made my day!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:09

_O- Die mannen!

Mijn ex, heb nu een hekel aan hem, maar...

We hadden een auto gekocht, en die bleek niet zo goed te zijn, iets met de sleutel en start onderbreking.
Hij toch weg met dat ding, naar de voetbal.

Daar is hij goed aangekomen, en na het voetbal en de 3e helft gingen ze naar huis.
Hij als 1 van de laatsten, Tenslotte was het gezellig.

Hij naar die auto,en uiteraard , niet starten. Dus hij de anwb gebeld.
Dat zou wel een uurtje duren. En intussen moest hij ook nog eens heel nodig schijten.
En de kantine ( en de rest van het gebouw) waren allemaal op slot.
Toen is hij op zijn hurken voor een hek gaan zitten, zichzelf vast gehouden,en zo voor het hek van de vereniging zitten schijten. _O-
Toen hij het vertelde (op een hele ongelukkige manier) heb ik tranen met tuiten gelachen.

MAar zijn allergrootste blunder was toch wel vreemd gaan. ben blij dat ik van die klojo af ben :D

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:22

Hahaha oohh bah voor een hek? Doe het dan in de bosjes ofzo. :Y)

Toen ik 14 of 15 was had ik een vriendje die achteraf niet zo stoer bleek te zijn.
We fietsten op een dag uit school naar mijn huis en ik weet niet meer wat er onderweg gebeurde, of ik het nou uitmaakte of dat we gewoon ruzie hadden. Maar toen we bij ons huis waren gooide hij zijn schooltas keihard op de grond, schopte zijn fiets in elkaar en ging op de stoep voor mijn huis zitten huilen... in de stromende regen! :')
Hij heeft daar wel een tijdje gezeten, ik was intussen allang binnen en mijn moeder ging met de auto weg. Ze heeft even met hem gepraat maar hij bleef zitten huilen. Ze vertelde later dat ze, toen ze de hoek om was met de auto, eerst even de auto heeft stilgezet en keihard had zitten lachen. :Y)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 21:18

hahahaha wat een prachtige verhalen :')

Ik had inderdaad ook een ex die vertelde dat hij nadat het uit was met z'n ex haar toch nog wel misde. Het is nu een half jaar uit, en hij heeft alweer een nieuwe vriendin. Hij heeft er nu 5 op een rij gehad, waarin hij in elke relatie vreemd ging met zijn volgende vriendin. Vind ik het niet zo vreemd dat je je exen constant mist. Die gozer heeft nog nooit de tijd genomen om een relatie te verwerken..
Ik zelf zou er nu na dik een half jaar nog niet aan moeten denken om weer in iets nieuws te stappen.. Dit was al veel te heftig voor mij.
Maar ach, zal wel niet stoer genoeg zijn voor die mannen :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 21:42

DjunDjun schreef:
Hahaha oohh bah voor een hek? Doe het dan in de bosjes ofzo. :Y)

Toen ik 14 of 15 was had ik een vriendje die achteraf niet zo stoer bleek te zijn.
We fietsten op een dag uit school naar mijn huis en ik weet niet meer wat er onderweg gebeurde, of ik het nou uitmaakte of dat we gewoon ruzie hadden. Maar toen we bij ons huis waren gooide hij zijn schooltas keihard op de grond, schopte zijn fiets in elkaar en ging op de stoep voor mijn huis zitten huilen... in de stromende regen! :')
Hij heeft daar wel een tijdje gezeten, ik was intussen allang binnen en mijn moeder ging met de auto weg. Ze heeft even met hem gepraat maar hij bleef zitten huilen. Ze vertelde later dat ze, toen ze de hoek om was met de auto, eerst even de auto heeft stilgezet en keihard had zitten lachen. :Y)

Mwuahahah }:)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:38

Kirstenn schreef:

Hoe herkenbaar. Zij was uiteindelijk ook de oorzaak, dat het uitging. Achteraf ben ik haar heel dankbaar!
En ik ben nog goed bevriend met zijn toen beste vriend. Die wist me te vertellen, dat ie door mij wel een aantal jaar van slag is geweest. Ex was in ene ook exit! Da's altijd leuk om te horen. Duh!
Saillant detail: ik werkte al bij mijn hubbie toen. Ex vond het helemaal niet leuk als ik daar ging werken. :D Was ie jaloers. Achteraf bleek dat dus terecht. Leukste detail, toen mijn huidige lief hoorde dat het uit was, heeft ie er heel snel werk van gemaakt en inmiddels ben ik al weer een aantal jaartjes blij getrouwd. <3
Nou ja en als ik jaloers moet worden als mijn lief over blonde stoten praat enzo. Ik zou zeggen, kijk naar wat Frankiej de laatste 2 weken allemaal verkondigt hier op bokt. Ik krijg alles te horen hoor. :j :P Ik vertrouw hem 200% en als ie een keer een mazzeltje heeft, moet ie er maar lekker van genieten. Zo lang ik er maar geen nadelen van ondervind. :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:42

Djun: zo'n ex heeft mijn zusje. Die heeft bijna de ruiten ingegooid omdat ze het uit had gemaakt. Ze was 15 hooguit! Tot diep in de nacht heeft ie met vrienden stennis lopen schoppen voor onze deur. Mijn pa heeft hem toen toch even ferm toegesproken. Toen droop ie af. Was wel één van de leukere vriendjes die mijn zusje had. Inmiddels kunnen ze weer normaal tegen elkaar praten en hij is heel gelukkig getrouwd inmiddels.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:27

Jeetje Anouk, ik ga Frank nu ook wel met hele andere ogen bekijken hoor ;)

Hm, ik heb niet echt blunders op voorhand hier, zal eens nadenken.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 01:23

Bij ons op school ging het er nog even wat heftiger aan toe.
Meisje van 13 had het uitgemaakt met een jongen van 15.
Toen is er een ruzie uitgelekt op twitter (oid) en toen kwamen er rond de 100 jongeren even verhaal halen tijdens school tijd.
Moesten 9 politie auto's te pas komen en er zijn 3 leraren flink in elkaar geslagen.
Ook door een ruzie :=
Later bleek dat het niet eens schoolgaande jongeren waren.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 01:39

Jeetje Cchanny, das is heftig := en waar gaat het eigenlijk om he..

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 01:50

Ja..
En ben echt niet discriminerend hoor.
Maar het merendeel was niet blank.
Helaas moet een merendeel van die groepen het verpesten voor het kleine groepje buitenlanders die wel goed zijn.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:02

Ben ik helemaal met je eens. Dat verklaart ook wel die grote groep denk ik, vaak hebben ze veel mensen achter zich staan.
Ik ben ook niet per definitie discriminerend, maar als je kijkt zijn het 9 vd 10 keer geen Nederlanders die voor de meeste opschudding zorgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 11:38

Cchanny schreef:
Ja..
Helaas moet een merendeel van die groepen het verpesten voor het kleine groepje buitenlanders die wel goed zijn.

Zo lief altijd als mensen zich in 1 zin helemaal verdedigen... En dat moet helemaal niet nodig zijn.
Wat moet je dan zeggen? het waren wel blanke Nederlanders?
Mensen in Nederland hebben altijd het gevoel -lijkt wel- alsof ze allochtonen met fluwelen handschoentjes aan moeten pakken.
Is niet nodig hoor meis!

Zo, nu weer on-topic. :9

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 12:21

Zinia schreef:
Cchanny schreef:
Ja..

Zo lief altijd als mensen zich in 1 zin helemaal verdedigen... En dat moet helemaal niet nodig zijn.
Wat moet je dan zeggen? het waren wel blanke Nederlanders?
Mensen in Nederland hebben altijd het gevoel -lijkt wel- alsof ze allochtonen met fluwelen handschoentjes aan moeten pakken.
Is niet nodig hoor meis!

Zo, nu weer on-topic. :9

Bang dat zij een keertje de sjaak is ws :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 12:53

Haha misschien wel ja :o :P

Nee maar ik ben echt niet rasistisch. Want ik vind die baby's van negertjes altijd zo lief <3

Oke nu weer ontopic ja :P

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:37

Hahaha ja! Of van die pindaatjes, zijn echt knappe kindjes :D