Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirstenn schreef:Hebben wij met dezelfde jongen gehad? Zoiets heeft mijn ex ook een keer gezegd, dat ie nog niet over zijn ex heen was toen wij wat kregen en dat ie nog een tijd iets voor haar heeft gevoeld. Gelukkig voelde ik op dat moment al steeds minder voor 'm, en was dat nog een reden erbij om nog minder te gaan voelen *maar het steekt op zo'n moment wel*
DjunDjun schreef:Hahaha oohh bah voor een hek? Doe het dan in de bosjes ofzo.![]()
Toen ik 14 of 15 was had ik een vriendje die achteraf niet zo stoer bleek te zijn.
We fietsten op een dag uit school naar mijn huis en ik weet niet meer wat er onderweg gebeurde, of ik het nou uitmaakte of dat we gewoon ruzie hadden. Maar toen we bij ons huis waren gooide hij zijn schooltas keihard op de grond, schopte zijn fiets in elkaar en ging op de stoep voor mijn huis zitten huilen... in de stromende regen!![]()
Hij heeft daar wel een tijdje gezeten, ik was intussen allang binnen en mijn moeder ging met de auto weg. Ze heeft even met hem gepraat maar hij bleef zitten huilen. Ze vertelde later dat ze, toen ze de hoek om was met de auto, eerst even de auto heeft stilgezet en keihard had zitten lachen.
Kirstenn schreef:Hebben wij met dezelfde jongen gehad? Zoiets heeft mijn ex ook een keer gezegd, dat ie nog niet over zijn ex heen was toen wij wat kregen en dat ie nog een tijd iets voor haar heeft gevoeld. Gelukkig voelde ik op dat moment al steeds minder voor 'm, en was dat nog een reden erbij om nog minder te gaan voelen *maar het steekt op zo'n moment wel*
Cchanny schreef:Ja..
En ben echt niet discriminerend hoor.
Maar het merendeel was niet blank.
Helaas moet een merendeel van die groepen het verpesten voor het kleine groepje buitenlanders die wel goed zijn.
Zinia schreef:Cchanny schreef:Ja..
En ben echt niet discriminerend hoor.
Maar het merendeel was niet blank.
Helaas moet een merendeel van die groepen het verpesten voor het kleine groepje buitenlanders die wel goed zijn.
Zo lief altijd als mensen zich in 1 zin helemaal verdedigen... En dat moet helemaal niet nodig zijn.
Wat moet je dan zeggen? het waren wel blanke Nederlanders?
Mensen in Nederland hebben altijd het gevoel -lijkt wel- alsof ze allochtonen met fluwelen handschoentjes aan moeten pakken.
Is niet nodig hoor meis!
Zo, nu weer on-topic.