En...niemand verzopen gisteren? Jongens wat een dag was dat zeg, gelukkig vandaag droog, maar nog steeds erg koud. Morgen en de dag erna zou het zonnetje volop gaan schijnen volgens het weer bericht van gisteren. Eerst zien dan geloven! HIHI een smiley ALS zonnetje?? Wie ontwerp hem??
Vandaag officieel lente? Is wel snel gegaan. Gister regende het niet bij ons. Vandaag is het gewoon een beetje mistig,nu niet meer. En niet heel warm,maar ook niet heel koud.
Weet je,die rotwind maakt het zo koud! Dat die nu maar eens oprot dan is het een stuk warmer. Vandaag exact 2min. de zon gezien,verder heel de dag grijs en grauw. Hopen dat hij zich morgen wél laat zien. Ik hoorde dat het zuiden wel zon heeft gehad?
Akecheta
Geplaatst: 01-03-11 22:18
Gooya schreef:
Zal paardje ook wel lekker frisjes zijn
Ik had een voorspellende blik . Ben serieus aan de race gegaan met paard. En ik kan jullie vertellen: het is helemaal niet meer koud buiten
Hoop dat t nu echt lente wordt, met 15 graden, zonnetje... en op naar t weide-seizoen!
dwaallicht
Geplaatst: 02-03-11 12:59
Hier in Zeist een blauwe lucht en lekker zonnetje! t zal wel koud zijn want de katten zijn helemaal statisch maar ach... ik word spontaan vrolijk als ik naar buiten kijk