Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nemurin schreef:Onassa, eigenlijk moet ik daar best wel om lachen...Hoe je het beschrijft... ik hoop alleen wel dat ze niks hebben! Heb je ze nu lekker warm binnen?
Ik werd niet blij van de hele rare droom die ik had waarin ik echt 80x gedacht heb dat ik wakker was maar elke keer was dat weer een nachtmerrie.
En dat ik dus als resultaat pas om 3 uur wakker werd.
Nemurin schreef:Onassa, eigenlijk moet ik daar best wel om lachen...Hoe je het beschrijft... ik hoop alleen wel dat ze niks hebben! Heb je ze nu lekker warm binnen?
Ik werd niet blij van de hele rare droom die ik had waarin ik echt 80x gedacht heb dat ik wakker was maar elke keer was dat weer een nachtmerrie.
En dat ik dus als resultaat pas om 3 uur wakker werd.
shadowflower schreef:Dat ik vandaag door de gladheid keihard op mn heup terecht ben gekomen tijdens het fietsen en ik nu pijn heb bij elke beweging.
Nemurin schreef:shadowflower schreef:Dat ik vandaag door de gladheid keihard op mn heup terecht ben gekomen tijdens het fietsen en ik nu pijn heb bij elke beweging.
Troost je, mijn tante heeft van de week daardoor haar enkel gebroken en nu zit er een pin in en mag ze hem 6 weken niet eens belasten - ze krijgt dus pas over 6 weken loopgips.