maar even een vraagje: hebben de mensen die daar binnen komen als klanten wel een idee hoe asociaal de klanten kunnen doen? Misschien is dat wel iets om over na te denken.

De bedrijfleiders zijn echt geen slavendrijvers hoor...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miss_kell schreef:maar even een vraagje: hebben de mensen die daar binnen komen als klanten wel een idee hoe asociaal de klanten kunnen doen?
Miss_kell schreef:passen lekker in de paskamers...
Douraque schreef:Als ik kom is het er erg rustig, ik ga meestal wanneer de gewone winkels gaan sluiten. Heerlijk rustig, twee minuten wachten voor de paskamers en geen rij bij de kassa ideaal. Ook ideaal dat ze tot 19:00 geopend zijn
Miss_kell schreef:Voel je niet persoonlijk aangesprokenbedoelde er meer mee van bekijk het eens van de andere kant
geef je groot gelijk dat je niet aso kunt doen tegen een klant....maar probeer maar eens vriendelijk te blijven tegen een aso klant....Ik heb vaak genoeg een grote mond van een klant gekregen dat echt nergens op sloeg.
WildWings schreef:Dat envelopje is schattig, maar ik vind vooral de ketting met de strik wel erg leukOh ik ga me vast veel te erg uitleven morgen haha.