Primark deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:25

Ik vind het echt mooi hoe ik hier het geklaag zie over de medewerkers....en ja sommige dingen die ik zie kunnen inderdaad niet en daar worden ze op aangesproken.
maar even een vraagje: hebben de mensen die daar binnen komen als klanten wel een idee hoe asociaal de klanten kunnen doen? Misschien is dat wel iets om over na te denken. :+ Je wil niet weten hoeveel (voornamelijk vrouwen) ik al half naakt of zelfs naakt in de winkel heb zien staan...dat is echt geen porem...passen lekker in de paskamers... :j

De bedrijfleiders zijn echt geen slavendrijvers hoor...;) Er wordt gewoon gewerkt via de CAO en er is nog nooit een probleem gemaakt als iemand even naar de wc moet of even water wilt drinken...het is natuurlijk een anders verhaal als diegene dan opeens 15 min weg blijft.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:41

Miss_kell schreef:
maar even een vraagje: hebben de mensen die daar binnen komen als klanten wel een idee hoe asociaal de klanten kunnen doen?

Ja, daar kan ik toch niks aan doen?
Betekent toch niet dat medewerkers daardoor maar asociaal naar andere klanten mogen doen? Snap best dat het vervelend is als klanten ook asociaal zijn. Maar er zijn ook genoeg mensen die wel normaal doen en die krijgen dan rare blikken naar zich. Het blijven klanten en daar hoor je als verkoper gewoon beleefd tegen te doen vind ik persoonlijk hoor. Wij betalen tenslotte wel hun salaris. :D

Miss_kell

Re: Primark deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:56

Voel je niet persoonlijk aangesproken ;) bedoelde er meer mee van bekijk het eens van de andere kant ;)

geef je groot gelijk dat je niet aso kunt doen tegen een klant....maar probeer maar eens vriendelijk te blijven tegen een aso klant....Ik heb vaak genoeg een grote mond van een klant gekregen dat echt nergens op sloeg.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:58

Heb persoonlijk ook nog nooit last gehad hoor van asociale verkoopsters. :D

Ik vind het logisch dat je niet alles van een klant pikt. Als zij asociaal doen vind ik dat je best ook wat onaardiger terug mag doen. Geef ik je absoluut gelijk in hahahah :))

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 16:26

Miss_kell schreef:
passen lekker in de paskamers... :j

Dat doe ik dus ook niet, puur om het feit dat je dan serieus een uur in de rij staat, terwijl als je het even snel in de winkel doet, je met 5 minuten klaar bent. Ik ga ook niet naakt in die winkel staan haha, ik zorg dat ik een legging, rokje en tanktop aanhebt, dan kun je alle kanten uit :P
Er zijn heel veel pashokjes bij de Primark, maar toch staan er altijd mega rijen.. Niet zo handig

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 16:38

miss_kell: ik snap heel goed dat het zwaar werk is ( heb ik ookal gezegd.. ) en ik verwacht ook niet geholpen te worden, of om kledingadvies. Maar als ik gewoon netjes een half uur in de rij sta, en zo behandeld word.. nee dat vind ik echt niet ok. Ookal zijn er velen die zich als asociale klanten gedragen, daarom hoeven ze niet alle klanten zo te behandelen.

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 17:00

Ik snap ook wel dat je het als medewerker soms even zat bent. Alleen had ik een tijdje terug ook wat.
Ik stond met een aantal dingen in mn handen die ik terug wilde gaan hangen, maar ik wilde alleen nog even bij de panty's kijken, dus ik zeg nog tegen mn ma ' ik leg dit even hier neer, kan ik wat makkelijker russen die rekken kijken'.
Krijg ik ineens zo n bijdehante opmerking van een medewerkster: Ja, dat gaan we wel even opruimen he! Dus ik netjes uitgelegd dat ik van plan was om het weer mee te nemen, nadat ik bij de panty kon die ik zocht. Hoor ik haar daarna tegen een andere medewerker er iets over zeggen, op niet zo n heel vriendelijke toon. Dat vond ik ook echt niet kunnen.
Ik snap dat ze vast vaker klanten hebben die zomaar iets neergooien en dat er dan iets van gezegd wordt, maar doe dat dan op een andere manier en nadat ik uitgelegd heb dat ik het weer meeneem vind ik niet dat het erg netjes is om mij op die manier te behandelen door tegenover een andere collega te doen alsof ik iets asociaals doe. Ik voel me bijna ongemakkelijk worden, doordat er over mij gepraat wordt alsof ik iets verkeerd gedaan heb, terwijl ik dat helemaal niet deed.
Maarja, die had vast haar dag niet, denk ik dan maar :P

Maar dit kan in elke winkel gebeuren, verder heb ik er nooit zo last van in de Primark. Vind het ook nooit zo erg om in de rij te wachten enzo, omdat ik er bij die winkel op berekend ben. Het kassasysteem vind ik ook super.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 17:22

Als ik kom is het er erg rustig, ik ga meestal wanneer de gewone winkels gaan sluiten. Heerlijk rustig, twee minuten wachten voor de paskamers en geen rij bij de kassa ideaal. Ook ideaal dat ze tot 19:00 geopend zijn

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 18:04

Douraque schreef:
Als ik kom is het er erg rustig, ik ga meestal wanneer de gewone winkels gaan sluiten. Heerlijk rustig, twee minuten wachten voor de paskamers en geen rij bij de kassa ideaal. Ook ideaal dat ze tot 19:00 geopend zijn

ssssst anders is alsnog heel bokt er rond die tijd :P (als ik ga ga ik ook altijd laat :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 18:13

Nou ik ben (in Hoofddorp) op vrijdagavond geweest en dat was zo onwijs lekker rustig :) Heb gewoon op m'n gemakje rond kunnen kijken, stond geen rij bij de pashokjes, ik werd vriendelijk geholpen en stond binnen 2 minuten weer buiten. Toen ik iets niet wou werd dat gewoon van me aangepakt :+

En wat betreft het vies aankijken - ik denk dat het ook een heus verschil uitmaakt hoe je tegen die mensen doet. Ik werk zelf ook in een winkel waar mensen veel vragen (niet zo groot weliswaar) en als een klant naar mij toe komt, mij gewoon op een normale manier aanspreekt en een beetje normaal doet over het algemeen, ben ik zo vriendelijk mogelijk tegen die klant. Een klant die míj vuil aan kijkt me commandeert en vervolgens heel erg uit de hoogte gaat doen zal ik wel helpen, maar je hoeft geen vriendelijke blikken en lachjes van me te verwachten hoor... (Ik zou nooit onvriendelijk zijn maar er zit wel een verschil in).

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 19:01

ik had nog foto's van vorige week:

Allemaal 3 euro per stuk
Afbeelding

Afbeelding

Meestal ben ik niet zo van het goud maar deze was te leuk om te laten hangen :P Kaartje pas in de enveloppe die dus echt open kan :D

Afbeelding
Afbeelding

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 19:15

@ pinuts: Daar heb je idd gelijk in, het slaat nergens op als je aso behandelt wordt terwijl je niets verkeerd doet.

@ Tanya: Ik begrijp dat het vervelend is om een uur in de rij te staan (zelf pas ik nooit iets bij de primark haha ik ken m'n maat) alleen zal je wel snel de vraag krijgen of je toch naar de paskamers wilt gaan, het risico als je het niet doet en je hebt een medewerker die je in de gaten houd is dat ze de beveiliging erbij halen. Ik vind het meestal niet zo erg als mensen even een vest ofzo passen...alleen dat het dan niet terug gelegd wordt vind ik wel vervelend...(en dan wordt er geklaagd over de rotzooi hahaha) Maar je moest eens weten hoeveel mensen niet met een legging e.d. passen...echt geen gezicht! haha

Het was vandaag wel weer lekker rustig...(moest wat terug brengen...dat is het risico van niet passen haha)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 19:15

Wat een leuke ketting die met dat envelopje !

Ik ben vandaag in Hoofddorp geweest.
Kon het op het begin niet zo vinden maar ben gewoon maar een bus ingestapt en gevraagd welke het dichts bij het centrum kwam. nou toch de goeie bus..

Kon het in de stad ook super makkelijk vinden
je kon overal goed bij alles lag netjes,

Winkelperconeel vond ik wel aardig, op eentje na die was een beetje sachereinig..

dacht dat ik vandaag niet zo veel had utigegeven maar toch weer 81.00 kwijt..

Dus volgende keer als ik naar de Primark ga, ben i kweer in hoofddorp te vinden

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 20:22

Miss_kell schreef:
Voel je niet persoonlijk aangesproken ;) bedoelde er meer mee van bekijk het eens van de andere kant ;)

geef je groot gelijk dat je niet aso kunt doen tegen een klant....maar probeer maar eens vriendelijk te blijven tegen een aso klant....Ik heb vaak genoeg een grote mond van een klant gekregen dat echt nergens op sloeg.

Tja, dat hoort erbij denk ik. Ik werk zelf ook in een winkel en het is niet persoonlijk bedoelt dus gewoon ene oor in en ander weer uit. Meestal lopen ze te zeiken over dingen waar jij toch niks aan kunt doen.

Binnenkort ook maar weer eens heen!! :D

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 20:43

Oeh, die ketting is echt leuk! :j

Ben nog steeds niet in de gelegenheid geweest naar de primark te gaan .. Maar goed, het is ook wel even een paar uur treinen van de ene kant naar de andere kant van het land. En dan moet ik het ook maar net treffen dat er een leuke collectie hangt.. Ondertussen geniet ik nog even van jullie aankopen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 20:54

Dat envelopje is schattig, maar ik vind vooral de ketting met de strik wel erg leuk :) Oh ik ga me vast veel te erg uitleven morgen haha.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:00

Ja je stopt wat dingen in je tas en dan denk je oooh , dat zal best meevallen maar bij de kassa is het dan iets van ehm.. oeps :=

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:36

WildWings schreef:
Dat envelopje is schattig, maar ik vind vooral de ketting met de strik wel erg leuk :) Oh ik ga me vast veel te erg uitleven morgen haha.

ja die vind ik ook echt super, die hadden ze trouwens in goud en zilver, vind het wel jammer dat ze heel vaak dingen die ik leuk vind dan alleen in goud hebben.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:47

baal nu wel echt dat ik niet goed bij de kettingen heb gekeken :P

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:35

Ik vind de medewerkers in hoofddorp wel aardig hoor :) Soms gaan ze ook gewoon een praatje met je maken :P

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 23:40

wat ik wel Rot vond is dat ik alle kleding 3 x heb uitgezocht wat ik wou passen etc xD ..
En dat de rest van je spullen word weggezet is wel fijn.

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 00:35

@ renee__ in hoofddorp zijn ze nog niet zo lang open....die irritaties komen daar nog wel whahahahaha (just kidding!!)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:12

Wil iemand die ketting met dat envelopje meenemen voor me ?

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:06

Even een vraagje, weet iemand misschien waar je gemakkelijk in Rotterdam in een parkeergarage kan parkeren? Een adres misschien? Dan kan ik die invoeren in de Tom-Tom :Y)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:08

Hmmmm.. een adres weet ik zo niet, ik weet wel dat bij dat winkelcentrum een parkeergarage is.. z'n ronde :+ lekker vaag uitgelegd heb je wss niet zo veel aan :=