Kaka schreef:_Jessie schreef:Dat ben ik wel met je eens.
Wij hebben er hier ook 3 met luidsprekers
Hihi, grappig. Ik woon tussen 4 kerken in die alle 4 elk kwartier kort en elk uur langer luiden en op zondagochtend langdurig flinke 'herrie' maken. De enige moskee in de buurt roept ook op tot gebed, maar doet dat redelijk subtiel. Overigens hoor ik ze alle 5 niet meer en moeten bezoekers me er echt op wijzen dat de godshuizen prominent aanwezig zijn in ons stadje.
Die kerk staat ook naast mijn huis

Maar bij ons gaat die alleen op zondag wat langer door en iedere dag om het uur.
De moskee's bij ons zenden ook hun gebed? uit wat best wel vervelend is.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik geen hart echte racist ben en niet een hekel aan heb aan mensen omdat ze
een ander kleurtje hebben. Heeft mijn buurman ook en die is echt rete gezellig

Wij hebben hier ook Polen die zich kunnen gedragen (lees bloempotten naar benenden gooien vanaf het balkon op de stoep)
Maar ik fietste gister naar huis en toen stond er (ja vooroordelen) een getinte jonge rond mijn leeftijd (20) te scheeuwen...
K**nk*r Nederlanders! K*t volk! Ik maak jullie dood! bla bla nog meer dingen die ik niet wil horen.
Nou sorry maar dit gaat me echt heel erg ver. (en dat op de rotonde voor het politiebureau gaan staan schreeuwen)