Heino schreef:christel1857 schreef:Dat mag je best vinden![]()
Ik vind jou in meerdere topics nogal overkomen als een soort politieagent die andere mensen beoordeelt over hun discussie kwaliteiten. Misschien kun je daar ook aan werken?
EDIT: Ben helemaal niet uit op mijn gelijk, waarom zeg je zoiets?
Wat heeft mijn postgedrag nu weer te maken met dat ik jou aanspreek op je postgedrag in dit topic?
PB me maar met wat ik zou moeten verbeteren, sta er namelijk voor open, maar niet in dit topic...
Ik krijg de indruk dat je wilt bewijzen dat God niet bestaat, omdat je al meerdere malen gevraagd hebt om bewijs dat God wél bestaat. En dan komen mensen met hun bewijs, is het weer niet goed
Zooist, zal morgen voor je zoeken, duik zo mijn bed in.
Je hebt gelijk, zal als ik een keer een voorbeeld heb nog wel een pb sturen dan. Is idd veel netter.
Nu ff ontopic: Ik weet niet over welk bewijs dat god bestaat jij het hebt? Maar zover ik weet, en dat moet iedereen toch wel met me eens zijn, is er nog geen sluitend bewijs dat er een god bestaat. Daarom heet het ook nog steeds GELOVEN, en dat is iets wat je doet, of niet doet. Wat ik interessant vind is dat de hedendaagse gelovigen veel positiever in het leven staan dan ik in eerste instantie had gedacht, dus wat dat betreft thumbs up voor de gelovigen. Ik verdien eerder een aai over mijn bol vanwege mijn oprechte verandering van houding tov gelovigen in dit topic, ipv een tik op mijn vingers. Ik daag je bij deze uit om 1 bericht van mij te zoeken in de laatste 20 pagina's waarin jouw standpunt wordt bevestigd.
Desalnietemin ben ik door dit topic ook wel sterker gaan GELOVEN, dat er geen god bestaat. Maar dat is mijn persoonlijke afweging tov van wat ik meer aannemelijk vind. Mag een ongelovige dan geen interesse hebben in religie? Ik vind van wel! Ik heb ook interesse in boeddhisme, islam, etc. Wie ben jij om tegen mij te gaan zeggen dat ik me niet mag mengen in een discussie over geloof omdat ik zelf (op dit moment als 21 jarige die nog een heel leven voor de boeg heeft

@ zooist: Wat betreft de vraag over de 3 eenheid: Dat is eerder in dit topic naar boven gekomen maar daar kon niemand echt een heel duidelijk antwoord op geven. het is namelijk nogal ingewikkeld hoe het door de bijbel wordt uitgelegd (dat weet ik dan aan de hand van jullie bijbelqoutes, kheb het boek nooit zelf helemaal doorgelezen ga ik ooit wel een keer doen)
Wat mij betreft nog wel een vraagteken dus.