Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandieetjee schreef:@ XFiemoX; ik hoop dat je gelijk hebt dat CBR een stuk makkelijker zijn als thuis..
XFiemoX schreef:Hierbij zal ik mijn verhaal eens vertellen van mijn theorie examen (misschien dat het sommigen wat gerust gesteld word)![]()
Vorig jaar april had ik mijn theorie examen (in Alkmaar) zelf kom ik uit Hoorn! S´morgens om kwart over 10 moest ik al aanwezig zijn ivm een kwartier van tevoren (10.30 begon het examen), maar dit liep voor mij heel anders dan ik gewild had. Want ondanks dat ik ruim op tijd was op het station voor de juiste trein naar Alkmaar reed verdomme die hele trein niet die ik ook echt daadwerkelijk moest hebben om toen ook echt op tijd aanwezig te kunnen zijn. Ik helemaal in de stress en over de rooie maar goed ik nam toen maar gewoon de trein later en echt ik kwam precies om 10.30 aan op station Alkmaar ik dus keihard lopen naar uitgang van dat station en was toen maar in een taxi gesprongen die me bij het CBR afgezet had. Okee ik dacht nou ga gewoon naar binnen en mijn verhaal netjes uitgelegd en bladebla, zei die man achter de balie aan me van geef me maar snel je spullen enz en dan wijs ik je naar je plek binnen in de zaal (pfieuw ze waren op dat moment nog net bezig met paar oefen vragen) en mocht ik alsnog aansluiten om mee te doen.
Ondanks al die stress-heid en over de rooie vielen de vragen mij ontzettend mee op het examen vond ze overduidelijk ´´iets´´ te te makkelijk, en ook al was ik enorm gestressed en sliep ik de dagen ervoor al enorm slecht enz ... Slaagde ik gewoon METEEN!!
Kop op mensen het gaat jullie allemaal ook helemaal lukken zet hem op !!![]()
Heb zojuist net ritje alleen gereden vond het wel enorm spannend en net wat ik dacht 1x bij stoplicht sloeg ie af (moet echt nog enorm wennen aan en een benzine auto en onze eigen auto natuurlijk). Maar het viel me reuze mee
Mandieetjee schreef:@ XFiemoX; ik hoop dat je gelijk hebt dat CBR een stuk makkelijker zijn als thuis..
Moreill schreef:Ik heb net ook een stukje gereden in de benzine Alfa Romeo van m'n vriend, (wat een k*tbak) maar is inderdaad erg anders, je kan 'm bijna niet stationair laten lopen, dan valt ie al bijna uit, je moet wel gelijk wat gas bij geven id..
MissRoxyy schreef:Zie dit topic net pas.
Heb 31maart mijn theorie en ben echt zenuwachtig
Ik kan die stomme cijfers niet onthouden, hoelang iets mag zijn, hoe breed blabla
Krijg je die vragen in het examen?
MissRoxyy schreef:Ja oke, mijn scooter vond ik ook meevallen en die had ik makkelijk gehaald. Had er maar 2 fout maar ik vind dit toch wel moeilijker als de scooter
Die gevarenherkenning is ook zo vreemd... Als ik denk remmen, zegt dat programma, neuh gas los is genoeg. Denk ik ow hier kan je wel gas los, zeggen hun NEEE REMMEN!
Dan denk ik ja, he verdorie
PrimaDonna_ schreef:Die vond ik ook stom hoor, had 5 fout voor het hele examen maar begreep niet helemaal waarvoor, dus denk voor die gevaarherkening.
Maar ach, heb hem
wemkelover schreef:IK BEN GESLAAGD !!!
En god wat was ik zenuwachtig, brrr, liep het hele examen door te trillen en te zweten en ik vond dat gevaarherkenning wel zo moeilijk. Ik dacht nou daar ga ik, uitslag moesten we om ste beurten komen en dan deur uit. Ik mocht komen, wou helemaal niet hahah zij me gevoel. En toen was in een keer gefeliciteerd ... Ik huh?
Liep na het examen nog na te trillen, niet normaal. zo zenuwachtig was ik.