Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ShannonJuul schreef:Ik had van de week een klant die al behoorlijk pissed off was toen ze bij mij aan de kassa kwam. Ze wou een krat bier afrekenen die wij normaal niet in het assortiment hadden. Aangezien dit mijn eerste dag was sinds de nieuwe aanbiedingen wist ik niet of deze in de aanbieding was. Mijn collega ook niet dus ik dacht: ik scan alle flesjes en zet de emballage van het krat erbij op. Dit was ik vergetenmijn fout. Mevrouw moest 8,65 afrekenen. Ze kwam direct terug: Ja dit kan niet he? Ze zijn in de aanbieding dus doe maar even opnieuw! Nou waren ze dus voor 7,50 dus ik had dit gescand + de 3,90 aan statiegeld. Ze moest dus nog 35 cent extra betalen. Ik zeg tegen haar: dan moet u nog 35 cent erbij betalen. Nou of ik helemaal van de pot gerukt was. KUN JIJ WEL REKENEN? HET IS IN DE AANBIEDING DUS IK MOET MINDER BETALEN HOOOOO.. de hele winkel kon meeluisteren en ik voelde me al behoorlijk voor banketstaaf gezet. JA REKEN DAT ES EVEN UIT DAN? 8,65 - 7,50? DAT KUN JE NIET HE? Echt ik kon wel janken
ik kreeg dat mens ook niet aan het verstand dat ik die statiegeld net door een fout van mij was vergeten maar ik het er nu wel bij op had gezet. Pas na 10 minuten begreep ze het. Ik wou eigenlijk zeggen: Wie kan hier nu niet rekenen? Ze smeet de 35 cent op de kassa en liep weg. Een excuses vond ik toch wel gepast op dat moment...
xxsamm_x schreef:Ik wist niet dat er zo'n topic bestond, wat leuk
Heb al geregeld wat meegemaakt in de bouwmarkt waar ik werk, maar het meest merkwaardigste was het volgende:
1x in de 6 á 7 weken hebben we een kortingsactie met stickers van 20%, 15% en 10% korting. Er was een mevrouw aan mijn kassa geweest die alle stickers al had gebruikt. Een paar minuten later kwam zij weer aan mijn kassa en eiste zij dat ik haar weer die korting gaf als wat ik daarvoor ook had gedaan. Ik vroeg haar om de kortingsstickers, want deze had ik zelf niet aan m'n kassa en die mevrouw had ze zelf ook niet meer. Ik heb de mevrouw vriendelijk gevraagd of zij misschien bij de klantenservice om een stickervelletje wilde lopen, zodat zij toch nog de korting kreeg. Ze weigerde en op het moment dat ik er zelf om wilde lopen kreeg ik te horen dat ik het douchegordijn dat zij wilde aankopen gewoon in m'n reet kon steken
Toen verloor ik m'n geduld en zei ik tegen haar dat het moeilijk zou gaan passen en dat ik de moeite niet wilde nemen om het te proberen...
Serieus je maakt wat mee en de klanten vinden alles vanzelfsprekend en ze hebben steeds minder respect voor je
Mariettjj schreef:xxsamm_x schreef:Ik wist niet dat er zo'n topic bestond, wat leuk
Heb al geregeld wat meegemaakt in de bouwmarkt waar ik werk, maar het meest merkwaardigste was het volgende:
1x in de 6 á 7 weken hebben we een kortingsactie met stickers van 20%, 15% en 10% korting. Er was een mevrouw aan mijn kassa geweest die alle stickers al had gebruikt. Een paar minuten later kwam zij weer aan mijn kassa en eiste zij dat ik haar weer die korting gaf als wat ik daarvoor ook had gedaan. Ik vroeg haar om de kortingsstickers, want deze had ik zelf niet aan m'n kassa en die mevrouw had ze zelf ook niet meer. Ik heb de mevrouw vriendelijk gevraagd of zij misschien bij de klantenservice om een stickervelletje wilde lopen, zodat zij toch nog de korting kreeg. Ze weigerde en op het moment dat ik er zelf om wilde lopen kreeg ik te horen dat ik het douchegordijn dat zij wilde aankopen gewoon in m'n reet kon steken
Toen verloor ik m'n geduld en zei ik tegen haar dat het moeilijk zou gaan passen en dat ik de moeite niet wilde nemen om het te proberen...
Serieus je maakt wat mee en de klanten vinden alles vanzelfsprekend en ze hebben steeds minder respect voor je
Hier moest ik echt even heel hard om lachen hoor!![]()
Maar wat kunnen mensen raar reageren zeg....
Horsii_mine schreef:Haha een tijdje terug stond ik in een shortje (met een panty er onder uiteraard) vakken te vullen. Loopt er een man naar mij toe: Zo! Jij hebt een leuk broekje aan! Waarna hij weer weg liep.. En ik stond daar echt van he?!
En nee dat broekje was niet zo kort als die in mijn profiel
In zo'n kort broekje skate ik alleen
Everytime schreef:Of met wisselgeld.. gast gaf geld bij maar ik kon het niet mee rin de kassa intoetsen omdat ik al op betaald had gedrukt, dus ik zat de denken hoeveel ik terug moest geven, maar het duurde een beetje lang. Dus die klant zo: ik krijg zoveel en zoveel terug. Ik zo: oke haha
![]()
. Hij: gelukkig kan ik rekenen he
.
Horsii_mine schreef:Haha een tijdje terug stond ik in een shortje (met een panty er onder uiteraard) vakken te vullen. Loopt er een man naar mij toe: Zo! Jij hebt een leuk broekje aan! Waarna hij weer weg liep.. En ik stond daar echt van he?!
En nee dat broekje was niet zo kort als die in mijn profiel
In zo'n kort broekje skate ik alleen
Vjestagirl schreef:Man had doosje open gemaakt, maar wilde ze niet kopen.
Kruidvat medewerkster boos.
Man mopperen.
Medewerkster mopperen.
Man oplossing: ik koop ze en dan breng ik ze terug.
Medewerkster vond dat geen oplossing
Man boos.