Het regent [miezert] hier,en het is totaal niet koud. Was echt lekker vanmiddag op de wei,alleen jammer dat er geen zon bij was.Maar het zal wel effe duren voordat hier alle sneeuw weg is. Ermelo.
Ik zou 'm bijna in mijn msn plakken En als bureaubladachtergrond
Maar goed, hopelijk blijft het zo doordooien... Eindelijk, eindelijk, eindelijk
Aukelizzy
Geplaatst: 16-01-10 11:08
Het dooit hier wel maar niet echt hard. Er ligt hier overal gewoon een dikke laag ijs en daarop staan plasjes met water. Het is hier ook bewolkt en 1 graden.
Melia
Geplaatst: 16-01-10 11:25
Yes.... eindelijk dooien (hopelijk ). Die kou is niet zo erg maar die sneeuw mag wel een keertje weg . Het dooit hier trouwens ook, gisteravond vooral.
Wat een opluchting zeg, de parkeerplaats is helemaal schoongesmolten
dravergekkie
Geplaatst: 16-01-10 12:41
Aukelizzy schreef:
Het dooit hier wel maar niet echt hard. Er ligt hier overal gewoon een dikke laag ijs en daarop staan plasjes met water. Het is hier ook bewolkt en 1 graden.
Daar hebben wij rondom stal dus indd ook last van
Dus laat maar nog meer gaan dooien , lekker alles weg
Als ik de KNMI bekijk, gaat het allemaal wel meevallen. En zo niet, dan hoop ik dat er nu wel eens goed gestrooid kan worden, gezien het hier met vorst op het parkeerterrein ronduit gevaarlijk is.
_Cassandra_
Geplaatst: 16-01-10 13:15
@ iefke , wat een heerlijk plaatje om te zien Zou dus kunnen betekenen dat ik vanaf maandag eindelijk na 6 weken weer wat met de paarden kan gaan doen
Hier is het op het moment een beetje grauwig, maar het dooit wel lekker door. In de tuin is nu bijna alle sneeuw weg
Waarom zie je in groningen al grassprieten en hier nog niet??? Ligt nog steeds best veel helaas. Maar wie weet, als ik het plaatje zie dan duurt het vast niet lang meer!!!
Aukelizzy
Geplaatst: 16-01-10 13:21
irissahorse schreef:
Volgende week komt het weer terug
NEEEEEEE
Hier nog steeds hele lichte dooi. Het is hier ook maar 1 graden dus het gaat niet zo hard. Zag op de buienradar wel regen aankomen dus hopelijk regent het warm water en is het dan wel snel weg.
Erna_
Geplaatst: 16-01-10 13:21
Hier is nauwelijks sneeuw meer te zien, bijna alles is weggedooid. Helaas zijn de buitenbakken bij ons nog knoerthard, da's wel jammer.
Er staat vandaag wel een koude rotwind ...
justahorse
Geplaatst: 16-01-10 13:22
Hier is bijna alles weggedooid. Er liggen hiervoor alleen nog 2 grote bergen sneeuw/ijs.
Cyntje
Geplaatst: 16-01-10 13:52
Unwritten schreef:
JA IK DURF WEER MET DE AUTO OP STAP
Wat een opluchting zeg, de parkeerplaats is helemaal schoongesmolten
Ik ook, heb gisteren voor het eerst sind een maand gereden Ok, tussendoor was de auto ook geregeld kapot maar ben blij dat die pokkesneeuw eindelijk weg is
Hier is gisterenmiddag eindelijk de waterleiding ontdooid. Yeahhhhhhhhhh geen gesleep met emmers water voor even. Naar buiten ging ze toch elke dag dus dat verandert niet. Bijna is hier geen sneeuw te zien. Het is 4 graden.