Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ja ik ben ook wel benieuwd naar de rest van de stad, maar mooi niet dat ik er nog uit gaWil wel heel graag naar stal de paarden extra voeren, maar dat is gewoon gevaarlijk, dat doe ik niet.
De AH bij de Eikenlaan, die is voor mij dichterbij dan Paddepoel. Dat is toch nog een kleine tien minuten fietsen (in normale omstandigheden), Eikenlaan is een paar honderd meter![]()
Mijn arme huisgenootje is helemaal voor niets door de sneeuw gefietst, die kwam op school en toen werd er verteld dat alles kwam te vervallen. Die baalt
Chrissie_ schreef:Ja, heb er 3 kwartier over gedaan en me hele uggs zijn zeiknat.
Heb ook veel vallende fietsers en mensen die autos vooruit duwen gezien.
Blijf nu ook op school tot dat het op is gehouden met sneeuwen, of dat de bussen weer rijden.
Maar die kans is klein dus ik zit hier nog wel even
Plien91 schreef:Berdien schreef:IK BEN VRIJ!
Kreeg net een mailtje van een senior dat in verband met de winterse weeromstandigheden we niet verwacht worden vanavond.
Whoehoe!
Ben net even boodschappen gaan doen, en dat was al een heel avontuur. De sneeuw ligt echt hóóg![]()
De AH was ook redelijk uitgestorven, het winkelcentrumpje onder gesneeuwd en de wegen.. echt niet normaal meer
Kreeg ook een mail van de Hanze, dat alle lessen+tentamens zijn afgelast. Ben wel benieuwd hoe het er in de binnenstad uitziet eigenlijk.
Somebitch schreef:Ik heb ook weleens in de sneeuw gereden met mijn scooter, wellicht 5 km per uur en dan nog een wegschuivende achterband. Maar dat heb ik toen ook gered. Neemt niet weg dat het niet gevaarlijk is, maar lopen met dat ding vond ik toen ook niets.. Auto vind ik net zo gevaarlijk. Mijn banden schuiven echt weg.