Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nagini schreef:take_one schreef:Hebben jullie ook wel eens dat jullie de koppeling vergeten los te laten?
Ik ben echt een ramp met rotondes en bochten, vooral als ik eerst moest stilstaan haha pff!
Heb ik ook wel 'ns. Dan ga ik de bocht door met de koppeling nog in. En ik rijd rotondes af en toe met te weinig rust/te krap.
En heel af en toetrap ik de koppeling in en dan ga ik remmen, en dan gaat de auto gek doen en dan laat ik de koppeling los en dan ga je dus alle kanten uit. 'Oepsie!' en dan zeg ik daarna altijd maar Sorry auto
![]()
Mijn rijinstructeur moet daarna dan wel altijd lachenGelukkig heb ik echt 'n relaxte.
magic_lover schreef:Nagini schreef:Hihihi
Ik denk dat elk systeem wel + en - punten heeft.
Aangezien ik het ook niet kan goedkeuren dat iedere volwassene in belgië met x aantal jaar ervaring les mag geven, want overal rijden toch 'n stel maloten rond, ookal hebben ze al jááren het rijbewijs, en die mag dan les gaan geven?
moeten volgens mij minstens 8 jaar het rijbewijs hebben.
ik vind het opzich wel een goed systeem, als je zo al een beetje ervaring op kan doen onder begeleiding.
maargoed verdienen de rijscholen wel minder, dus die zullen wel niet zo blij zijn
take_one schreef:Ja 30 rijden is ook maar niks he.
Allemaal van die vervelende weggetjes waar je in moet kijken....
take_one schreef:Ja 30 rijden is ook maar niks he.
Allemaal van die vervelende weggetjes waar je in moet kijken....
Nagini schreef:Dus jullie moeten nu verplicht 6 lessen volgen?
En als je zakt zonder die lessen moet je extra betalen? Of ben ik nu blond bezig