Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mar_Gipsy schreef:trouwens, wel hele mooie deal!!
NieneWiep schreef:Dat is toch niet zo'n rare vraag? Die zijn in de meeste winkels gewoon te krijgen.. Waarom snap ik eigenlijk niet, mensen die 3 euro voor een zak bevroren water in klontjes betalen zijn gek.
X_mareitje_x schreef:ik heb 1 week bij de v&d gewerkt is, het was mijn 3e dag volgens mij, ik werkte op de dames mode afdeling. Komt er een vrouw naar me toe en zegt weet je waar dit jurkje hangt ik wil een grotere maat, dus ik vraag van welk merk, wijs aan waar spullen van dat merk hangen en zeg: verder weet ik het niet precies er is niet 1 plek er hangen overal veel zwarte jurkjes. Dus die vrouw loopt weg en zegt op een te arrogante mannier, oke jij weet het niet dus en draait haar hoofd zo weg. Dus een beetje apart;p
Mar_Gipsy schreef:Weet niet oftie er al tussen staat (heb niet alles gelezen) maar ik vroeg een klant een keer:
'kan ik u helpen?'
zegtie:
'Ik ben niet meer te helpen'
whaha
Amburtjoz schreef:Komen klanten binnen, luid pratent over dat het wel een 'hele grote' intertoys is.. Staat met koeienletters op de winkel Toys XL. Of alsnog vragen hebben welke winkel het is altijd dan denk ik ooooooooooooooooohh ...
Li_lee_yang schreef:X_mareitje_x schreef:ik heb 1 week bij de v&d gewerkt is, het was mijn 3e dag volgens mij, ik werkte op de dames mode afdeling. Komt er een vrouw naar me toe en zegt weet je waar dit jurkje hangt ik wil een grotere maat, dus ik vraag van welk merk, wijs aan waar spullen van dat merk hangen en zeg: verder weet ik het niet precies er is niet 1 plek er hangen overal veel zwarte jurkjes. Dus die vrouw loopt weg en zegt op een te arrogante mannier, oke jij weet het niet dus en draait haar hoofd zo weg. Dus een beetje apart;p
ik vind eigenlijk dat je gewoon met die mevrouw mee had moeten lopen om haar te helpen zoeken, of moeten zeggen dat je er pas net werkt. anders zou ik ook geirriteerd zijn
Niinatjuh schreef:Mar_Gipsy schreef:Weet niet oftie er al tussen staat (heb niet alles gelezen) maar ik vroeg een klant een keer:
'kan ik u helpen?'
zegtie:
'Ik ben niet meer te helpen'
whaha
K mocht één keer helpen bij de tap, het was beestachtig druk..
Dus vooruit maar, omdat ik al 4 dagen vrijwilliger was, en bla bla bla..
Ds ik sta aan de bar, ik vraag aan een meneer kan ik u helpen?
Krijg ik als reactie, als je even mee loopt naar de wc, is daar over te praten.. ¬¬'
IrisP92 schreef:Klant komt aan met een klein apart batterijtje
K: Verkoopt u ook deze batterijen?
V: *eerst eens kijken, nog nooit zo´n soort batterij gezien* Uuhm, nee die verkopen wij niet, sorry.
K: Ow, ach, tis ook niet voor mij hoor maar voor m´n vrouw.
Mij kon je opvegen!
Li_lee_yang schreef:X_mareitje_x schreef:ik heb 1 week bij de v&d gewerkt is, het was mijn 3e dag volgens mij, ik werkte op de dames mode afdeling. Komt er een vrouw naar me toe en zegt weet je waar dit jurkje hangt ik wil een grotere maat, dus ik vraag van welk merk, wijs aan waar spullen van dat merk hangen en zeg: verder weet ik het niet precies er is niet 1 plek er hangen overal veel zwarte jurkjes. Dus die vrouw loopt weg en zegt op een te arrogante mannier, oke jij weet het niet dus en draait haar hoofd zo weg. Dus een beetje apart;p
ik vind eigenlijk dat je gewoon met die mevrouw mee had moeten lopen om haar te helpen zoeken, of moeten zeggen dat je er pas net werkt. anders zou ik ook geirriteerd zijn
JSCAA schreef:nee is geen rare vraag , maar hij bedoelde bevroren ijsklontjes , en stond naast de diepvries![]()
aha idd , ze kunnen ze net zo goed zelf maken , voordat je thuis bent zijn ze toch al half gesmolten.NieneWiep schreef:Dat is toch niet zo'n rare vraag? Die zijn in de meeste winkels gewoon te krijgen.. Waarom snap ik eigenlijk niet, mensen die 3 euro voor een zak bevroren water in klontjes betalen zijn gek.
suuzepuus schreef:ik denk dat ik bij de 1e opmerking al was omgedraait. knapvan je dat je bent gebleven zeg!
arans schreef:Wat zouden jullie doen, als je het geld terug geeft, en de klant beweerd ineens, dat ze 20 euro inplaats van 10 heeft gegeven. Waardoor jij opeens ook begint te twijfelen of het nou 10 of 20 was??????