Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mar_Gipsy

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 18:31

trouwens, wel hele mooie deal!!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 18:35

Mar_Gipsy schreef:
trouwens, wel hele mooie deal!!

:j En ik heb geeneens aangedrongen op korting (had natuurlijk wel wat rondgekeken wat "normaal" was aan prijs).
Ik vroeg alleen of die prijs hun beste prijs was, en toen begon zij over "het enige wat ik voor u kan doen is 1ste klas vliegen en 250 korting" hahaha

X_mareitje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 18:42

ik heb 1 week bij de v&d gewerkt is, het was mijn 3e dag volgens mij, ik werkte op de dames mode afdeling. Komt er een vrouw naar me toe en zegt weet je waar dit jurkje hangt ik wil een grotere maat, dus ik vraag van welk merk, wijs aan waar spullen van dat merk hangen en zeg: verder weet ik het niet precies er is niet 1 plek er hangen overal veel zwarte jurkjes. Dus die vrouw loopt weg en zegt op een te arrogante mannier, oke jij weet het niet dus en draait haar hoofd zo weg. Dus een beetje apart;p

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 18:44

komt er een klant naar me toe,
mevrouw waar liggen de ijsklontjes :)*

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:17

Dat is toch niet zo'n rare vraag? Die zijn in de meeste winkels gewoon te krijgen.. Waarom snap ik eigenlijk niet, mensen die 3 euro voor een zak bevroren water in klontjes betalen zijn gek. :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:17

:+

ik was laatst in een schoenenwinkel met vriendinnen ( ik werk er niet)

wij druk bezig en opeens vangen we dit gesprek op :

meneer, kan ik u helpen? wat zoekt u?
ik zoek schoenen :)*

toen moesten we wel even lachen..het bleek een (erg) oud mannetje te zijn :)

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:25

nee is geen rare vraag , maar hij bedoelde bevroren ijsklontjes , en stond naast de diepvries :)*
aha idd , ze kunnen ze net zo goed zelf maken , voordat je thuis bent zijn ze toch al half gesmolten.

NieneWiep schreef:
Dat is toch niet zo'n rare vraag? Die zijn in de meeste winkels gewoon te krijgen.. Waarom snap ik eigenlijk niet, mensen die 3 euro voor een zak bevroren water in klontjes betalen zijn gek. :')

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:36

Kun je serieus ijsklontjes kopen? Hihi, dat wist ik niet.
Nog nooit zien liggen.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:38

haha ja bij de jumbo iig wel! kan en klaar in een zak _O-

asjemenou schreef:
Kun je serieus ijsklontjes kopen? Hihi, dat wist ik niet.
Nog nooit zien liggen.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:54

X_mareitje_x schreef:
ik heb 1 week bij de v&d gewerkt is, het was mijn 3e dag volgens mij, ik werkte op de dames mode afdeling. Komt er een vrouw naar me toe en zegt weet je waar dit jurkje hangt ik wil een grotere maat, dus ik vraag van welk merk, wijs aan waar spullen van dat merk hangen en zeg: verder weet ik het niet precies er is niet 1 plek er hangen overal veel zwarte jurkjes. Dus die vrouw loopt weg en zegt op een te arrogante mannier, oke jij weet het niet dus en draait haar hoofd zo weg. Dus een beetje apart;p

ik vind eigenlijk dat je gewoon met die mevrouw mee had moeten lopen om haar te helpen zoeken, of moeten zeggen dat je er pas net werkt. anders zou ik ook geirriteerd zijn

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 20:07

Mar_Gipsy schreef:
Weet niet oftie er al tussen staat (heb niet alles gelezen) maar ik vroeg een klant een keer:

'kan ik u helpen?'

zegtie:

'Ik ben niet meer te helpen'

whaha

K mocht één keer helpen bij de tap, het was beestachtig druk..
Dus vooruit maar, omdat ik al 4 dagen vrijwilliger was, en bla bla bla..
Ds ik sta aan de bar, ik vraag aan een meneer kan ik u helpen?
Krijg ik als reactie, als je even mee loopt naar de wc, is daar over te praten.. ¬¬'

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 20:08

Amburtjoz schreef:
Komen klanten binnen, luid pratent over dat het wel een 'hele grote' intertoys is.. Staat met koeienletters op de winkel Toys XL. Of alsnog vragen hebben welke winkel het is altijd dan denk ik ooooooooooooooooohh ...

Oh ja, heel herkenbaar. Mensen die denken dat ze bij de Intertoys zijn, terwijl het toch écht de Top1toys is. Of mensen die denken dat we ''Toys To Play'' heten ofzo.
Maar een filiaal van dezelfde eigenaar staat in een andere plaats, en heet geen Top1toys omdat er ook dingen als campingartikelen, huishoudartikelen, boeken, tijdschrijften, doe-het-zelfartikelen etc worden verkocht. Een afdeling daar is de Top1toys. Buiten hangt behalve de naam ook een bord met ''Top1toys''. En dan komen mensen binnen, eerst door de touristenafdeling, dan langs de kassa, en daaarna komt het speelgoed. Veel mensen snappen het dan niet meer. ''Huh, dit is toch de Top1toys?''

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 20:11

Komt een mevrouw met een paardenhalster aan, en vroeg of we die ook een maatje kleiner hadden..

Nee, die hebben we niet kleiner..

O, das jammer, zegt ze, ik heb er 1 thuis die niet helemaal spoort en dan kan ik hem in dat tuigje doen, dan kan ie niet meer weglopen... _O-

Ze zocht een tuigje voor haar zoontje.. zoontje bleek autistisch te zijn en iedere keer weg te lopen als ze ergens heen gaan...

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:03

Li_lee_yang schreef:
X_mareitje_x schreef:

ik vind eigenlijk dat je gewoon met die mevrouw mee had moeten lopen om haar te helpen zoeken, of moeten zeggen dat je er pas net werkt. anders zou ik ook geirriteerd zijn

Dat had ik laatst met iemand met skeelers "Zijn deze er ook een maat groter" "Nou als ze er niet bij staan niet" "Lekker service hier zeg" Uhm je had ze toch gevonden? Nee het helpt als we met zn 2en naar een maat gaan zoeken.. Je kunt toch ook zelf wel ff kijken! (Normaal loop ik wel even mee maar stond even alleen en had een lange rij)

Mar_Gipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:10

Niinatjuh schreef:
Mar_Gipsy schreef:
Weet niet oftie er al tussen staat (heb niet alles gelezen) maar ik vroeg een klant een keer:

'kan ik u helpen?'

zegtie:

'Ik ben niet meer te helpen'

whaha

K mocht één keer helpen bij de tap, het was beestachtig druk..
Dus vooruit maar, omdat ik al 4 dagen vrijwilliger was, en bla bla bla..
Ds ik sta aan de bar, ik vraag aan een meneer kan ik u helpen?
Krijg ik als reactie, als je even mee loopt naar de wc, is daar over te praten.. ¬¬'

_O- := die is erg.... haha

petsboem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:19

Ik stond sinasappelsap te persen, iemand zei daar iets over en baas antwoordde die klant: "Ja ja ze doet alles handmatig"
klant: " oh vandaar dat ze nog geen kinderen heeft" ...

"Goh je lijkt wel een Turk, ben jij Turks?" (ik ben blond met groene ogen en zo Nederlands als het maar kan :+ )

petsboem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:24

IrisP92 schreef:
Klant komt aan met een klein apart batterijtje

K: Verkoopt u ook deze batterijen?
V: *eerst eens kijken, nog nooit zo´n soort batterij gezien* Uuhm, nee die verkopen wij niet, sorry.
K: Ow, ach, tis ook niet voor mij hoor maar voor m´n vrouw.

Mij kon je opvegen!

What the hell is daar grappig aan? Rare humor..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:34

Ik heb weleens een vreemde, niet zo vriendelijke opmerking in een kledingszaak gekregen. >;)
Ik kwam binnen, was de enigste. Ik had 2 broeken mee want ik wilde graag 't zelfde omdat ze zo vreselijk lekker zaten! :j
Dus ik leg ze op de toonbank neer en vraag; heeft u deze nog?
'Oh, maatje TON! Nou, niet meer precies dezelfde maar wel wat erop lijkt' (Oké, ik ben niet slank maar volgens mij ook geen ton!)
(en zelf zag ze er ook niet bepaald SLANK uit)
Ik stond echt even met mijn mond vol tanden! :oo
Nougoed, ze had 2 broeken gevonden die ik wel mooi vond. Legt ze ze op de toonbank en ze noemt 't bedrag.

Ik; 'Mag ik ze niet eerst even passen?'
Zij; 'Oh, sorry ik dacht dat je ze misschien voor iemand moest halen!' (Ze kreeg natuurlijk een knalrooie kop omdat ze maatje ton had gezegd ~~}> )
Ik 'm gepast..
Ik; 'Mogen ze wat korter gemaakt worden?'
zij; 'Ja hoor, ik haal even de speldjes.' (Vervolgens liep ze naar de voorkant van de winkel, was ze er bijna en bedacht ze zich dat ze de speldjes gewoon bij zich had)

Zij de speldjes erin gestoken. Legt ze de broeken neer op de toonbank, ik reken af, stopt ze de broeken doodleuk in een tas.

Ik; 'Uhm? Moesten ze niet korter gemaakt worden? :roll: '
Zij; 'OHJA! Dom van me, ja heb nog geen koffie op bla bla'

Nougoed, mams de volgende dag de winkel gebeld dat ze dit echt niet vond kunnen etc. De andere medewerkster zei zelf ook dat die vrouw niet slank was.. Ach, je hebt ze erbij.. 8)7

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:45

ik denk dat ik bij de 1e opmerking al was omgedraait. knapvan je dat je bent gebleven zeg!

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:52

Li_lee_yang schreef:
X_mareitje_x schreef:

Zeker weten!! Hm.. misschien daarom dat je er maar 1 week hebt gewerkt. De klant is koning (met grenzen off course, but you know what i mean.. ),
als de klant iets zoekt, dat ga je zoeken!! zoeken zoeken zoeken. En als je het dan niet kan vinden, of je weet het niet te vinden, dan ga je naar een collega die er langer werkt, en dan ga je dat daar vragen!! Dat noemen ze nou service. Als iemand tegen mij zou zeggen 'verder weet ik het niet precies er is niet 1 plek er hangen overal veel zwarte jurkjes.', dan zou ik echt boos worden!! Ik vind niet dat je dat kunt maken. Als je het dan niet kan vinden, zeg dan ten minste tegen die mevrouw dat je er net werkt en dat je het daarom niet zo goed weet, dan heeft die mevrouw er misschien begrip voor.. .

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 07:55

Joh, hebben jullie alleen bevroren ijsklontjes :Y)

JSCAA schreef:
nee is geen rare vraag , maar hij bedoelde bevroren ijsklontjes , en stond naast de diepvries :)*
aha idd , ze kunnen ze net zo goed zelf maken , voordat je thuis bent zijn ze toch al half gesmolten.

NieneWiep schreef:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 08:47

suuzepuus schreef:
ik denk dat ik bij de 1e opmerking al was omgedraait. knapvan je dat je bent gebleven zeg!

Tsja, ik wist niet meer wat ik moest zeggen dus ik bleef maar staan!
Overigens heb ik daar de meeste kans van slagen qua broeken. Bij die andere winkels hebben ze alleen van die mega dunny skinny dingen.. Vreselijk! :+

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:36

Wat zouden jullie doen, als je het geld terug geeft, en de klant beweerd ineens, dat ze 20 euro inplaats van 10 heeft gegeven. Waardoor jij opeens ook begint te twijfelen of het nou 10 of 20 was??????

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:38

Ligt eraan. Eigenlijk hoort het zo dat het geld dwars op de kassalade legt (bij ons dan) en pas in de lade doet als je het wisselgeld gegeven hebt. Zo kan je makkelijker bewijzen dat het echt 10euro was wat je hebt gekregen. Plus het feit dat wij intoetsen wat we krijgen zodat het wisselgeld berekend word en er dus bijna geen fouten gemaakt kunnen worden.

Ik twijfel dus niet zo snel.

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:39

zorg ervoor dat je het geld nooit in de la legt eer je klaar bent met je klant.!!!!
Dan kun je altijd aantonen dat je goed zit
arans schreef:
Wat zouden jullie doen, als je het geld terug geeft, en de klant beweerd ineens, dat ze 20 euro inplaats van 10 heeft gegeven. Waardoor jij opeens ook begint te twijfelen of het nou 10 of 20 was??????