Pandora. Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 16:28

Weet er toevallig nog iemand waar je een bedel + armband voor 59€ kan kopen? Ik wil er nog snel eentje kopen, maar bij de siebel is de actie al afgelopen.. ;(

Edit; al gevonden :D

Carolien007

Re: Pandora. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 18:29

Ik heb net nog via die link die was geplaatst een armbandje van leer en een bedel besteld. Is voor ons een eindje rijden, maar bij mijn broer om de hoek :D. Ik ga morgen hier de juwelier namelijk niet meer halen denk ik.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:18

Ik speur nu gewoon ebay af. Heb al een leuke glasbedel gezien die hier niet te krijgen is (met hartjes) en inclusief verzendkosten vaak toch nog goedkoper als hier met de nieuwe prijzen.
Ik wacht trouwens nog steeds op mijn roze armband. Ding had een fabricagefout. Teruggestuurd naar de verkoper, daar aangekomen, netjes mijn gemaakte verzendkosten retour gekregen en toen kwam er niks meer. Paar keer gemaild, nee hij was al verstuurd. Kreeg ik woensdag de track en tracecode, bleek dat ding dus op de een of andere vage manier naar hun retour te zijn gegaan. Heel vreemd, maargoed hij is opnieuw opgestuurd dus weer afwachten.

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 12:24

deedee19 schreef:
Ik speur nu gewoon ebay af. Heb al een leuke glasbedel gezien die hier niet te krijgen is (met hartjes) en inclusief verzendkosten vaak toch nog goedkoper als hier met de nieuwe prijzen.Ik wacht trouwens nog steeds op mijn roze armband. Ding had een fabricagefout. Teruggestuurd naar de verkoper, daar aangekomen, netjes mijn gemaakte verzendkosten retour gekregen en toen kwam er niks meer. Paar keer gemaild, nee hij was al verstuurd. Kreeg ik woensdag de track en tracecode, bleek dat ding dus op de een of andere vage manier naar hun retour te zijn gegaan. Heel vreemd, maargoed hij is opnieuw opgestuurd dus weer afwachten.

Let je wel op dat je wel echte glasbedels krijgt? Ik kwam laatst glasbedels tegen met pandora erin gegraveerd, maar dit kónden gewoon geen echte zijn voor 1,50€ per stuk ;)

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:09

Nee dat snap ik. Ik kijk alleen naar veilingen met eigen foto's en met zo'n prijs snap ik ook dat het nep is. Ik lees de feedbacks en advertenties goed door. De echt betrouwbare laten vaak weten dat je zonder pardon je geld terug krijgt als er iets niet klopt. Ik betaal via paypal en dan ben je tot 250 euro altijd beschermd. Daarom vind ik Ebay veel veiliger als bv MP.

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:20

Ja precies. En deze waren toevallig zo goedkoop, maar als ze wat duurder waren geweest, had je misschien wel gedacht dat ze echt waren. Nu weet je in ieder geval dat er ''echte'' nep pandora glasbedels in de omloop zijn.

Ik heb een aantal keren op mp iets gekocht, en het is me nog maar 1 x tegengevallen. Diegene beweerde dat de bedel nieuw was, maar hij was nogal beschadigd (en dus niet nieuw).

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:04

Dan ga ik ook ebay even in de gaten houden

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 20:51

NOU! De gewone zilveren bedels kosten nu 29€! Mijn armbanden worden nog een fortuin waard. Voor diegenen die nog voor de oude prijzen willen bestellen; bij de Siebel (http://www.siebelshop.nl) zijn ze nog voor de oude prijzen ;)

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:46

Waar de bedels ook extreem vriendelijk zijn geprijsd is op de Ferry naar Engeland.
Echte zilveren Pandora bedel kostte me maar €17,50!!!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:51

BTW als je aan meldt voor de nieuwsbrief van Hip Juwelier krijg je een couponreductie voor €5,--
toch weer mooi meegenomen! ;-)

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:37

Jeeeeetje, wat zijn die prijzen veel omhoog gegaan zeg! iets van 9,- ofzo!
Ik heb woensdag voor mijn verjaardag weer een nieuwe gekregen en ik krijg er zondag waarscheínlijk ééntje met een pareltje van m'n vriendinnetjes :D
Ik ben niet zo vlug met die bedeltjes, heb mijn armband nu precies een jaar en heb 5 bedels

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 19:55

Mijn roze armband is trouwens sinds een weekje binnen. Echt zo gaaf! Nu heb ik alleen geen bedel meer voor aan mijn pandora ketting. Denk dat ik een leuk pareltje wil ofzo.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 10:49

Ik stond gister in de juwelier en ik schrok er ook van! Jeetje, vind het eigenlijk toch best wel erg worden. Mijn pandora is inmiddels een fortuin waard.. :wow:

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 18:00

Ik heb me vanmiddag getrakteerd op het katje en wekkertje. Ze waren bij die juwelier nog 22 euro, dus heb ik ze maar allebei gekocht. Scheelt straks toch weer 14 euro!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 19:18

deedee19 schreef:
Mijn roze armband is trouwens sinds een weekje binnen. Echt zo gaaf! Nu heb ik alleen geen bedel meer voor aan mijn pandora ketting. Denk dat ik een leuk pareltje wil ofzo.

Ik heb ook een bedel met een pareltje, die heb ik ook aan mijn pandora ketting. :)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 17:22

Pareltjes vind ik trouwens niet aan te raden, die van mij is nu al erg beschadigd ( heb hem sinds sept ) Ben er mee terug gegaan, maar juwelier geeft zelf aan dat het toch wel gebeurt hoe zuinig je er ook op bent. Dus.. :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:21

Zijn er nog juweliers die de oude prijzen nog hebben? Dan moet ik ook nog maar snel wat gaan kopen

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 12:12

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 21:38

Spaart er iemand hier de spaarzegels van koopshop.nl? ik heb er 2 voor de geinteresseerde.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 19:54

Ik ga toch maar voor een nieuwe pandora sparen denk ik. Deze is vol en vind hem heel mooi.
hebben jullie een beetje een idee welke kleur ik zou kunnen nemen? Ik vind goud niet zo mooi dus het worden automatisch zilveren bedels. Maar welke kleur zal ik doen: Groen, of rood, of zwart of anders??? Spaar trouwens geen zegels van koopshop farfalla, maar thnx voor het vragen.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:25

Ik heb zelf alles roze. Wil ook nog een blauwe.

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:20

Ik heb alles zilver & zilver met paarse stenen en nog een paar zilver-goud. Is maar net wat je zelf leuk vind. Houd wel rekening dat je een kleur kiest die bij (de meeste van) je kleren past.

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:44

Ben sinds een halfuurtje ook een trotse bezitster van een pandora armband en 6 bedeltjes.
Ah ik mag mezelf ook wel eens verwennen hihi. :=
ik heb alles in zilver en roze gekocht. :)

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:03

Ik wil iedereen graag even waarschuwen dat er oplichters op marktplaats en Ebay actief zijn. Ze verkopen ORIGINELE en NIEUWE pandora bedels voor ongeveer 13€ per stuk. En inderdaad, ze hebben een ale teken. Ik ben er mee naar de juwelier geweest, en ze zijn een stuk kleiner dan de originele, namaak dus. Helaas! heb ik al voor 75€ bedels besteld, maar ik hoop dat dit jullie niet overkomt!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:18

Farfalla, balen zeg! erg sneu van die mensen maarja..

Ik koop 1x in de zoveel tijd een echte in de juwelier als ik er 1 wilt hebben. en ik neem altijd het pandora boekje mee naar turkije ( 2x per jaar heen daar ) en daar kies ik een paar uit die ik wil hebben en dan bestelt ze die voor mij voor 10 euro per stuk. Daar staat ook gewoon pandora ale op etc.