Anyway, ik denk dat ik vanavond weer indezelfde trein terecht kom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMendy schreef:Ik kreeg laatst een opmerking van iemand dat ze het gek vonden dat ik het leuk vind om met de trein te reizen. Ik sta elke dag om 6 uur op, zit dan een uur in de trein, metro en tram, om naar school te gaan. En ik heb er totaal geen problemen meevind het heerlijk. Ik doe dit nu alweer 3 jaar elke dag. Gewoon lekker zitten, iPod op, mensen kijken of naar buiten staren, nadenken, wegdromen,.. ik zou het voor geen goud willen missen.
Ik moet dinsdag naar Den Haag, lekkere treinrit voor mij.. kijk er nu al naar uit
![]()
Wie is er nog meer zo gek?
Unwritten schreef:haha, we stappen tegelijk uit de treinbij Amstel, en dan gaan we de metro in en gaat hij eruit bij Waterlooplein en ik bij CS
(jaja dan hoef ik op CS niet zo ver te lopenals ik met de metro ga)
Ehm.. verbinden kan alleen met zelfde game of in de chat
Unwritten schreef:Ja maar dan moeten we daar wel allebei inzitten, en toen ik keek was hij er niet in
Anyway, ik denk dat ik vanavond weer indezelfde trein terecht kom
Unwritten schreef:Amstel Pien?
Ik stap om 8:25 uit de sprinter
Unwritten schreef:Ah, jij stapt uit bij Waterlooplein, dus dan ben jij ongeveer rond 5 over half daar? Ik kom er ook rond die tijd meestal langs
Unwritten schreef:Ik woon niet in Amsterdam hoorik woon net buiten Rotterdam
_Ilse schreef:Ik heb nog nooit m'n mond gehouden in een stilte coupé. Als mensen daar om vragen, zou ik het wel doen hoor.
Maar in de spits is het idd geen doen.
MoonChloe schreef:Jee pien niet moeilijk doen, ze doet stage op 500 meter af van je huis![]()
![]()
_Ilse schreef:Unwritten schreef:Ik woon niet in Amsterdam hoorik woon net buiten Rotterdam
Ja maar allemaal daar in de Randstad.
Ik ben half Rotterdammer.