Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:55

Ja maar dan moeten we daar wel allebei inzitten, en toen ik keek was hij er niet in Clown

Anyway, ik denk dat ik vanavond weer indezelfde trein terecht kom Ja

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:57

xMendy schreef:
Ik kreeg laatst een opmerking van iemand dat ze het gek vonden dat ik het leuk vind om met de trein te reizen. Ik sta elke dag om 6 uur op, zit dan een uur in de trein, metro en tram, om naar school te gaan. En ik heb er totaal geen problemen mee Lachen vind het heerlijk. Ik doe dit nu alweer 3 jaar elke dag. Gewoon lekker zitten, iPod op, mensen kijken of naar buiten staren, nadenken, wegdromen,.. ik zou het voor geen goud willen missen. Haha! Ik moet dinsdag naar Den Haag, lekkere treinrit voor mij.. kijk er nu al naar uit Vork

Wie is er nog meer zo gek? Clown

oeh...heerlijk, denk er ook zo over.
lekker me-time

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:59

Unwritten schreef:
haha, we stappen tegelijk uit de trein Schijnheilig bij Amstel, en dan gaan we de metro in en gaat hij eruit bij Waterlooplein en ik bij CS Ja (jaja dan hoef ik op CS niet zo ver te lopenals ik met de metro ga) Haha!

Ehm.. verbinden kan alleen met zelfde game of in de chat Clown

WACHT!! Hoe laat ga je meestal met de metro?? Want ga regelmatig op maandagochtenden met de trein + metro (1x raden waar ik uitstap Clown) als ik geen zin had om de avond voor terug te gaan naar mijn kamer vanuit mijn ouderlijke huis..

Unwritten schreef:
Ja maar dan moeten we daar wel allebei inzitten, en toen ik keek was hij er niet in Clown
Anyway, ik denk dat ik vanavond weer indezelfde trein terecht kom Ja

Gewoon een briefje schrijven en alstie toevalling inzit; aan hem geven Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:03

Amstel Pien? Haha!

Ik stap om 8:25 uit de sprinter Ja

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:05

Unwritten schreef:
Amstel Pien? Haha!
Ik stap om 8:25 uit de sprinter Ja

Stap ook rond uit 8.20/.25 uit de sprinter (uit Hilversum/Amersfoort) op de CS. En dan pak ik de 1e de beste metro (alle metro vanuit CS stoppen op waterloopplein waar ik uitstap). Dus geen Amstel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:06

Ah, jij stapt uit bij Waterlooplein, dus dan ben jij ongeveer rond 5 over half daar? Ik kom er ook rond die tijd meestal langs Ja

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:07

Unwritten schreef:
Ah, jij stapt uit bij Waterlooplein, dus dan ben jij ongeveer rond 5 over half daar? Ik kom er ook rond die tijd meestal langs Ja

Ja Geinig!

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:08

Jullie moeten ook allemaal daar wonen. Sigaar

Anoniem

Ik zal er ehm.. niet morgen want dan is hij er niet, maar maandag wel eens uitstappen, weet niet of jij er dan langskomt, maar dan ga ik hem eens volgen naar boven daar Schijnheilig

Kan zowiezo daar ook een klasgenoot tegen komen, is ook wel eens leuk Ja

Anoniem

Ik woon niet in Amsterdam hoor Sigaar ik woon net buiten Rotterdam Sigaar

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:09

ik had pas ook in de trein was het ook rustig, zat in gewone coupé was er ooke en vrouw die ging over haar trouwdag praten. ik denk ook zo van niet iedereen hoeft dat toch te weten? en ze gingen van alles extra doen bij die bruiloft. ik dacht echt zo van, zal ik er wat van zeggen of niet, toch maar niet meer gedaan, maar ze praatte zo hard niet normaal. we hadden pas ook discussie in de stilte coupé er was helemaal geen plek meer in de andere coupe's dus gingen we in stilte coupé zitten, maar praatte al veel mensen omdat het zo druk was, en werd er toch een man kwaad dat we onze mond moesten houden dit en dat en als we dat niet deden moesten van hem te trein uit, sorry hoor? maar wij (als pubers natuurlijk weer gezien) moesten ons eens aan de regels houden zei die, nou je praat automatisch meer als het druk is in de coupé . maar hadden dus discussie op een gegeven moment liep die man weg, kwam die terug met conducteur en moesten wij die coupé verlaten, niet dat we dat deden maar goed.

Maar waarom doen ze in de spits dan die stilte coupés erin? het is altijd hartstikke druk dus ja dan ga je automatisch veel meer praten.

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:10

Unwritten schreef:

Ja maar allemaal daar in de Randstad. Sigaar

Ik ben half Rotterdammer. Schijnheilig

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:11

Ik heb nog nooit m'n mond gehouden in een stilte coupé. Als mensen daar om vragen, zou ik het wel doen hoor. Ja
Maar in de spits is het idd geen doen.

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:14

Ben ook 'n Rotterdammer, voorzover je het kunt noemen. Ben namelijk in Rotterdam geboren en bijna 1 jaar gewoond tot wij gingen verhuizen van een flat naar een huis ergens in 't Gooi. Nu woon ik in Amsterdam op de kamers.. Haha!

UW, heb jij niet ergens een foto van jezelf (pb'en of mailen ook goed) zodat ik weet hoe je uitziet, dan kan ik rondkijken of ik je zie Lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:15

Ik zal eens een foto van mezelf zoeken Lachen
Heb ik niet hier, dacht ik al, dus thuis vanavond Lachen

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:41

Ik wist eerst niet eens dat er stilte coupes in 2e klas waren, ik merkte het pas op toen zo'n dame ons raar aan zat te kijken toen we aan het praten waren Clown

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:59

_Ilse schreef:
Ik heb nog nooit m'n mond gehouden in een stilte coupé. Als mensen daar om vragen, zou ik het wel doen hoor. Ja
Maar in de spits is het idd geen doen.

Waarom zouden mensen jou moeten vragen om te doen wat gewoon verwacht wordt? Dat snap ik niet zo goed. In de spits is het misschien geen doen om een ander plekje te vinden, maar toch vind ik dat je er wel rekening mee kunt houden, gewoon uit jezelf.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:01

Waar ik veel last van heb (en iedereen denk ik wel zo'n beetje) zijn die jongeren die de trein van binnen mollen! Ik nam laatst de avond trein, en je wil niet weten wat een zooi! een prullebak over 2 stoelen heen gegooid, de bekleding eraf getrokken, lege bierblikjes.... dat kan je toch niet maken... gewoon zoooo asociaal!!!!

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:11

Tja dat volk moet gewoon afgevoerd worden naar een plek waar héle hoge hekken omheen staan.

Ik heb mn plu net in de trein laten liggen. Huilen van het lachen

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:12

Die zie je niet meer terug Clown regende het op de terugwegg? anders is het wel een beetje poedersuiker Tong uitsteken

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:14

Haha ja ik hoop maar dat iemand anders er nu gelukkig mee is. Clown Achja daarom betaal ik ook nooit meer dan 3 euro voor een paraplu..

Nee het was droog gelukkig. Tong uitsteken

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:16

oooo dat is beter hahaha, als het regende had je wel een klein probleempje Clown Ik heb wel eens dat als ik van het station naar huis moet dat et regent, geen capicion (hoe je et ook schrijft) en paraplu (neem ik nooit mee, gevaarlijke dingen! je vliegt weg of je steekt iemand oog ermee uit Clown ) en dan moet ik 20 minuten in de regen naar huis fietsen... nou ik zie er dan toch dramatisch uit!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:23

Jee pien niet moeilijk doen, ze doet stage op 500 meter af van je huis Haha! Haha! Tong uitsteken

Tjee, ik hou dit topic haast niet meer bij joh!!!

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:24

MoonChloe schreef:
Jee pien niet moeilijk doen, ze doet stage op 500 meter af van je huis Haha! Haha! Tong uitsteken

Weet ik Haha! We gaan sowieso een keertje meeten, maar elkaar 'toevallig' tegenkomen is ook altijd leuk, toch?? Tong uitsteken

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:27

_Ilse schreef:
Unwritten schreef:

Ja maar allemaal daar in de Randstad. Sigaar

Ik ben half Rotterdammer. Schijnheilig

En ik ga binnenkort verhuizen naar Rotterdam haha Tong uitsteken