Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Cynthia_ schreef:_Sigrid_ schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen. Ik ben namelijk binnenkort ook aan de beurt om voor de "zoveelste" keer af te rijden. Ben een aantal keer gezakt op steeds verschillende dingen, dus best wel frustrerend.
Nu vraag ik mij af of iemand hier ervaring heeft met van die pillen waardoor je niet zenuwachtig wordt. Ik geloof dat het om bètablokkers gaat, die worden dan voorgeschreven door je huisarts. Vraag me alleen af of het wel echt werkt, ik zit namelijk te twijfelen of ik ze ook zal gebruiken.
Als ik last krijg van zenuwen beland ik namelijk in een soort "tunnel" en let ik niet meer goed op mijn omgeving en daardoor ga ik fouten maken. Tijdens rijles heb ik hier helemaal geen last van.
Ik hoor graag wat ervaringen hiermee!
Ik heb ook pillen gekregen van de huisarts die heten Propranolol. Aangezien toen ik de eerste keer moest afrijden helemaal trillend ong achter het stuur zat.
Yellowfish schreef:Pff, ik begin nu toch wel de zenuwen te krijgen voor vrijdag! zou vandaag mijn laatste rijles hebben (en dan nog een uurtje voor het examen zelf) maar mijn instructeur moest met spoed richting het ziekenhuis dus dat ging helaas niet door!
_Cynthia_ schreef:Hoeveel uur moest jij ze van te voren in nemen of dagen?
patjelisa schreef:Yellowfish schreef:Pff, ik begin nu toch wel de zenuwen te krijgen voor vrijdag! zou vandaag mijn laatste rijles hebben (en dan nog een uurtje voor het examen zelf) maar mijn instructeur moest met spoed richting het ziekenhuis dus dat ging helaas niet door!
Heb je nou voor vrijdag geen les meer?