Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

solina

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:27

zo zei ze laatst op het zwembad tegen haar vriendinnetje die zich aan omkleden was.. jeetje jij ziet er lelijk uit in je blootje...
keek dat meisje haar moeder eens gek en zegt ,zie jij er nooit eens niet lelijk uit dan..
waarop chayenne hoogmoedig zei...neee ik zie er altijd mooi uit.en gooide haar haar naar achter

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:28

hahaha, aan zelfvertrouwens geen gebrek :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:50

LindyH schreef:
Shanna schreef:
Ja nederlands is altijd al mijn goeiste vak geweest :+

Een heel bizarre vraag van mijzelf toen ik nog klein was ''Mamma? Welke kleur heeft kanker?''

Ik ben dat in dit topic al eens eerder tegen gekomen, maar dan als "Is kanker zwart?"

Oja was inderdaad van mij, wist niet of ik hem wel of niet had gepost.. Mijne xcuses.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 00:54

Oh, ik wist niet dat die ook van jou was. Vond het al zo toevallig. :D

Ytjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:04

Ons hondje was een keertje loops en mijn zusje wilde er zo graag puppies bij hebben. Dus had ze en man bij ons op de buurt gebeld die ook zulk soorte hondjes had.

En toen vroeg ze dus:
Ja, het is met (naam), wil u ons hondje wel even dekken?

Wat hebben wij toen gelachen... :D :+

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:10

mijn dochter werkt op een kinderdagverblijf, had ze een keer alleen meisjes, dus de nagellakdoos van mij meegenomen, vinden ze leuk die kindjes, zat er een zwarte nagellak in van de jongste dochter, zei een meisje is die zwarte ook van jouw mama? nee die is van mijn zusje, zegt dat kindje weer, kan jouw zusje al praten? ( zusje is 18)haha zie je zó voor je zusje is 1,87 lang 8-)

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:14

Wanneer er een minder lekker luchtje hing, riep ik toen ik klein was altijd: Het ruikt hier naar stink... Logisch toch.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:01

haha, dat zei ik vroeger ook altijd!!

Gister was er een vrouwtje bij ons in de winkel met haar dochtertje. Echt zo'n meisje meisje, lang blond steil haar, blauwe ogen, onschuldig gezichtje. Dat meisje was druk bezig met haar moeder helpen bikini's uit te zoeken. Dus moeder zegt op een gegeven moment: "Schatje, wat ben je lief vandaag voor mama. Je wilt zeker iets van mama hebben?" Zegt het dochtertje: "Jaaaa, ik wil naar de Bart Smit, dingetjes uitzoeken." Dus we moesten allemaal een beetje lachen, maar dat meisje was helemaal verontwaardigd, want mama had toch zelf gevraagd of ze wat wou hebben? Dan moest ze wel over de brug komen ;) Toen dat niet het geval bleek te zijn, kwam dat meisje bij ons bij de kassa staan. Zegt ze: "mama was heel erg stout tegen mij vandaag" Begint er een heel verhaal over, dus wij lopen een beetje te grappen dat mama er inderdaad wel heeeel onaardig uitziet, moeder doet er nog een schepje bovenop en uiteindelijk zegt ze tegen haar dochtertje, "maar waarom was mama dan stout tegen jou? Omdat je niet je boterhammetje op wou eten toch?" Dus wij dachten dat ze dan wel "uitgeluld" zou zijn, maar nee hoor, mevrouw had dr woordje al weer klaar.... "Maar ik had echt al heeeeel veeel hapjes op van mijn broodje en dan moet ik ook nog een plekje vrij houden voor koekjes en snoepjes, want die eet ik wel graag!"
Tsja, dat heeft ze wel goed bekeken ;) (maar je had erbij moeten zijn, dat was veel grappiger, dat stemmetje ook wat ze opzette!)

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 19:42

Dat paard heeft schoenen aan!!

Meisje van een jaar of 4-5 , die mag zag rijden met Platina met peesbeschermers om.

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:29

Mitxa schreef:
Wanneer er een minder lekker luchtje hing, riep ik toen ik klein was altijd: Het ruikt hier naar stink... Logisch toch.

haha, dat zei mijn zusje vroeger ook altijd _O-

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:49

Ik zit in de trein en tegenover me zit een moeder met haar zoontje. De conduteur komt en de moeder geeft snel de kaartjes aan haar zoontje, want die wilde graag de kaartjes aan de conducteur geven. conducteur komt en zegt: Zo jongeman, heb jij wel een kaartje? Jongetje twijfelt even, houdt de kaartjes stevig vast en staat er dan op het vervoersbewijs van de conducteur te willen zien voordat hij de kaartjes geeft, wel zo eerlijk en voor wat hoort wat he :+

Pasen met de familie is trouwens ook altijd heel erg leuk. Vooral als je dan een klein meisje in de familie hebt zitten die verteld dat ze tijdens Pasen eieren legt....Mijn neefje kwam tijdens het paasontbijt in blinde paniek naar mijn tante gerend...Na lang vragen wat er aan de hand was vertelde hij dat hij een object in zijn kont had gestoken, want hij wilde weten hoe het zou voelen om een ei te leggen :?

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:52

Ik was een keer in een kledingwinkel en daar liep een klein jongetje heel geinteresseerd naar een paspop toe. Hij blijft er voor even staan kijken. Dan gaat hij door zijn knieën en buigt zich voorover en kust de voeten van de paspop. _O-

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 15:00

Toen ik klein was heb ik een keer 5 minuten tegen een paspop gepraat tot mijn moeder vertelde dat het een pop was....
Ik geloofde er niks van en was heel boos dat die mevrouw niet met me wilde praten :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:47

Kinderen, drie keer in vijf minuten |o

Wij hebben twee Teletubbie DVD's.
Dipsy, Po en Lala willen nog wel, maar TinkyWinky is Nicky.
Urenlange lessen in Tinky.... Winky! resulteren in..
Dipsy, Po, Lala en Pikkie -O-

Vervolgens rukt ze haar beer uit mijn handen en krijg ik... een wattenschijfje. Zo knuffelig, een wattenschijfje :j

Gelijk erop rukt ze mijn trui omhoog. Buik! zegt ze opgetogen, dik!, om haar vinger diep in mijn vetlagen te prikken. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:50

mijn stagebegeleider sprak een paar kinderen aan die met prikpaaltjes liepen, zegt 1 van de jongetjes: 'even de regels scherp stellen' :') hij is een jaar of 5. en daarna, ja want *naam ander jongetje* heeft niet zoveel hersens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 08:47

Gisteren mocht de een klein meisje (kleindochter van de eigenaar, ze is 3 jaar) even stappen op m'n bijrijdpaard.
Zij: Ik kan niet bij de beugels!"
Ik:"Ik zie het, zal ik ze....."
Zij:"Ja, want ik heb hele korte beentjes" :+

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:31

Mijn neefje van 2, als hij een auto ziet zegt ie auto, een vrachtwagen ook gewoon, een scooter of brommer is motor en een ford ka is San ! :D
Ik heb een ford ka, dus iedere ford ka, afhankelijk van de kleur is San. :+
Ook al zegt mijn zus, nee is San niet, jawel, San ! :+:

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:24

Mijn neefje van 2 doet dat ook :+:

Elke jeepachtige is 'omie jeep', want mijn mama (zijn omie) rijdt met een X4, een dat is jeepachtig.
Elke renault espace is 'auto papa'
berlingo is 'auto papoe' (van opa aan andere kant)
en een paard is altijd 'paardje barbara' :D :+:

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:26

Dat die kinderen de auto's uit elkaar kunnen houden :oo
Ik weet niet eens wat een berlingo of een renault espace is :=

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 20:14

Mijn oppaskindje van "vroeger" was een jaartje of 3, toen hij bijna alle automerken al wist. Het kwam er altijd wel een beetje belabberd uit, want hij kon het niet altijd even goed uitspreken. Maar hij was er helemaal weg van, als hij een auto op straat zag rijden, kon hij bij 8 van de 10 zeggen wat voor merk het was! (bijv. alleen volkswagen, hij wist dan niet of het een golf was of polo ofzo)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 20:53

Urielle schreef:
Kinderen, drie keer in vijf minuten |o

Wij hebben twee Teletubbie DVD's.
Dipsy, Po en Lala willen nog wel, maar TinkyWinky is Nicky.
Urenlange lessen in Tinky.... Winky! resulteren in..
Dipsy, Po, Lala en Pikkie -O-

Vervolgens rukt ze haar beer uit mijn handen en krijg ik... een wattenschijfje. Zo knuffelig, een wattenschijfje :j

Gelijk erop rukt ze mijn trui omhoog. Buik! zegt ze opgetogen, dik!, om haar vinger diep in mijn vetlagen te prikken. -O-

Heerlijk he kids :D
Ik had dat ook een keer, dochter van een vriendin van mij die maatje 32 heeft zat naast mij in bikini in de tuin, komt haar dochter eraan van 4; staat ons eerst een minuut te bekijken en vroeg toen: Manon wil jij ook wat lekkers?dus ik zeg wat heb jij voor lekkers dan en misschien wil mama ook wat?
neehoor zegt ze, want jij bent al dik en mama wil niet dik worden :D :D
Heerlijk onschuldig ondertoontje, ze bedoelde het absoluut niet verkeerd maar concludeerde gewoon wat ze zag, vriendin schaamde zich rot en ik lag in een deuk :D

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:03

Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar hoor het nog geregeld van mijn opa en oma. Mijn vader was 2 jaar oud en ze hadden toendertijd een parkiet. Nou kon mijn vader geen parkiet zeggen.

Op een gegeven moment is die parkiet doodgegaan en mijn vader natuurlijk verdrietig. Mijn opa stond met iemand buiten te praten en mijn vader liep naar buiten en zegt tegen die man: Mijn paardenkut is dood! _O-

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:12

Gister zij de kleindochter van de manege eigenaar dat haar Schimmel-welsh pony over 10 jaar Pikwit was(ipv, spierwit)
:') haha vond het wel grappig xD

hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 23:05

mijn neefje van 4 zat laatst lekker chips te eten.
Ik: "Snoeperd"
Hij: "Dikzak!"

Dus ik (net alsof ik boos was): "nou jaaaa, waarom ben ik dan een dikzak?"
Hij: "Hoeveel boterhammen eet jij?"
Ik: "Zeven"
Hij met z'n meest eigenwijze gezicht: "Nou, dan ben je dus een dikzak"

Logisch toch? :D

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 23:17

heeel logisch :P