Heel veel sterkte en hou je taai!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!!!
Dat is een goede instelling. Jammer dta je geen bezoek mag ontvangen in Utrecht straks. Maar dat kan je altijd bokt vol spammen. 
zeker weten! Yellowfish schreef:Bezoek mag helaas ab-so-luut niet.. het is een quarantaine afdeling, oftewel gesloten. De enige mensen die ik die maanden mag zien zijn mijn ouders. De vriend van mijn moeder, de vriendin van mijn vader en mijn vier stiefzusjes mag ik zelfs niet zien..
, je zult je peerdje zeker gaan missen, maar o zo blij zijn als je hem weer zult zien, dat moment met mijn paard zal ik nooit vergeten.
Splash_ schreef:Oooh, what a wonderfull day...
Wat een super nieuws trouwens dat het eigenlijk gewoon zeker is dat er iemand gevonden kan worden als stamceldonor! Splash_ schreef:Oooh, what a wonderfull day...
Splash_ schreef:Splash_ schreef:Oooh, what a wonderfull day...
Vandaag 3 uurtjes met Romaan bij Perdy geweest, daarna weer bij haar gegeten, ANTM gekeken en daarna nog in de "hut" bij haar in de tuin gezeten. Van zulke momenten wordt ik echt heel blij, en besef je echt hoe hecht een vriendschap kan zijn.

op het moment gaat alles deels op de automatische piloot, vooral de dagen dat ik beroerd ben. Wanneer ik me beter voel probeer ik zoveel mogelijk dingen in die dagen te proppen (
) en vol te genieten. Ik heb trouwens inderdaad een DVD-speler tot mijn beschikking daar, ik moet me toch ergens mee vermaken!
Ik ben nu bezig aan mijn eennalaatste blok in het AMC. Ik wordt nu nog 3 x opgenomen in het AMC en krijg nog 4 x shotjes. Post kan allemaal nu nog naar het AMC (adres is inmiddels bekend) en vanaf het moment dat ik opgenomen wordt in Utrecht daarheen, adres volgt nog. Opnieuw; hoe meer hoe beter
Het erbij blijven slapen heeft trouwens puur te maken met risico voor mij, het is niet voor niets quarantaine
mijn ouders mogen me ook niet knuffelen/veel aanraken enzovoorts, en als er iets op de grond valt mag ik het niet eens oprapen. Het is allemaal erg streng
maar het heeft natuurlijk wel een reden 

was wel errug moe daarna, maar dat is ook logisch. Vanmorgen weer optijd eruit, naar het ziekenhuis om bloed te prikken en toen naar de tandarts + mondhygieniste (moet nu 1 x in de 3 maanden), was allemaal goed
!
) Van wat ik tot nu toe nog wist ging het echt superveel beter met je, en zag je het zelf ook heel erg positief in. Het valt me op dat je echt vreselijk sterk in je schoenen staat, dat je alles zó vreselijk positief inziet terwijl je al enorm veel tegenslag hebt gehad - en daarmee bedoel ik dus vooral de laatste pagina's van dit topic, o.a de transplantatie! Ik heb er tot nu toe nog nooit bij stilgestaan dat er meer is dan orgaandonor/bloeddonor. Nog nooit erover nagedacht dat andere dingen óók bruikbaar zijn voor transplantatie, ik vind het echt een optie die ik ga overwegen. Ik zal het niet snel beslissen zoals ik met mijn organen gedaan heb (wat klinkt dat vreemd he?) omdat ik op de een of andere manier toch iets tegen naalden e.d heb. Anyway, ik kan daarover blijven doorbrabbelen, maar wat ik dus eigenlijk wou zeggen is dat je het ontzettend goed volhoud. Je positieve instelling én het feit dat je gewoon je examens hebt gemaakt zegt eigenlijk al genoeg: je hoort hier en zal heus niet zomaar weggaan. We duimen allemaal keihard voor je en stiekem weten we allemaal dat het goed gaat komen. Heel veel beterschap meid! 
Dikke knuffel van hier en succes!