Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suomi

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 13:52

Zo, da's heftig hoor. Jeetje! Maar ik weet zeker dat je je ook hier weer doorheen weet te slaan en dat je er sterker dan ooit uit zult komen. Ja

Heel veel sterkte en hou je taai! Kusje

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 14:02

Ik ben een hele tijd bezig geweest met het lezen van dit topic, steeds weer een paar blz meer gelezen. Ik vind dat je ondanks alles een enorme sterke persoonlijheid hebt! Daar mag je trots op zijn. Ik zou niet weten hoe ik er mee om zou gaan als ik in jou schoenen zou staan! Ik wil je heel veel sterkte wensen met de verdere verloop van je ziekte.. Ook voor je ouder en vrienden!!

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 17:10

Pfff... Dat valt wel ff rauw op je dak Romaan, als er allemaal dingen worden verteld die je nog niet wist!
Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zat, en jezelf even bij elkaar moest rapen, maar meis, ondanks dat je waarschijnlijk behoorlijk geschrokken bent hiervan, vind ik je nog steeds positief klinken!
Echt, mijn bewondering is groot!!!

En goed nieuws voor een donormatch!!

Spannend, je examenuitslag!!! Maar te horen naar je vorige berichten over hoe ze zijn gegaan, ga jij vast slagen Haha! Haha! Haha!!!!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 17:13

En als je in utrecht ligt waar kunnen de kaartjes dan heen, of mag je die dan ook niet ontvangen

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 17:27

Veel sterkte meis en jij komt er wel doorheen, dat weet ik zeker! Je lijkt alleen maar sterker te worden door alles wat je mee maakt. Ben erg benieuwd of je geslaagd bent!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 19:26

Hey, wat een verhaal zeg. Lijkt me niet niks zal die behandelingen. Vind het goed van je dat er positief naar kijkt en er voor gaat Haha! Dat is een goede instelling. Jammer dta je geen bezoek mag ontvangen in Utrecht straks. Maar dat kan je altijd bokt vol spammen.

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 20:31

Pfoe, wat een verhaal weer. Toch krijg ik wel een positief gevoel bij hoe je het beschrijft.
Ik ben het met je eens dat het allemaal gewoon goed moet komen.

Als je het nieuwe adres hebt mag je dan wel brieven/pakketjes ontvangen van mensen? Dan kunnen we misschien af en toe wat leuke dvd´s naar je sturen Lachen
In het WKZ hebben ze wel een dvd-theek maar die is vrij beperkt toch.
Geniet nog even van de vrije dagen die je hebt. Ik ga je moeders log ook volgen.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 20:48

Jeetje, Yellowfish, er staat je weer een zware periode te wachten...
Ik hoop dat het je goed doet dat er hier zoveel mensen met je meeleven.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:54

phoehhhhh, k vind jou echt geweldig de manier waarop je het kan tikken hoe je er mee omgaat , maare niet jezelf voorbij lopen he ??

Sterkte en je bent echt een doorzetster !!! Ja zeker weten!

Esje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 22:30

Hoi meis, ik lees al heel lang mee en heb eigenlijk nooit gereageerd, nee niet netjes......maar daarom doe ik het zeker nu wel!!
Ik vind je super dapper en het moet gewoon allemaal goed gaan in Utrecht hoor!!
Ik ga ook absoluut je weblog volgen en je bestoken met berichtjes daar, want oh jee wat zal jij je gaan vervelen.

Yellowfish schreef:
Bezoek mag helaas ab-so-luut niet.. het is een quarantaine afdeling, oftewel gesloten. De enige mensen die ik die maanden mag zien zijn mijn ouders. De vriend van mijn moeder, de vriendin van mijn vader en mijn vier stiefzusjes mag ik zelfs niet zien.. Lachen

Een vriendin van mij heeft ook deze behandeling gehad en zij mocht wel haar directe familie daar ontmoeten, is dat bij de kinderafdeling strengen dan bij de "volwassenen"?? of weet je dat niet.

Toitoi.....

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 22:47

Heel erg veel sterkte gewenst, ook ik duim voor je!!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 23:07

Potverdikkie zeg...wat onschrijf je je berichten en ervaringen mooi, een heeel klein beetje kan ik begrijpen wat je doormaakt een heel klein beetje omdat ik een hele tijd terug 3,5 maand in het ziekenhuis heb gelegen en ze al die tijd dachten dat ik leukemie had.
Na tig onderzoeken en behandelingen (ze moesten wat) bleek het iets anders te zijn, gelukig voor mij, de zware kuren zijn me bespaart gebleven ik keek daar toen best wel tegenop omdat dit heel zwaar zou worden.

Het klinkt afgezaagd maar wens je veel sterkte en moed de komende periode in het aquarium Knipoog , je zult je peerdje zeker gaan missen, maar o zo blij zijn als je hem weer zult zien, dat moment met mijn paard zal ik nooit vergeten.
Ze heeft zelfs 1 keer op de parkeerplaats van het ziekenhuis gestaan, ik mocht toen niet naar buiten ivm m'n weerstand maar kon d'r zien vanuit het raam, dat was geweldig!

Lieve meid zet hem op, je komt er vast sterk uit!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 23:10

Oooh, what a wonderfull day... Muziek!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 23:14

Splash_ schreef:

???????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 23:19

Romaan, het zal geen makkie worden, maar 't gaat je lukken en je gaat je er doorheen slaan meid Lachen Wat een super nieuws trouwens dat het eigenlijk gewoon zeker is dat er iemand gevonden kan worden als stamceldonor! OK dan!
Lieve Yellowfish heel veel sterkte de komende tijd!!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 23:33

Splash_ schreef:

Vandaag 3 uurtjes met Romaan bij Perdy geweest, daarna weer bij haar gegeten, ANTM gekeken en daarna nog in de "hut" bij haar in de tuin gezeten. Van zulke momenten wordt ik echt heel blij, en besef je echt hoe hecht een vriendschap kan zijn.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 23:41

Splash_ schreef:
Splash_ schreef:

Vandaag 3 uurtjes met Romaan bij Perdy geweest, daarna weer bij haar gegeten, ANTM gekeken en daarna nog in de "hut" bij haar in de tuin gezeten. Van zulke momenten wordt ik echt heel blij, en besef je echt hoe hecht een vriendschap kan zijn.

Ach gut Pling

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 07:11

heeel erg veel sterkte, ik lees nog steeds mee en ik duim elke dag voor je.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 07:32

Yellowfish: ik heb eventueel ook nog wat series op dvd die je mag lenen? heb 6 seizoenen gilmore girls, 6 seizoenen sex and the city, 2 seizoenen greys anatomy , 1 seizoen Dirty dancing (de serie) en 1 seizoen Fort Alpha.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:09

Natuurlijk laat ik Donderdag even weten welke cijfers het geworden zijn, ben zelf ook erg benieuwd Haha!

@LoT_GiN : Dat klopt ja Lachen
@ Kimberley77 : Ik ben inderdaad erg blij dat mijn moeder alles zo bijhoudt. Het zal me later zeker gaan helpen bij een eventueel verwerkingsproces Lachen op het moment gaat alles deels op de automatische piloot, vooral de dagen dat ik beroerd ben. Wanneer ik me beter voel probeer ik zoveel mogelijk dingen in die dagen te proppen ( Haha! ) en vol te genieten. Ik heb trouwens inderdaad een DVD-speler tot mijn beschikking daar, ik moet me toch ergens mee vermaken! Haha! Ik ben nu bezig aan mijn eennalaatste blok in het AMC. Ik wordt nu nog 3 x opgenomen in het AMC en krijg nog 4 x shotjes. Post kan allemaal nu nog naar het AMC (adres is inmiddels bekend) en vanaf het moment dat ik opgenomen wordt in Utrecht daarheen, adres volgt nog. Opnieuw; hoe meer hoe beter Haha! Haha! Haha! Het erbij blijven slapen heeft trouwens puur te maken met risico voor mij, het is niet voor niets quarantaine Lachen mijn ouders mogen me ook niet knuffelen/veel aanraken enzovoorts, en als er iets op de grond valt mag ik het niet eens oprapen. Het is allemaal erg streng Lachen maar het heeft natuurlijk wel een reden Haha!
MSQuincyTE : Adres volgt nog, die weet ik namelijk nog niet! Nagelbijten / Gniffelen
Plien4tarzan : Ja, post etc ontvangen mag, de enveloppe moet alleen wel buiten de kamer geopend worden en dan alleen de post erin mee naar binnen zegmaar, maar dat wordt allemaal geregeld door mijn moeder Ja
@ Dikkie : Tja, mijn vader en moeder mogen, en als ik broertjes of zusjes zou hebben gehad zou ik die ook mogen ontvangen, maar die heb ik niet. 4 stiefzusjes en ook nog eens twee stiefouders en dan mijn eigen ouders nog is een veel te groot risico voor me.. helaas. Komt wel weer, ik ga met ze webcammen *LOL*
@ Angelstears : Ga ik zeker onthouden! Gilmore Girls & Sex and the City lijken me wel wat Haha! Haha!

Verder, gisteren was echt heerlijk! zoals Sam hierboven al ergens schrijft echt een heerlijke gezellige middag gehad Lovers was wel errug moe daarna, maar dat is ook logisch. Vanmorgen weer optijd eruit, naar het ziekenhuis om bloed te prikken en toen naar de tandarts + mondhygieniste (moet nu 1 x in de 3 maanden), was allemaal goed Haha! !

Edit: Foto's van gisteren voor de liefhebbers! viewtopic.php?f=53&t=787303

Liefs,
Yellowfish

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:10

Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met Sam, die vriendschap moet je koesteren!

Fijn dat alles goed was bij de tandarts en mondhygiëniste!

Esje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:45

Wat een leuke foto's!! En heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten van je pony en dat je daarna moe bent...ach dat heb je er vast wel voor over!!

En wat goed dat alles goed was bij de tandarts en mondhgieniste....is toch weer een opluchting!!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:56

Perdy is weer goed verwend!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:54

Hallo!
Het klinkt misschien heel dubbel, maar ik las een hele tijd je topic mee en heb dus ook de foto's gezien van al je mooie pruiken. Nu zat ik lekker raak te klikken bij ITP en HAW en zag ik opeens jouw vrolijke gezicht voorbij komen, ik ben meteen op zoek gegaan naar je topic en heb net alle pagina's doorgespit (ik heb vrij en wacht om mijn examenuitslag, vandaar dat ik zoveel tijd over heb Knipoog ) Van wat ik tot nu toe nog wist ging het echt superveel beter met je, en zag je het zelf ook heel erg positief in. Het valt me op dat je echt vreselijk sterk in je schoenen staat, dat je alles zó vreselijk positief inziet terwijl je al enorm veel tegenslag hebt gehad - en daarmee bedoel ik dus vooral de laatste pagina's van dit topic, o.a de transplantatie! Ik heb er tot nu toe nog nooit bij stilgestaan dat er meer is dan orgaandonor/bloeddonor. Nog nooit erover nagedacht dat andere dingen óók bruikbaar zijn voor transplantatie, ik vind het echt een optie die ik ga overwegen. Ik zal het niet snel beslissen zoals ik met mijn organen gedaan heb (wat klinkt dat vreemd he?) omdat ik op de een of andere manier toch iets tegen naalden e.d heb. Anyway, ik kan daarover blijven doorbrabbelen, maar wat ik dus eigenlijk wou zeggen is dat je het ontzettend goed volhoud. Je positieve instelling én het feit dat je gewoon je examens hebt gemaakt zegt eigenlijk al genoeg: je hoort hier en zal heus niet zomaar weggaan. We duimen allemaal keihard voor je en stiekem weten we allemaal dat het goed gaat komen. Heel veel beterschap meid!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:55

Jeetje Yellowfish, je stráált zowat van die foto's af. Haha!
Wauw.

Lovers Dikke knuffel van hier en succes!