Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sherwood schreef:kan me niet voorstellen dat de bieders hier er een probleem mee zouden hebben als ze niet op tolstoi kunnen rijden, maar een ander GP paard, omdat tolstoi kreupel zou zijn.
CGJ12 schreef:Wie is er dan juridisch het haasje?
BartvB (als coordinator via Bokt) .......... of de aanbieders van "het goed / de prestatie........"
Dan zal er uiteindelijk wel uit de privé portemonnaie terugbetaald moeten worden gok ik zo.
Giro 555 doet niet aan terugstortingen bij mijn weten...........
En deze opmerking geldt eigenlijk voor ALLE hier aangeboden diensten.
Bokt coördineert en controleert dan wel de betalingen, maar vergeet volgens mij toe te zien op -en garant te staan voor- de geleverde diensten..............
M.a.w. hoe zit het mijn bescherming als BIEDER op een goed/prestatie.......
horselover23 schreef:Probleem is dat Tyrza geen ander grand prix paard heeft staan, die zou dus bij een andere ruiter geregeld moeten worden. Waarbij je geen zekerheid hebt of dat zal lukken.
CGJ12 schreef:PERSOONLIJK zou ik nóóit genoegen nemen met minder dan Tol.............
Maar ik praat alleen maar onzin.
Sylvia schreef:Zei ik toch ook al, min of meer iig
[quote=Sylvia]
En welk ander GP-paard? Hoeveel mensen zouden hier aan mee willen werken? Denk niet dat de meeste GP-ruiters erop zitten te springen om een wildvreemde op hun paard te zetten.
griebels schreef:En dit is dus precies wat ik bedoel. Wat als de rit niet door kan gaan bijvoorbeeld.
Ik kan me dus niet voorstellen (terecht dus) dat iemand dan zegt: "ach ja, maakt ook niet uit"
Je doet het wel voor Azie, maar toch ook een beetje voor jezelf. Je doet het omdat je er iets voor terug krijgt. Ik bedoel, Lielle en Rockey hadden ook dit bedrag kunnen bieden voor een tekening die geveild wordt, maar toch doen ze het niet... Omdat ze liever een keer op Tol zitten.