Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:18

inderdaad.. dit zijn echt geen verzinsels..

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:18

Pasha"]
[quote="celano schreef:
Ik ben het wel met Pipo eens. Het is misschien allemaal minder erg dan het lijkt. Omdat iedereen er nu zo'n ophef over maakt wordt het iets groots. Iedereen zit elkaar hier gek te maken.

Feit is dat Lottes vbader een beetje raaar doet en dat Lotte zeker niet mee wilde. maar toen ik 16 was was ik ook regelmatig erg lastig en dwongen mijn ouders me om sommige dingen te doen. Ik denk dat dat in ieder gezin wel gebeurt.

Misschien gaat dit iets verder dan een normale situatie, maar waarschijnlijk valt het wel meee. En ik hoop het ook echt hoor.

Maar in dit geval is het toch wel overdreven duidelijk dat lotte zich niet aanstelt en zeker niet mee wou..
Op msn, hier in andere topics en in dit topic, kwam het er toch duidelijk over dat ze zich geen raad meer wist en dit is dus echt iets wat ze absoluut niet wou
[/quote]

idd en de vader van nathalie had de vader van Lotte aan de telefoon vannacht en toen heeft die toch echt hele rare dingen uitgesproken.. (zie rond pagina 20.. geloof 19)

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:19

celano, dat kan idd, maar het feit is al genoeg dat ze tegen haar zin in mee is genomen en schreeuwend op de achtergrond te horen is..

Anoniem

Lovely"]
[quote="Pipo"][quote="Lovely schreef:
En wat nou als dit allemaal verzinsels blijken te zijn?? Of gedeeltelijke verzinsels?? Geloof mij, er lopen mensen op deze wereld die zo hard liegen dat ze niet eens meer weten dat ze liegen.

Je doelt hier op Lotte?

Of op haar Vader? Of op de persoon die Bart heeft gesproken?
[/quote]
In willekeurige volgorde zouden ze alle 3 in aanmerking moeten komen voor tenminste 1 leugen, anders waren de verhalen niet zo verschillend.
[/quote]

Zit wel een kern van waarheid in. Maar zoals hierboven ook al werd gezegd.........Lotte blijft een puber. Die kunnen knap lastig zijn Haha!

Niet dat we het gebeuren niet serieus moeten nemen, dat zeg ik niet...........maar een pas op de plaats lijkt mij zeker wel nodig.

DominiqueDG

Vriendinnen van Lotte die zullen haar thuissituatie toch ook wel kennen? Ik hoop dat ze dit aan vriendinnen vertelt heeft, want die zullen dan nu toch ook wel actie ondernemen? Voor hun is het misschien makkelijker om aan informatie te komen, omdat ze misschien meer namen weten. Ik hoop maar dat dat zo is.

Pasha

jehp het verhaal van blz 19, daar lees je het
en dat is overduidelijk niet nep

PPPeet

Ohw ik hoop zo dat het lukt bij pervinco.... Scheve mond

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:20

Nathalie, kan je je nog herinneren wat Lotte gezegd heeft tijdens het gesprek dat jullie hadden toen ze in de auto zat? Wat jij haar gezegd/gevraagd hebt en wat haar antwoorden daarop waren?

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:20

mensen ik ga, ik probeer het allemaal een beetje bij te houden..
en als ik iets kan doen ----> de PB knop!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:21

layla d schreef:
Vriendinnen van Lotte die zullen haar thuissituatie toch ook wel kennen? Ik hoop dat ze dit aan vriendinnen vertelt heeft, want die zullen dan nu toch ook wel actie ondernemen? Voor hun is het misschien makkelijker om aan informatie te komen, omdat ze misschien meer namen weten. Ik hoop maar dat dat zo is.

ja dat is zo maaar aan de andere kant ze is wel 16..hoe oud zullen haar vriendinnen zijn? ook zo iets neem ik aan.. Denk dat volwassen mensen toch meer mogelijkheden hebben..Maar het was idd wel goed gedacht van je..

BloemBloem

Heeft Pervinco al gebeld?

missnynke

kent iemand hier schoolvriendinnen van lotte? misschien moeten we met hen contact opnemen

Sylvia

Reden te meer om even af te wachten tot we iets van Lotte horen: ik heb de buurvrouw gesproken.

Ze wist helaas niet wie haar tante was of waar ze woonde. We durfde ze met zekerheid te zeggen dat ze naar Brazilie zijn, haar vader wilde zijn familie opzoeken. Ze zijn vannacht vertrokken, en ze zei niets over een ruzie oid. Niet dat je dat meteen tegen een vreemde zegt, maar goed.

Pasha

Pipo schreef:
Zit wel een kern van waarheid in. Maar zoals hierboven ook al werd gezegd.........Lotte blijft een puber. Die kunnen knap lastig zijn Haha!

Niet dat we het gebeuren niet serieus moeten nemen, dat zeg ik niet...........maar een pas op de plaats lijkt mij zeker wel nodig.

We mogen dan wel voorzichtig zijn, maar we mogen de situatie ook zeker niet onderschatten..
Er is nog een topic wat al heel lang loopt enw aar maar een paar bokkers waaronder ik actief aan mee deden..
en daar staat vanaf het begin hoe alles gebeurde met haar pony en na tijd hoe haar vader steeds gekker ging doen...
Dit is geen overdreven puper.. maar een meisje wat zich geen raad meer weet door haar vader waar ze zo gehecht aan is..

SuperPepeijn

het is idd erg makkelijk in de spanning van alles op te gaan, en je laten meeslepen. maar er moeten meer feiten zijn voor je echt iets kan ondernemen. wat je hier leest is natuurlijk maar 1 kant van het verhaal, waarvan je nog niet eens weet wat feiten zijn en wat niet.

Nathalie

Dit is echt niet zomaar een situatie waarbij de vader een beetje raar doet en de dochter een opstandige puber is.

Dit is echt serieus.
Het is al een tijd aan de gang, Lotte heeft het er al een tijd over maar heeft het nooit op bokt gezet. Pas nu toen hij over Brazillië begon heeft ze dit topic geplaatst.
Lotte zal dit zeker niet verzinnen.

Ik ben ook benieuwd wie die ander is die informatie heeft.
Als diegene met haar vader gepraat heeft is het logisch dat dat een ander verhaal is.
Haar vader heeft een masker op voor de buitenwereld, en laat het volgens mij lijken alsof Lotte idd de opstandige puber en de kwaaddoener in het verhaal is...

PPPeet

Flower schreef:
Heeft Pervinco al gebeld?

ik denk dat ze haar laatste stuk pizza nu wel op heeft en nu ongeveer aan het bellen is...

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:22

Lovely"]
[quote="Pipo"][quote="Lovely schreef:
En wat nou als dit allemaal verzinsels blijken te zijn?? Of gedeeltelijke verzinsels?? Geloof mij, er lopen mensen op deze wereld die zo hard liegen dat ze niet eens meer weten dat ze liegen.

Je doelt hier op Lotte?

Of op haar Vader? Of op de persoon die Bart heeft gesproken?
[/quote]
In willekeurige volgorde zouden ze alle 3 in aanmerking moeten komen voor tenminste 1 leugen, anders waren de verhalen niet zo verschillend.
[/quote]

Het hoeft geen liegen te zijn, iedereen ervaart dit waarschijnlijk anders. Lotte's verslag van vannacht zal anders zijn dan dat van haar vader, haar vader zal positiever spreken over Omnicum dan bv Mercury, die er andere ervaringen mee heeft. Ieder mens heeft zijn eigen waarheid, tot op zekere hoogte. Waar keiharde feiten beginnen houdt perceptie op, ok.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:22

Pervinco schreef:
Reden te meer om even af te wachten tot we iets van Lotte horen: ik heb de buurvrouw gesproken.

Ze wist helaas niet wie haar tante was of waar ze woonde. We durfde ze met zekerheid te zeggen dat ze naar Brazilie zijn, haar vader wilde zijn familie opzoeken. Ze zijn vannacht vertrokken, en ze zei niets over een ruzie oid. Niet dat je dat meteen tegen een vreemde zegt, maar goed.

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:23

chickey"]
[quote="layla d schreef:

ja dat is zo maaar aan de andere kant ze is wel 16..hoe oud zullen haar vriendinnen zijn? ook zo iets neem ik aan.. Denk dat volwassen mensen toch meer mogelijkheden hebben..Maar het was idd wel goed gedacht van je..
[/quote]

Maar die zouden eventueel ook hun ouders en/of de school in kunnen schakelen.

Pasha

Ja er is al gebeld :

Pervinco schreef:

PPPeet

ja dat is ook weer zo

Pasha

oh sorry nog een x Schijnheilig

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:24

Pervinco schreef:

Jammer, is dus niets uitgekomen...

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:24

hmmmmm dus nu moeten we gewoon afwachten...

Maar pervinco had je het gevoel dat zij nog iets achter hielt of helemaal niet?