Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pasha"]
[quote="celano schreef:Ik ben het wel met Pipo eens. Het is misschien allemaal minder erg dan het lijkt. Omdat iedereen er nu zo'n ophef over maakt wordt het iets groots. Iedereen zit elkaar hier gek te maken.
Feit is dat Lottes vbader een beetje raaar doet en dat Lotte zeker niet mee wilde. maar toen ik 16 was was ik ook regelmatig erg lastig en dwongen mijn ouders me om sommige dingen te doen. Ik denk dat dat in ieder gezin wel gebeurt.
Misschien gaat dit iets verder dan een normale situatie, maar waarschijnlijk valt het wel meee. En ik hoop het ook echt hoor.
Lovely"]
[quote="Pipo"][quote="Lovely schreef:En wat nou als dit allemaal verzinsels blijken te zijn?? Of gedeeltelijke verzinsels?? Geloof mij, er lopen mensen op deze wereld die zo hard liegen dat ze niet eens meer weten dat ze liegen.
layla d schreef:Vriendinnen van Lotte die zullen haar thuissituatie toch ook wel kennen? Ik hoop dat ze dit aan vriendinnen vertelt heeft, want die zullen dan nu toch ook wel actie ondernemen? Voor hun is het misschien makkelijker om aan informatie te komen, omdat ze misschien meer namen weten. Ik hoop maar dat dat zo is.
Pipo schreef:Zit wel een kern van waarheid in. Maar zoals hierboven ook al werd gezegd.........Lotte blijft een puber. Die kunnen knap lastig zijn
Niet dat we het gebeuren niet serieus moeten nemen, dat zeg ik niet...........maar een pas op de plaats lijkt mij zeker wel nodig.
Lovely"]
[quote="Pipo"][quote="Lovely schreef:En wat nou als dit allemaal verzinsels blijken te zijn?? Of gedeeltelijke verzinsels?? Geloof mij, er lopen mensen op deze wereld die zo hard liegen dat ze niet eens meer weten dat ze liegen.
Pervinco schreef:Reden te meer om even af te wachten tot we iets van Lotte horen: ik heb de buurvrouw gesproken.
Ze wist helaas niet wie haar tante was of waar ze woonde. We durfde ze met zekerheid te zeggen dat ze naar Brazilie zijn, haar vader wilde zijn familie opzoeken. Ze zijn vannacht vertrokken, en ze zei niets over een ruzie oid. Niet dat je dat meteen tegen een vreemde zegt, maar goed.
chickey"]
[quote="layla d schreef:Vriendinnen van Lotte die zullen haar thuissituatie toch ook wel kennen? Ik hoop dat ze dit aan vriendinnen vertelt heeft, want die zullen dan nu toch ook wel actie ondernemen? Voor hun is het misschien makkelijker om aan informatie te komen, omdat ze misschien meer namen weten. Ik hoop maar dat dat zo is.
Pervinco schreef:Reden te meer om even af te wachten tot we iets van Lotte horen: ik heb de buurvrouw gesproken.
Ze wist helaas niet wie haar tante was of waar ze woonde. We durfde ze met zekerheid te zeggen dat ze naar Brazilie zijn, haar vader wilde zijn familie opzoeken. Ze zijn vannacht vertrokken, en ze zei niets over een ruzie oid. Niet dat je dat meteen tegen een vreemde zegt, maar goed.