Ik ook niet fit ben...en mn man ook al weken aan het hoesten en proesten is ..
Is het alweer voorjaar??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de andere kat schrok zo van het geluid dat die rechtstreeks achter de bank schoot Jolliegirl schreef:Dat mn dochter weer strontverkouden is...keelpijn en oorpijn heeft...
Ik ook niet fit ben...en mn man ook al weken aan het hoesten en proesten is ..
Is het alweer voorjaar??

Daphne__ schreef:Vanmiddag naar de bios geweest. Sta ik op de roltrap, drukt een of ander poedersuiker op de noodknop waardoor de roltrap onverwachts in 1 keer stil staat. Ik sta al niet zo stabiel en kon er dus echt niet om lachen.
Bleek dat die kinderen met school naar de bios waren en de docenten waren er ook boos over. Kreeg van de bios wel een voucher voor drinken en popcorn
black_kelpie schreef:Daphne__ schreef:Vanmiddag naar de bios geweest. Sta ik op de roltrap, drukt een of ander poedersuiker op de noodknop waardoor de roltrap onverwachts in 1 keer stil staat. Ik sta al niet zo stabiel en kon er dus echt niet om lachen.
Bleek dat die kinderen met school naar de bios waren en de docenten waren er ook boos over. Kreeg van de bios wel een voucher voor drinken en popcorn
Dit was een leerling van mijn vriend, oneindige etters zijn het

Daphne__ schreef:Haha wat toevallig! Respect voor je vriend, hij moet wel doodop zijn na een dag met zulke jongens
black_kelpie schreef:Daphne__ schreef:Haha wat toevallig! Respect voor je vriend, hij moet wel doodop zijn na een dag met zulke jongens
Hij vindt het oprecht leuk, vraag me niet hoe dat kan![]()
Zet hem voor een reguliere klas en hij verveelt zich kapot, de stages tijdens z'n opleiding waren al grotendeels in het speciaal onderwijs.
fleurtjeuh schreef:Ik denk dat die scholen mensen zoals jouw vriend ontzettend dankbaar zijn. T is, denk ik, een speciaal soort mens dat zich kan en wil inzetten voor het speciaal onderwijs.
black_kelpie schreef:Daphne__ schreef:Haha wat toevallig! Respect voor je vriend, hij moet wel doodop zijn na een dag met zulke jongens
Hij vindt het oprecht leuk, vraag me niet hoe dat kan![]()
Zet hem voor een reguliere klas en hij verveelt zich kapot, de stages tijdens z'n opleiding waren al grotendeels in het speciaal onderwijs.
kiki1976 schreef:Aan ouders die niet op hun koters letten, en dat die vervolgens denken dat een bouwmarkt een speeltuin is. Met als gevolg er glazen bollen voor lampen sneuvelen.
Ouders die dan ook nog eens glashard liegen erover.
Oh en dan nu de mensen met kerstbomen. Pffff wat zijn sommige er moeilijk mee zeg. Iedere boom hebben ze wel 10x on hun handen.
Te groot, te breed, te vol, de takken tever uit elkaar te klein, te duur.
Nu gaan ze vanaf vandaag met 50% korting, zijn de laatste.
Nou de eisen lijken nog wel erger. En boos dat we niet zoveel keus meer hebben.
Blij dat die bijna op zijn haha

want mensen zijn gewoon...
vrouwelijk geslachtsdeel.