Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ManonGrr schreef:Leuk kaartje! Het is echt begonnen!Ik word (net als voorgaande jaren) altijd een beetje zenuwachtig van iedereen die al cadeautjes heeft, ik moet nog beginnen
Maar goed, het is tot nu toe beide keren goed gekomen dus dat gaat dit jaar ook zeker lukken! Heb al een paar leuke ideeën opgeslagen
hahahatsjoe schreef:Ik heb wel geshopt maar ben lang nog niet klaar hoor ! Dat kaartje is wel heel lief, steun in moeilijke tijden. Iets wat ik ook wel zou kunnen gebruiken soms, want eerlijk gezegd valt het lang niet altijd mee om zoveel in je eentje te moeten doen. Mantelzorg, zorgen om de paardjes, ver van huis werken (Rhenen), maar vooral de zorgen om de paardjes. Twee (moeder en zoon) hebben iets raars en last van hetzelfde voorbeen, naast algeheel stijf lopen. Geen hoefbevangenheid want geen warme hoeven, maar wel lopen met de voorbenen stijf vooruit en een verkrampte achterhand. Ze knapten ontzettend op door osteo, werden weer stukken minder na het bekappen. Dierenarts kan er niets mee, ik vind het zielig om te zien al eten ze wel goed en zijn ze verder wel vrolijk, maar wat is dit ??? En vooral, wat kan ik eraan doen ???