Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 07:49

Leuk kaartje! Het is echt begonnen! *\o/* Ik word (net als voorgaande jaren) altijd een beetje zenuwachtig van iedereen die al cadeautjes heeft, ik moet nog beginnen :x Maar goed, het is tot nu toe beide keren goed gekomen dus dat gaat dit jaar ook zeker lukken! Heb al een paar leuke ideeën opgeslagen :j

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 07:54

ManonGrr schreef:
Leuk kaartje! Het is echt begonnen! *\o/* Ik word (net als voorgaande jaren) altijd een beetje zenuwachtig van iedereen die al cadeautjes heeft, ik moet nog beginnen :x Maar goed, het is tot nu toe beide keren goed gekomen dus dat gaat dit jaar ook zeker lukken! Heb al een paar leuke ideeën opgeslagen :j

Ik moet ook nog beginnen hoor, geen paniek! :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 08:12

We hebben nog wel even! :))

hahahatsjoe

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:22

Ik heb wel geshopt maar ben lang nog niet klaar hoor ! Dat kaartje is wel heel lief, steun in moeilijke tijden. Iets wat ik ook wel zou kunnen gebruiken soms, want eerlijk gezegd valt het lang niet altijd mee om zoveel in je eentje te moeten doen. Mantelzorg, zorgen om de paardjes, ver van huis werken (Rhenen), maar vooral de zorgen om de paardjes. Twee (moeder en zoon) hebben iets raars en last van hetzelfde voorbeen, naast algeheel stijf lopen. Geen hoefbevangenheid want geen warme hoeven, maar wel lopen met de voorbenen stijf vooruit en een verkrampte achterhand. Ze knapten ontzettend op door osteo, werden weer stukken minder na het bekappen. Dierenarts kan er niets mee, ik vind het zielig om te zien al eten ze wel goed en zijn ze verder wel vrolijk, maar wat is dit ??? En vooral, wat kan ik eraan doen ???

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:34

Ik heb nog niets hoor qua cadeautjes. Alleen een doos en een begin van de hint.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:36

Wat een warm gebaar zo’n kaartje <3

Hier ook nog niet geshopt maar wel al wat ideeën voor hints en kadootjes. Weet ook nog niet helemaal hoe ik alles wil vormgeven.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 09:38

Kleine tip voor de yankee cancel fans, bij de Lidl hier stond een schap vol! Weet of elk filiaal ze heeft maar hier iig wel. Ook natuurlijk meteen meegenomen :o

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 10:16

hahahatsjoe schreef:
Ik heb wel geshopt maar ben lang nog niet klaar hoor ! Dat kaartje is wel heel lief, steun in moeilijke tijden. Iets wat ik ook wel zou kunnen gebruiken soms, want eerlijk gezegd valt het lang niet altijd mee om zoveel in je eentje te moeten doen. Mantelzorg, zorgen om de paardjes, ver van huis werken (Rhenen), maar vooral de zorgen om de paardjes. Twee (moeder en zoon) hebben iets raars en last van hetzelfde voorbeen, naast algeheel stijf lopen. Geen hoefbevangenheid want geen warme hoeven, maar wel lopen met de voorbenen stijf vooruit en een verkrampte achterhand. Ze knapten ontzettend op door osteo, werden weer stukken minder na het bekappen. Dierenarts kan er niets mee, ik vind het zielig om te zien al eten ze wel goed en zijn ze verder wel vrolijk, maar wat is dit ??? En vooral, wat kan ik eraan doen ???

Dikke knuffel. Alles alleen moeten draaien is ook lastig :(:) En zeker ook met zorgen, je hebt niet een direct oor waar je de zorgen van een dag even kan ventileren :(:)

Ik ben ook nog niet begonnen. Heb een start gemaakt met stalken, dat wel :Y)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 11:22

Dank je wel Tancreda, lief van je <3

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 12:29

Een top die ieder jaar voorbij komt die ik dit jaar nog niet gezien heb. De pannenlikker. Die van mij is kwijt dus dat is dit jaar wel een top.

Geurkaarsen altijd handig. Al vind ik geuren al snel te overheersend. Subtiele geurtjes zijn wel fijn

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 12:34

Iemand zei Disney?? Dit vind ik dan weer wel echt humor! Al is dat niet echt binnen het SS budget :p

Afbeelding

Hmm keukenspullen niet echt nodig maar een leuke houten snijplank bv vind ik wel echt leuk om aan de “verzameling” toe te voegen!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 12:59

En wat vinden jullie van dingen voor in de tuin? Ik hou echt van planten en bloembollen. Of iets voor de vogels bijvoorbeeld.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 13:13

Ik heb geen tuin helaas en er zitten ratten. Iets voor de egels is wel leuk. Die zitten bij m'n ouders in de tuin

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 13:18

Krtek schreef:
En wat vinden jullie van dingen voor in de tuin? Ik hou echt van planten en bloembollen. Of iets voor de vogels bijvoorbeeld.

Ook een leuk idee haha.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 13:21

Knuffel Hahahatsjoe. :knuffel:
Helaas heb ik geen idee wat er met je pony's aan de hand kan zijn.

Keukenaccessoires, houten spatel is nog een topper. De huidige zijn gescheurd, en ben ze nog niet tegengekomen in een winkel.
Dingen voor tuindieren, dikke top. Wij voeren heel veel aan de vogels en de egels.
Verder qua tuin, op het moment niet veel als alleen zaad van kruiden, die had ik geloof ik al vermeldt. Tuin is verder compleet op de moestuin na die ieder jaar weer gezaaid wordt. Maar de groentezaden zijn binnen, gaat alleen om kruiden. Ik heb stapelbakken aangeschaft en daar wil ik kruiden in gaan zetten volgend jaar.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 13:23

Wij hebben een hele grote tuin maar ik heb er echt niets mee. Net als keuken accesoires..

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 13:35

Dingen voor de tuin is altijd wel leuk. Wij hebben nog niet zoveel op de planten na. We moeten nog een tuinset in het voorjaar aanschaffen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 13:36

Voor in de keuken kan ik nog wel een keukenweegschaal tot 1kg gebruiken. Ik heb een kleintje tot 500 gram, maar soms moet ik net iets meer afwegen. Verder ben ik dus geen kookfanaat.

Voor de tuin: zaden van watermeloen, of eventueel een andere meloensoort.
Zaden voor tomaat en peper heb ik nog genoeg.

Ik hoef geen dingen om neer te zetten in de tuin.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 13:39

Weer een helehoop nieuwe onderwerpen die aan bod zijn gekomen.

Ik kijk graag Disney films en we gaan in Amerika ook naar 3 Disneyparken toe, vorig jaar in Disneyland Parijs geweest *\%/*. Daar wel wat items meegenomen zoals koffiemokjes, knuffel voor de hond, kerstdecoratie en 2 knuffels voor in huis. Zo klinkt het als heel veel haha. Maar verder hoeft het van mij niet zo kwa decoratie van Disney. Vindt het leuk om wat zelf mee te nemen ergens vandaan als herinnering.

Mijn muzieksmaak is heel divers, van Henk Wijngaard tot aan umptemp remixes, nederlands of standaard top 50. Ik zit veel in de auto voor werk dus draai genoeg af en als ik het zat ben zet ik wat anders aan of start ik een podcast/ luisterboek.

Sokkenmaat had ik al benoemd volgens mij 35-38 en kleding liever niet. Ik ben nogal kieskeurig dus dat zou zonde zijn. Lekkere warme sokken zijn altijd goed!

Geurkaarsen ook welkom, liever niet te chemische geurtjes. En anders zijn sierkaarsen ook altijd goed. We gaan weer de korte dagen in dus we zetten ze in het weekend of in de avond weer aan :o.

Voor de tuin hebben we niks meer nodig, het staat al goed vol met fruitboompjes/ plantjes en nog wat andere zaken.

Ik heb inmiddels mijn Stoov warmtekussen en stoeldeken weer onder het bed vandaan getrokken want oei wat een kou. Ik merk vooral nu na het werk dat ik mezelf echt weer moet aanzetten om om te kleden om naar stal te gaan. Eenmaal op stal is het prima, maar die stap naar buiten toe weer na een warme maaltijd... :x

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 14:00

Krtek schreef:

Is ook altijd leuk. Ik heb een grote tuin.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 14:29

Snijplank is ook wel aan vervanging toe.
Voor de vogels niks ivm dat wij nu een kat hebben.
Bloembollen is een top altijd leuk.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 14:47

Groene vingers heb ik niet. :D :D nouja. Nu wel groengelakte nagels maar dat bedoelen ze daar niet mee zeker.

Ik heb voor mn vriend vorig jaar voor kerst wel zo een bak gekocht waar die zn eigen dingen in kan kweken. Ik denk dat ie zich nog wel een beetje in moet lezen.. :')

Oh Keizerinnn jij zit ook al aan de warmtedingetjes. :)) ik heb een warmtekussen, - deken en onderdeken! Ben op zich niet eens zo een koukleum maar we houden de verwarming laag. En ik vind op de een of andere manier zo een warmtebron echt heerlijk ontspannend werken.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 15:26

KimW en KM-Ris, fijn dat het bij jullie goed is gegaan

Hahahahtsjoe, dikke knuffel voor jou!

Zo leuk die Santa post al! Begin daar echt t kerstgevoel bij te krijgen.

Dingen voor in de tuin is niets voor mij helaas. Ik woon in een appartement en heb niet eens een balkon.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 15:29

Jorex schreef:
Dingen voor de tuin is altijd wel leuk. Wij hebben nog niet zoveel op de planten na. We moeten nog een tuinset in het voorjaar aanschaffen.

Zou juist nu lijken of je nog ergens in de sale n mooi tuinset kan scoren!
Scheelde ons toen veel geld

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 17:32

Voor idereen waarbij het met de dieren en/of jezelf niet goed gaat een knuffel! Lijkt me niet fijn voor jullie. ♡

Qua keukenspulletjes lijkt het mij nog wel leuk om zo'n muffinbakvorm te hebben. Of een kleine springvorm voor quiche ofzo.

En dingen voor in de tuin yés please! Ben gek op tuinieren. De hoofdkleur bij ons is paars. Of nou ja, eigenlijk is alles paars haha.
Zaden voor groenten of fruit is ook heel leuk.
Iets voor de vogels ook altijd welkom. :D We hebben veel vogeltjes in de tuin, vind het heel leuk om die diertjes te voeren en dan naar ze te kijken. Soms voeren ze echt een strijd met elkaar om wie het lekkerste hapje mag haha. :=
Egeltjes heb ik nog maar 1 keer bij ons gezien.