Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

c_alsemgeest schreef:HorsePassion schreef:Ik ben echt zo verbaasd over de klantenservice van Vinted.
Ik heb een armband verkocht voor 100 euro. Ik heb een aantal foto's van de armband en ook 1 foto waar ik de armband draag met een horloge op dezelfde pols.
Ik verstuur het pakketje na 2 dagen en krijg daarna van de koper de vraag of ik ook het horloge wil verkopen.
Ik zeg dat deze niet te koop is en de koper is teleurgesteld en begint te schelden.
Ze wacht vervolgens tot de laatste dag om het op te halen en meld een probleem bij Vinted met de foto erbij van de armband met horloge. Dat haar bestelling niet compleet is.
Ik heb natuurlijk mijn kant van het verhaal kunnen schrijven en gezegd dat in de advertentie alleen de armband te koop is. Zowel in de titel als in de omschrijving wordt er alleen over de armband gesproken.
Daarbij heb ik printscreens gemaakt dat ze pas nadat het verzonden was ze vraagt of ik het horloge ook wil verkopen.
Maar wat denk je. De koper wordt gewoon in het gelijk gesteld.
Het is een franscaise en ik ben bang dat de armband niet in goede conditie terug komt. Maar buiten dat. Wat is de klantenservice van Vinted toch k#t
Kan je niet tegen het besluit in beroep gaan?
Pantykous schreef:Ik heb laarzen gekocht van 150 euro, die waren niet helemaal zoals omschreven dus die had ik retour gestuurd. En nu heb ik ze weer terug want de verkoper heeft ze niet opgehaald, en dus ook m'n geld.
zegt ze 'serieus?"
Die is echt goor.
vanbinnen wel haar en zweetplekken maar van de buitenkant letterlijk nog als nieuw. Als je het dan zelf 1x in de wasmachine gooit is het weer een prachtig dekje voor een zacht prijsje.
Kiwi_ schreef:Ik wil eigenlijk iets kopen, maar vind de verzendkosten nogal hoog ten opzichte van de prijs van het artikel. Heeft Vinted snel door of iets in de juiste categorie staat? Anders denk ik er over de koper te vragen het bij de boeken te zetten, maar het moet ook geen gedoe opleveren natuurlijk.
Earth schreef:Dinsdag kwam er op mn afhaalpunt een pakket voor mij binnen, ik kreeg gisteravond al een berichtje wanneer ik het op ging halen van de verkoopster. Kallum aan hoor